پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۴

عجله ضدانقلاب برای تخریب قالیباف کار دستش داد

يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۷
کد مطلب: 754132
درحالی که هنوز رئیس‌مجلس تهران را به مقصد مسکو ترک نکرده بود، کاربران ضدانقلاب با انتشار تصاویر قدیمی از حضور قالیباف در روسیه، هجمه‌های خود را آغاز کردند.
عجله ضدانقلاب برای تخریب قالیباف کار دستش داد
به گزارش جهان نيوز، پس از اعلام خبری مبنی بر سفر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به روسیه، هجمه‌ها علیه وی آغاز شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در راس هیاتی بلند پایه بنا به دعوت ویچیسلاو والودین، رئیس دومای دولتی روسیه ساعاتی پیش (یکشنبه ۱۹ بهمن ماه) به مسکو سفر کرد و در این سفر سه روزه علاوه بر تقدیم پیام رهبر معظم انقلاب به دولت روسیه، دیدارهایی را با همتایان خود در دوما و سنا، مقامات اقتصادی، تجاری، سیاسی و امنیتی این کشور خواهد داشت.

اما برخی رسانه‌ها، به خصوص کاربران ضدانقلاب درحالی که او هنوز در تهران حضور داشت، تصاویر سفر ۵ سال پیش قالیباف را منتشر کردند و مدعی استقبال سرد مقامات روس از رئیس‌مجلس ایران شدند.
 








 
 
این درحالی است که تصاویر منتشر شده مربوط به آبان ۱۳۹۴ است که قالیباف در کسوت شهردار تهران و با دعوت شهردار مسکو و سن پترزبورگ به روسیه سفر کرده بود.
 

تصاویر منتشر شده از سفر قالیباف در سال 1394 به روسیه که آن زمان در رسانه ها منتشر شده بود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان قالیباف را رقیب اصلی خود می دانند
United Kingdom
..........
Iran, Islamic Republic of
چه خوب وراست گفته امام صادق ع که خدارا شکرکه دشمنان ما از احمق ها هستند که مصداق بارز این حدیث همین دشمنان انقلاب واسلام هستند
بهداد
Iran, Islamic Republic of
مگه تو جنگ نظامی نقل و نبات پخش میکنن که انتظار داری تو جنگ تمام عیار رسانه ای نقل و نبات پخش کنن