دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

فکری: هر کاری کنیم از ما ایراد می‌گیرند

جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب: 753091
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره شرایط آبی پوشان در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.
فکری: هر کاری کنیم از ما ایراد می‌گیرند
به گزارش جهان نيوز بهن قل از باشگاه خبرنگاران، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما یکی از بهترین کادر‌ها از لحاظ تجربه و فنی را در ایران داریم. متاسفانه هر کاری کنیم برخی از دوستان ایراد می‌گیرند. صدر جدول باشیم و یا اختلاف امتیاز داشته باشیم از ما ایراد می‌گیرند. البته این نشان می‌دهد تیم ما خوب کار می‌کند.

او ادامه داد: سنگ‌هایی که سمت ما زده می‌شود نشانگر این است که ما خوب کار می‌کنیم. جا دارد از تک تک اعضای کادر خودم تشکر کنم، چون با تمام وجود کار می‌کنند.

فکری گفت: متاسفانه یک سری از استقلالی‌ها بازیچه دست بد خواهان می‌شوند. برای تیم‌های دیگر هزاران اتفاق رخ می‌دهد، اما به بیرون درز پیدا نمی‌کند، اما از تیمی که زیبا بازی می‌کند و صدر جدول است مدام انتقاد می‌کنند.

سرمربی استقلال ادامه داد: تلاش می کنیم تا صدر جدول را حفظ کنیم. هر بازیکنی را ببینیم نیاز به تغییر دارد تعویض می‌کنیم. من نمی‌دانم برخی سوالاتی که پرسیده می‌شود کارشناسی است یا هر کسی که در خیابان مطرح می‌کند از ما می‌پرسید. سوالی که می‌پرسید خواهشا کارشناسی شده باشد. هر بازی که می‌بریم از ما سوال نمی‌کنند، اما تا می‌بازیم از ما سوال می‌کنند. مشکلات ما در تیم را هیچ فردی نمی‌بیند. چون تیم ما استقلال پس باید همیشه برنده از زمین بیرون بیاید؟ بهترین تیم‌ها هم برنده بیرون نمی‌آیند. مشکلاتی که تیم و بچه‌های ما دارند تیم نفت مسجد سلیمان هم ندارد. همه در تلاش هستیم تا استقلال به جایگاه خود برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *