چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۳
۷

نشست انتخاباتی سردار محمد با یکی از فقهای شورای نگهبان تکذیب شد

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب: 753209
شورای نگهبان در اطلاعیه‌ای نشست انتخاباتی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با یکی از فقهای شورای نگهبان را تکذیب کرد.
تکذیب نشست انتخاباتی محمد با شورای‌ نگهبان
به گزارش جهان نيوز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، شورای نگهبان در اطلاعیه‌ای نشست انتخاباتی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با یکی از فقهای شورای نگهبان را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است: همان‌طور که روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) نیز اعلام کرده است در سالروز تأسیس این مجموعه سازندگی و عمرانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۲۳ آذرماه، طبق روال مألوفِ هر ساله که فرمانده این قرارگاه با بزرگان و علما دیدار می‌کند، نشست و جلسه‌ای با آیت‌الله سید احمد خاتمی برگزار و صرفاّ به ارائه گزارش از عملکرد این قرارگاه پرداخته می‌شود.

این اطلاعیه افزود: بنابرای با تأکید بر اینکه در دیدار مذکور هیچ‌گونه مباحث انتخاباتی مطرح نشده است، خبرسازی‌های صورت گرفته درباره دیدار انتخاباتی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) از اساس تکذیب شده و از افکار عمومی و رسانه‌های رسمی درخواست می‌شود، اخبار صحیح مربوط به شورای نگهبان را از وب سایت رسمی این نهاد پیگیری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
فرض کنیم حرف شما درست باشه و اصلا دیدار انتخاباتی نبوده باشه میشه بفرمایید فلسفه گزارش قرار گاه خاتم با جناب خاتمی به چه منظوری بوده اصلا برای چی باید به کسی که خط وربطی به قراره گاه خاتم نداره گزارش داده بشه؟.....
Iran, Islamic Republic of
داداش فلسفه ی این حاشیه سازیها اینه که جریان ... غربگرا چون کارنامه ی قابل قبولی نداره دوباره رو به تکنیک رقیب هراسی .. آورده تا دوباره مردم رو تو انتخابات 1400 به اشتباه محاسباتی بندازه .
Iran, Islamic Republic of
.......
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
سردارمحمد،شانسی برای پیروزی در انتخابات بواسطه نداشتن کاریزما ندارد امیدوارم شخصی کاریزماتیک وارد عرصه گردد
Iran, Islamic Republic of
....
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
تجربه نشان داده است که بسیاری از تکذیبیه ها سند درست بودن آن خبر است