يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

ادامه موفقیت چلسی با توخل

دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 754170
تیم فوتبال چلسی در بیست‌وسومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس موفق به کسب یک پیروزی خارج از خانه شد.
ادامه موفقیت چلسی با توخل
به گزارش جهان نيوز، در ادامه بازی‌های هفته بیست‌وسوم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال چلسی موفق شد میزبان خود تیم شفیلدیونایتد را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

بر اساس گزارش تسنیم، میسون ماونت در دقیقه 43 و جورجینیو در دقیقه 58 از روی نقطه پنالتی برای چلسی گلزنی کردند تا اشتباه هم‌تیمی‌شان در خط دفاعی، آنتونیو رودیگر برای باز کردن دروازه خودی در دقیقه 55 منجر به امتیاز از دست دادن میهمان لندنی نشود.

با کسب این پیروزی، چلسی ضمن ادامه دادن به شروع خوب خود با سرمربی جدیدش توماس توخل (سه پیروزی و یک تساوی در چهار بازی)، 39 امتیازی شد و به فاصله یک امتیازی لیورپول رده چهارمی رسید تا بیش از پیش به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار شود. شفیلدیونایتد قعرنشین نیز همچنان با 11 امتیاز کاندیدای اصلی سقوط است.

در آخرین بازی هفته بیست‌وسوم لیگ برتر انگلیس، امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم لیدزیونایتد میزبان کریستال پالاس خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *