جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کدام کماندار ایران به توکیو می‌رود؟/ کار سخت وزیری برای حضور در المپیک

دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 753424
با وجود اینکه میلاد وزیری در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک کسب کرده اما احتمال دارد او به توکیو نرود.
کدام کماندار ایران به توکیو می‌رود؟
به گزارش جهان نيوز، تیراندازی با کمان ایران در المپیک توکیو یک نماینده دارد؛ اما هنوز مشخص نیست کدام کماندار راهی توکیو خواهد شد؛ چرا که سهمیه کسب شده برای کشور است و این امکان وجود دارد که کماندار دیگری راهی المپیک شود. 

بر اساس گزارش میزان، میلاد وزیری ملی‌پوش ریکرو ایران توانست سهمیه المپیک را برای کشورمان به دست بیارود  اما در حال حاضر به جز او  رضا شبانی، صادق اشرفی، امین پیرعلی و محمدصادق کبودانی در اردوی تیم ملی ریکرو حضور دارند و  جالب اینکه یکی دو نفر از این کمانداران عملکرد بسیار خوبی در رکوردگیری‌ها داشته‌اند و همین موضوع کار وزیری را برای حضور در المپیک توکیو سخت کرده است.

غلامرضا شعبانی‌بهار، رییس فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص این موضوع گفت: تا خرداد سال آینده مهلت داریم نام کمانداری که قرار است به المپیک توکیو اعزام شود را اعلام کنیم. ما کمانداران را به مسابقات چین ، فرانسه، ترکیه یا تایلند اعزام می‌کنیم و هر کدام از آنها که عملکرد بهتری در این رقابت‌ها داشته باشد راهی توکیو خواهد شد.

باید دید در نهایت کدام کماندار شانس حضور در المپیک را به دست خواهد آورد و آیا وزیری می‌تواند در رقابت با دیگر کمانداران ایران سهمیه حضور در این رقابت‌ها را کسب کند یا خیر.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *