کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تکذیب نشست انتخاباتی محمد با شورای‌ نگهبان

11 بهمن 1399 ساعت 18:17

شورای نگهبان در اطلاعیه‌ای نشست انتخاباتی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با یکی از فقهای شورای نگهبان را تکذیب کرد.


به گزارش جهان نیوز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، شورای نگهبان در اطلاعیه‌ای نشست انتخاباتی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با یکی از فقهای شورای نگهبان را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است: همان‌طور که روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) نیز اعلام کرده است در سالروز تأسیس این مجموعه سازندگی و عمرانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۲۳ آذرماه، طبق روال مألوفِ هر ساله که فرمانده این قرارگاه با بزرگان و علما دیدار می‌کند، نشست و جلسه‌ای با آیت‌الله سید احمد خاتمی برگزار و صرفاّ به ارائه گزارش از عملکرد این قرارگاه پرداخته می‌شود.

این اطلاعیه افزود: بنابرای با تأکید بر اینکه در دیدار مذکور هیچ‌گونه مباحث انتخاباتی مطرح نشده است، خبرسازی‌های صورت گرفته درباره دیدار انتخاباتی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) از اساس تکذیب شده و از افکار عمومی و رسانه‌های رسمی درخواست می‌شود، اخبار صحیح مربوط به شورای نگهبان را از وب سایت رسمی این نهاد پیگیری کنند.


کد مطلب: 753209

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/753209/تکذیب-نشست-انتخاباتی-محمد-شورای-نگهبان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com