چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

تخلف ۵۰۰ میلیارد تومانی درجریان عرضه سهام پالایشگاه ستاره خلیج فارس

سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب: 753500
سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، گفت: بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه سهام پالایشگاه ستاره خلیج فارس باید در اوج فعالیت این مجموعه عرضه می‌شد که این اقدام صورت نگرفته است.
تخلف ۵۰۰ میلیاردی در عرضه ستاره خلیج فارس
به گزارش جهان نيوز، علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانونی اساسی مجلس گرفت؛ پرونده پالایشگاه ستاره خلیج فارس بود، عنوان کرد: بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه سهام پالایشگاه ستاره خلیج فارس باید در اوج فعالیت این مجموعه عرضه می‌شد که متأسفانه این اقدام صورت نگرفته و این موضوع تخلف ۵۰۰ میلیارد تومانی را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۲ دولت پیشرفت ۷۶ درصدی پروژه پالایشگاه ستاره خلیج فارس را اعلام و آن را تحویل گرفته، گفت: ۲۴ درصد باقی مانده احداث پالایشگاه ستاره خلیج فارس طی ۶ سال توسط دولت تکمیل شد، تأخیر در تکمیل و بهره برداری پالایشگاه خسارات مالی و اقتصادی بسیار زیادی بر کشور تحمیل کرده است، با وجود تحریم‌های ظالمانه نباید ظرفیت داخلی در خدمت فشار اقتصادی بر مردم قرار می‌گرفت. این تخلف از سوی کمیسیون ترک فعل شناخته شده و گزارش آن در حال آماده شدن است.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی، افزود: با تاکید نمایندگان عضو کمیسیون تخلفات صورت گرفته در احداث پالایشگاه ستاره خلیج فارس در دیوان محاسبات پیگیری و بررسی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *