جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

آیت الله ضیاءآبادی در بیمارستان بستری شد

سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 752796
آیت الله سید محمد ضیاءآبادی استاد اخلاق و تفسیر قرآن کریم به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد.
آیت الله ضیاءآبادی در بیمارستان بستری شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، آیت‌الله سیدمحمد ضیاء‌آبادی استاد اخلاق و تفسیر قرآن کریم به علت ابتلاء به ویروس کرونا در بیمارستان تحت نظر پزشکان و متخصصان قرار گرفت.

آیت الله سید محمد ضیاءآبادی از چهره‌های ارزشمند و مفسران بزرگ شیعه است و از علمای برجسته و خطبای نامدار و دانشمند عصر حاضر می‌باشد. ایشان از سخنرانان دانشمند ساکن تهران است که به علت قدرت والای علمی و معنوی، آشنایی با مبانی اسلامی و قرآنی، شناخت مسائل روز و دارا بودن قدرت بیان و خطابه و شیوایی سخن درخشش خاصی در مجالس عمومی و خصوصی دارد به گونه‌ای که یکی از منابر وی در جلد اول مجموعه گفتار وعاظ آمده و معظم‌له نیز در ردیف وعاظ و خطبای ممتاز و طراز اول کشور قرار داده شده است.

وی یکی از روحانیان و مبلغان موفق در امر وعظ و تبلیغ در تهران است و مشتاقان زیادی دارد. اخلاص، تواضع، عمل به گفتار، متانت و شیوایی سخن، و بهره‌گیری از ظرافت‌های اخلاقی و قرآنی از ویژگی‌های ایشان به شمار می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خداوند متعال به ایشان شفای عاجل و عافیت در امور عنایت فرماید ایشان سرمایه بزرگ علمی و تقوایی هستند و به وجود این آدمهای صالح است که خداوند به بندگانش لطف ویژه می‌کند.
طلبه حقیر
Iran, Islamic Republic of
یاعافی یا معافی یا کافی یا شافی

اللهم شف کل مریض
خداوند این عالم ربانی را شفا دهد امین
Iran, Islamic Republic of
.خداوند ایشان و همه بیماران راشفای کامل عنایت کند