شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۹

مردم با تشویق‌ «روحانی» وارد بورس شدند

يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 752529
تشویق‌های رئیس‌جمهور باعث شد که مردم سرمایه‌های خود را وارد بازار بورس کنند و در این شرایط دولتمردان باید پاسخگوی وضع بازار سرمایه باشند.
مردم با تشویق‌ «روحانی» وارد بورس شدند
به گزارش جهان نيوز جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفتگو با مهر، با انتقاد از عملکرد دولت برای ساماندهی بازار بورس، گفت: مجلس از ابزارهای نظارتی خود برای ساماندهی وضعیت بازار سرمایه استفاده خواهد کرد و سوال و استیضاح وزیر اقتصاد و امور دارایی، مورد نظر برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

وی بیان کرد: وزیر اقتصاد و امور دارایی برای حل مشکلات اقتصادی کشور عملکرد قابل قبولی نداشته و افزایش شدید قیمت ارز و مشکلات بازار بورس موید این مسئله است.

نماینده مردم مرودشت در مجلس متذکر شد: اوایل سال ۹۸ فقط یک میلیون و ۷۰۰ هزار کارگزار بورسی داشتیم اما بعد از فراخوان رئیس جمهور و به علت آنکه وی مردم را تشویق به سرمایه گذاری در بازار بورس کرد، بسیاری از مردم سرمایه‌های خود را وارد بازار بورس کردند و در حال حاضر نزدیک به ۲۳ میلیون کد بورسی داریم.

رشیدی کوچی گفت: بسیاری از کسانی که وارد بازار بورس شده‌اند، آشنایی زیادی با این بازار ندارند و از سوی دیگر عدم مدیریت صحیح بازار سرمایه باعث مشکلات عدیده‌ای شده است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر اینکه مسئولان دولت به ویژه وزیر اقتصاد باید پاسخگوی وضعیت بورس باشند، تصریح کرد: قطعاً مجلس سوال و استیضاح وزیر اقتصاد را پیگیری خواهد کرد.

وی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی تاکنون جلسات متعددی با مسئولان اقتصادی دولت برگزار کرده است تا شرایط بورس مورد ارزیابی قرار گیرد اما متاسفانه هنوز شرایط بورس پایدار نشده است و مجلس از دولتی‌ها می‌خواهد که این بازار را ساماندهی کنند.
برچسب ها: حسن روحانی بورس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
جازه ندهید موضوع به راحتی فراموش شود .
Iran, Islamic Republic of
فقط روحانی بود؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اگر یک رسانه باشد همین موضوع را پیگیری کند و بهش بپردازد دولتی ها نمی توانند موضوع را لاپوشانی کنند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
اگر می توانستیم مسولان عالی دولت را وادار به پاسخگویی کنیم الان ایران بهشت بود.
Iran, Islamic Republic of
....
جواد
Iran, Islamic Republic of
.و.. ، پس سزاست که ضرر و زیان کنند .
Iran, Islamic Republic of
این مردمی که بازهم اعتماد میکنند حقشونه اینطوری نقره داغ شوند!
Iran, Islamic Republic of
بخدا قسم هرگز به روحانی رای نداده ام
.
Iran, Islamic Republic of
.....