جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

قالیباف وارد روسیه شد

يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱
کد مطلب: 754136
رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به منظور تقدیم پیام رهبر معظم انقلاب به دولت روسیه و دیدار با همتایان خود در دوما و سنا، مقامات اقتصادی، تجاری، سیاسی و امنیتی وارد مسکو پایتخت روسیه شد.
قالیباف وارد روسیه شد
به گزارش جهان نيوز، به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به منظور تقدیم پیام رهبر معظم انقلاب به دولت روسیه و دیدار با همتایان خود در دوما و سنا، مقامات اقتصادی، تجاری، سیاسی و امنیتی وارد فرودگاه ونوکووای مسکو پایتخت روسیه شد.

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پس از ورود به فرودگاه ونوکووا، مورد استقبال کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه و اسلوتسکی رئیس کمیسیون روابط بین‌الملل مجلس دومای روسیه قرار گرفت.

حجت الاسلام ذوالنوری رئیس و ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی و سیدجواد ساداتی نژاد رئیس کمیسیون کشاورزی و امیرعبداللهیان معاون مجلس در امور بین‌الملل و نگاهداری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس، دکتر قالیباف را در این سفر همراهی می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نامرد پوتین به استقبال نیومده؟
ایشون حامل پیام حضرت آقا بودند لذا باید پوتین ایشون را به حضور میپذیرفتن.