جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

شادگان قرنطینه محلی شد

يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۱۶
کد مطلب: 754022
استاندار خوزستان از قرنطینه محلی شادگان و محدودیت عبور و مرور در این شهرستان خبر داد.
شادگان قرنطینه محلی شد
به گزارش جهان نيوز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: مطابق پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی اهواز شهرستان شادگان به علت وضعیت نگران کننده آمار کرونا قرنطینه محلی خواهد شد. عبور و مرور محدود و تعطیلی حاکم خواهد شد.

وی افزود: با افزایش شمار شهرهای زرد در خوزستان محدویت‌ها و ممنوعیت‌های مخصوص شهرهای زرد در این مناطق اعمال خواهند شد‌.

استاندار خوزستان گفت: تعطیلی نمایشگاه‌های بین المللی، تالارها، باشگاه‌های ورزشی و اصناف قبل از ساعت ۹ از مهم‌ترین محدودیت‌های مناطق زرد خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، افزایش آمار کرونا در خوزستان طی روزهای اخیر با سرعت چشم‌گیری صورت می‌گیرد به‌گونه‌ای که به گفته دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امروز بیمارستان رازی این شهرستان به عنوان بیمارستان پایلوت تکمیل شده و بیمارستان‌های دیگری برای ورود به چرخه درمان کرونا در حالت آماده باش قرار گرفتند.

همچنین شادگان به عنوان شهری که آمار آن بصورت نگران کننده در حال افزایش است طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۱ نفر بیمار مبتلا به کرونا در آن شناسایی شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *