شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

هدیه مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان گیلانی

دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب: 754243
در نهمین روز از ایام‌الله دهه فجر 25 سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به نوعروس و دامادان کم برخوردار گیلانی اعطا شد.
هدیه مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان گیلانی
به گزارش جهان نيوز، مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با بیان اینکه یکی از اهداف سپاه پاسداران کمک به نیازمندان در برهه‌های مختلف جامعه است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه قدس گیلان کمک به نیازمندان و محرومیت‌زدایی بوده و در ایام کرونا و با آغاز رزمایش مواسات تاکنون بسته‌های معیشتی زیادی در بین نیازمندان گیلانی توزیع‌شده است.

سرهنگ احمد ابراهیمی با اشاره به توزیع مرحله بعدی بسته‌های معیشتی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در گیلان گفت: با همراهی سپاه ناحیه رشت، خیرین و گروه‌های جهادی امروز ۱۴ هزار بسته معیشتی در بین افراد نیازمندی که شناسایی‌شده‌اند توزیع می‌شود.

وی با ابراز خرسندی از اهدای جهیزیه به نو عروس دامادان کم برخوردار گیلانی افزود: کشور در شرایط سخت اقتصادی به سر برده و با پیگیری‌های انجام‌شده امروز ۲۵ سری جهیزیه اهدایی از طرف مقام معظم رهبری به نوعروس دامادان کم برخوردار اهدا می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه محرومیت‌زدایی در دستور کار سپاه قدس گیلان قرار دارد، بیان کرد: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته امروز ۱۰۰ واحد مسکونی در حوزه روستایی با کمک کمیته امداد افتتاح‌شده و همچنین ۲۲ قلم کالای وسایل منزل در با همکاری بسیج اصناف تقدیم عزیزان نیازمند شده است.

ابراهیمی از آزادی ۴۶ زندانی در ایام‌الله دهه فجر خرداد و گفت: با کمک سازمان بسیج حقوقدانان و با ظرفیت خیرین امروز هشت زندانی در گیلان آزاد و تعداد زندانی‌های آزادشده در گیلان و در ایام‌الله دهه فجر به ۴۶ نفر رسیده است.

به گزارش فارس، همچنین امروز ۳۵ واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان مرمت‌شده و تا پایان سال واحدهای باقی‌مانده کمیته امداد به بهره‌برداری می‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *