پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۴
۱۲

سردار نقدی نخستین راننده تراکتورهای جدید +عکس

سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب: 754361
خط تولید انبوه تراکتورهای جدید ایران در تبریز امروز با حضور با حضور سردار نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران افتتاح شد.
سردار نقدی نخستین راننده تراکتورهای جدید +عکس
به گزارش جهان نيوز، سردار محمدرضا نقدی پس از بازدید از کارخانه تراکتورسازی تبریز و خط تولید تراکتورهای مدل ۴۱۲۰ و ۴۵۵ در این کارخانه نخستین کسی بود که پشت تراکتور سنگین تولیدی ایرانی نشست.

تراکتور 4wd-4120 مجهز به موتور 6 سیلندر توربو شارژ با توان 120 اسب بخار مجهز به قفل دیفرانسیل الکتروهیدرولیکی و دارای ارگونومی ارتقاء یافته نسبت به تراکتورهای دیگر است و دارای توان مالی‌بندی و دوران مناسب برای استفاده از کمبینات‌ها و قابلیت دید جلو بهینه شده با کاپوتاژ جدید دارای ظاهر  مدرن و مشتری‌پسند است.
 
 
تراکتور 455-4WD   مجهز به موتور 3 سیلندر توروشاری با توان 55 اسب بخار مجهز به خروجی هیدرولیکی و قابلیت کار در مزارع و باغ‌ها همچنین دارای توان مال‌بندی مناسب و طراحی ارگونومی ارتقاء یافته است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا  سه شنبه ۲۴ مهر سال 97 کارخانه تراکتورسازی تبریز را در لیست تحریم های خود قرار داد اما ابوالفتح ابراهیمی مدیرعامل تراکتورسازی تبریز در واکنش به این امر گفت: ما پاسخ آمریکا را با صادرات بیشتر تراکتورهای ایرانی به بازارهای جهانی خواهیم داد که امروز این امر تحقق یافته است.

مدیرعامل تراکتورسازی تبریز(ایران) گفت: تولید در تراکتورسازی ایران با وجود تحریم‌های غیرقانونی آمریکا و همپیمانانش همچنان با قوت ادامه دارد، به گونه‌ای که این شرکت موفق شده امسال 18 هزار و 500 دستگاه تراکتور تولید و یک هزار و 800 دستگاه به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان صادرات داشته باشد.

وی با بیان اینکه میزان تولید سال گذشته ۱۸ هزار و ۵۰۰ دستگاه بود که این رقم در سال جاری به ۲۲ هزار دستگاه خواهد رسید، افزود: برنامه پیش‌بینی شده تولید تراکتور در سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۵ هزار دستگاه می‌باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
United Kingdom
باید تیتر میزدید: " خودروی سردار نقدی" !!!!
Germany
بنظرم باید مدیریت ایران خودرو و سایپا هم را به مدیرعامل تراکتورسازی بدهند
Russian Federation
صداشو در نیار که تراکتور سازی موفقه والا اذیتش میکنن
علیرصا
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
سلام لطفا کیفیت تراکنتور تولیدی خودرابالاببریدوبه فکرکشاوران هم باشید
شکر خدا
Qatar
ما ایرانیان کاری به کیفیت نداریم فقط أقلام تولیدمان را می‌بریم از پراید و پژو بدتر نیست روزانه ده ها نفر از این دنیا حداحافظی می‌کنند
بیژن
United States
تراکتورهای کارخانه ی تراکتور سازی تبریز از دیرباز یکی از بهترین برندهای تراکتورسازی در سطح جهانی است. .
United Arab Emirates
اگر راست بس چرا من کشاورز که سالانه صدهکتارگندم مکارم یه دونه از اون کوچکم با پول نقد به کشاورزنمدید
Iran, Islamic Republic of
تراکتور فرگوسن انگلیسی از سال ۱۳۶۱ رسما تولید کرد وجای رومانی را گرفت ایا این تراکتور دارای کیفیت خوبی بود نه.کشاورز خرده مالک ما توان خرید ان را داشت در دنیا ادوات کشاورزی پیشرفت زیادی کردهاند که ما بی بهره ایم با هزینه زیاد تولید اندکی داریم در بخش اب وخاک کار زیادی صورت نگرفته است ابرسانی هنوز با جوی های خاکی صورت می گیرد اب هدر می رود و..... خو د کفایی امکان ندارد مگر با برنامه ریزی . .
جهانگیر
Iran, Islamic Republic of
...با این پیشرفت های که دنیا در این زمینه داشتن. متأسفانه ما عقبیم خیلی.. .
غلام‌رضا
Romania
سلام من کشاورزم اجاره کارم وکشت گندم میکارم
بخدا بذر امسالم مانده سردستم اینقدر اجاره زمین
بالا رفته نتوستم بکارم.