کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گیتی معینی: نامزد شدن برایم شگفت‌آور است

20 بهمن 1399 ساعت 9:55

به عنوان یک بازیگر هیچکس از جایزه گرفتن بدش نمی‌آید، من هم دوست دارم سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را ببرم اما سودایی در سر ندارم، من همیشه دوست دارم بخشی از یک کل منسجم باشم، دوست دارم در نقشی بازی کنم که در داستان حل شود و خوشبختانه این اتفاق در ابلق رخ داد.


به گزارش جهان نیوز، گیتی معینی بازیگر فیلم سینمایی «ابلق» در گفت‌وگو با میزان، پیرامون نامزد شدن در جشنواره فیلم فجر گفت: طبیعتا برای بازیگری در سن من نامزد شدن در جشنواره فیلم فجر شگفت آور است، خوشحالم که این اتفاق جذاب با فیلم سینمایی «ابلق» برای من می افتد.

وی درباره احتمال دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر افزود: تا همین جای کار که توانستم نقشی را این چنین بازی کنم برای من ارزشمند است، همین که این نقش توسط مخاطبان و داوران مورد عنایت قرار گرفته برایم بزرگترین جایزه است حال اینکه در نهایت سیمرغ را ببرم یا نه فرقی نمی کند. 

بازیگر فیلم سینمایی «ابلق» در همین رابطه ادامه داد: به عنوان یک بازیگر هیچکس از جایزه گرفتن بدش نمی‌آید، من هم دوست دارم سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را ببرم اما سودایی در سر ندارم، من همیشه دوست دارم بخشی از یک کل منسجم باشم، دوست دارم در نقشی بازی کنم که در داستان حل شود و خوشبختانه این اتفاق در ابلق رخ داد.

وی با اشاره به تجربه شیرین همکاری با نرگس آبیار اضافه کرد: همانطور که بارها گفته ام، نرگس آبیار برای من فراتر از یک کارگردان بلکه یک انسان شریف و دلسوز است، وی برای تمام بازیگرانش مهر، وقت و انرژی می گذارد و من معتقدم که اگر این فیلم در سه بخش بازیگری نامزد شده نتیجه همراهی این کارگردان بزرگ است. 

معینی در همین رابطه تاکید کرد: امروز احساس خوبی از خودم دارم، من سالها بازی کرده ام و تجربه های متفاوتی دارم، اما از همان ابتدای راه ابلق برایم تجربه ای دیگر بود، وقتی وارد پروژه شدم و برخورد بازیگران و کارگردان را دیدم هر روز پروژه برایم تبدیل به یک خاطره شیرین و دوست داشتنی شد. 

وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: امیدوارم سینمای کارگردانان زن همیشه به همین منوال موفق پیش برود، خوشحالم که در کار کارگردانی بازی کردم که می تواند به غیر از حرفه خود و کارگردانی اثر به انسانیت هم بها دهد، من روزهای سختی را در ابلق گذارنم، از حادثه گرفته تا گریم چند ساعته اما امروز خستگی هیچکدام در ذهن و جانم باقی نمانده است.


کد مطلب: 754178

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/754178/گیتی-معینی-نامزد-شدن-برایم-شگفت-آور

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com