جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

درسی که خسرو شکیبایی به فریبا متخصص داد

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۱۵
کد مطلب: 753093
بازیگر سینما و تلویزیون در میان خاطرات خود به مورد جالبی اشاره کرد که مرحوم شکیبایی به او گفت اگر هزار نفر هم باییند ما باید بایستیم و با همه عکس بگیریم.
درسی که خسرو شکیبایی به فریبا متخصص داد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، فریبا متخصص بازیگر سینما و تلویزیون در شب‌نشینی زمستانی "دست در دست" شبکه دو حاضر شد. او از دوران قرنطینه به عنوان روزهایی یاد کرد که زمان فراغتی یافته برای کارهایی که همیشه دوست داشته انجام دهد و اظهار داشت: درد مشترکی که دراثر انتشار ویروس کرونا در سراسر جهان ایجاد شد، افراد را به هم نزدیک‌تر کرد. البته هنوز هم بسیاری رعایت نمی‌کنند. چندی پیش در پروژه‌ای بودیم و متأسفانه افراد زیادی نزدیک شدند که با بازیگران عکس بگیرند. در این دوران همین عکس گرفتن و نزدیک شدن‌ها که البته از روی محبت مردم هم هست، متأسفانه می‌تواند باعث انتشار بیماری شود.

خاطره مشترک فریبا متخصص و زنده‌یاد خسرو شکیبایی
بازیگر «زیر سقف دودی» در میان خاطرات خود به مورد جالبی اشاره کرد و گفت: در پروژه‌ای با زنده‌یاد خسرو شکیبایی همکار بودم، پس از فیلمبرداری منتظر بودیم تا به خانه برویم و در این حین مردم می‌آمدند تا عکس بگیرند. هوا سرد بود، ما هم از 5 صبح آفیش بودیم و شرایط ویژه‌ای بود.

متخصص ادامه داد: به مرحوم شکیبایی گفتم بیایید زودتر سوار سرویس شویم که اگر بخواهیم بمانیم تا دو ساعت دیگر هم باید بایستیم و عکس بندازیم.

زنده‌یاد شکیبایی با همان لحن شیرین‌شان گفتند: اگر هزار نفر هم بیایند ما باید بایستیم و با همه عکس بگیریم. عیبی ندارد بگذار شب بشود. آن زمان من سنم کم بود ولی از حرف خودم خجالت کشیدم. از آن روز همیشه می‌ایستم و عکس می‌گیرم و همیشه این صحبت آویزه گوشم است.

همسایه فقط در حد سلام و خداحافظ!
در بخشی از برنامه «دست در دست»، سیاوش عقدایی از فریبا متخصص خواست تا حس و حالش را نسبت به واژه‌‌های مختلف بیان کند، بازیگر «آباجان» نیز پس از شنیدن کلمه همسایه گفت: همسایه فقط در حد سلام و خداحافظ.

ایشان سپس توضیح داد: در زندگی آپارتمان‌نشینی امروز که 20، 30 خانوار در یک آپارتمان ساکنند، نهایتا بشود با یکی دو همسایه ارتباط برقرار کرد. البته احوال‌گیری از همسایه هم زمانی خوب است که بتوانیم برایش در مواقع خاص کاری بکنیم وگرنه اینکه فقط مشکلاتش را بشنویم و بعد خداحافظی کنیم و برویم خیلی به نظرم جالب نیست.
 
از انجام هر کاری که بتواند حال مردم را خوب کند، لذت می‌برم

وی در صحبت‌های خود همچنین به علاقه داشتن به شغل پرستاری اشاره کرد و گفت: این شغل را دوست دارم و به صورت کلی از انجام هر کاری که باعث شود حال اطرافیان و مردمم خوب شود استقبال می‌کنم.

او از ایفای نقش در «بخش ویژه» در نقش یک پرستار خبر داد و گفت: در سریال «سایه تنهایی» هم در نقش یک پرستار ظاهر شدم. در دوران کرونا با واژه‌های بسیاری آشنا شدم. مثلا ما تا قبل از این دوران مگر چقدر از واژه «پروتکل» استفاده می‌کردیم. اما هیچ‌وقت نسبتی با فضای مجازی نداشته‌ام و از آن دورم به همین دلیل حاشیه کمتری برایم ایجاد شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هنر سینما فقط ابزاری است برای تقویت قوه خیال و دوری نفس ناطقه انسان از عالم عقل ملکوتی
Iran, Islamic Republic of
خودت فهمیدی چی نوشتی؟ و واسه کی نوشتی؟