کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بایدن: با بحران اقتصادی مواجه هستیم

14 بهمن 1399 ساعت 6:00

رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی اذعان کرد که کشورش با بحران اقتصادی مواجه است.


به گزارش جهان نیوز، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا امروز دوشنبه در پیامی توییتری اذعان کرد: با بحران اقتصادی در پی بحران سلامت عمومی مواجه هستیم.

رئیس جمهور آمریکا در این باره نوشت: با بحران اقتصادی ناشی از بحران سلامت عمومی روبرو بوده و نیازمند اقدامی فوری برای مقابله با این بحران ها هستیم.

رئیس جمهور آمریکا در تلاش برای بزرگنمایی اقدامات دولت نوپای خود ادعا کرد: «طرح نجات آمریکا» ما را از این بحران ها خارج می کند و کشور را در مسیر بهبود قرار می دهد!

وی دیروز نیز در پیامی تصریح کرده بود: میلیون ها آمریکایی بدون اینکه خطایی مرتکب شده باشند، به سبب همه گیری ویروس کرونا، شغل، حقوق و احترام خود را از دست داده اند.

این در حالیست که آمریکا علیرغم ادعاهای مقامات این کشور از لحاظ آمار مبتلایان و جان باختگان ویروس کرونا رتبه نخست را در جهان به خود اختصاص داده است.

«آنتونی فائوچی» مدیر موسسه ملی بیماری‌های عفونی و آلرژی آمریکا چندی پیش هشدار داد که تا ۲ ماه دیگر یعنی اواسط بهار، کرونای انگلیسی به گونه غالب در آمریکا تبدیل خواهد شد.

وی در این باره گفت: پیش بینی می شود که تا اواخر ماه مارس و اوایل آوریل، گونه انگلیسی بیش از پیش در آمریکا شایع شود.

البته فائوچی گفت هنوز مشخص نیست که این وضعیت درباره گونه آفریقای جنوبی که حتی عفونی تر نیز هست؛ صادق باشد.

کرونای انگلیسی تاکنون به ۲۸ ایالت آمریکا راه یافته و ۳۱۵ آمریکایی را نیز مبتلا کرده است.

سرعت انتشار این گونه بیشتر و قابلیت بیماری زایی آن شدیدتر است حال آنکه در مقایسه با گونه های قبلی، جوانان بیشتری را درگیر می کند.


کد مطلب: 753501

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/753501/بایدن-بحران-اقتصادی-مواجه-هستیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com