کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشکی‌پوشان پرسپولیس تراکتور را بردند

16 بهمن 1399 ساعت 17:45

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر تراکتور را شکست داد.


به گزارش جهان نیوز، تیم‌های تراکتور و پرسپولیس از ساعت 15 امروز در هفته چهاردهم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف هم رفتند. این بازی در پایان با برتری یک بر صفر شاگردان یحیی‌گل محمدی پایان یافت.

با این نتیجه طلسم نبردن‌های پرسپولیس در خارج از خانه شکست و این تیم با کسب اولین برد بیرون از خانه این فصل، 21 امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد.

شاگردان مسعود شجاعی هم با باخت در این مسابقه برای چهارمین دیدار متوالی از برد در دیدارهای خانگی محروم شدند تا با همان 19 امتیاز قبلی به رتبه ششم سقوط کنند.

پرسپولیس در حالی توانست این بازی را مانند دیدار قبلی اش با ماشین سازی با برتری تمام کند که باز هم به دلیل درگذشت یکی دیگر از پیشکسوتان خود از پیراهن مشکی استفاده می کردند.

داور: مهدی سید‌علی 
کمک‌ها: ‌محمدرضا ابوالفضلی و مهدی عالیقدر
کارت زرد: میلاد فخرالدینی- اکبر ایمانی و محمد قادری از تراکتور- سعید آقایی و حامد لک از پرسپولیس
کارت قرمز:

گل: سید جلال حسینی(53) برای پرسپولیس

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، وفا هخامنش، میثم تیموری، اکبر ایمانی، میلاد فخرالدینی، احسان حاج صفی(89- امین اسدی) مسعود شجاعی، مهدی تیکدری، محمد عباس‌زاده و اوکاشه حمزاوی(66- محمد قادری)

سرمربی: مسعود شجاعی

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، سعید آقاییمیلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی(2+90- محمد مهدی مهدیخانی)  وحید امیری، احسان پهلوان و مهدی عبدی(68- امید عالیشاه)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی


کد مطلب: 753829

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/753829/مشکی-پوشان-پرسپولیس-تراکتور-بردند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com