جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۶
کتائب حزب‌الله عراق:

بن سلمان، بهای تصمیم خود علیه عراق را خواهد پرداخت

جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۲۸
کد مطلب: 752297
کتائب حزب‌الله عراق در واکنش به انفجارهای خونین بغداد، تأکید کرد که این انفجارها با نقشه مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی رخ داده است.
بن سلمان، بهای تصمیم خود علیه عراق را خواهد پرداخت
به گزارش جهان نيوز، گروه عراقی «کتائب حزب الله» آمریکا، رژیم اسرائیل و عربستان سعودی را محور شر دانست و آنها را عامل انفجارهای تروریستی بغداد توصیف کرد. 

حزب الله عراق در واکنش به این انفجارهای تروریستی که ۳۲ کشته و ۱۱۰ زخمی برجای گذاشته، گفت: «باندهای شرِ صهیونیستی، آمریکایی و سعودی بار دیگر، با ارتکاب جنایتی زشت که بازار مملوء از فقرای عراقی را هدف قرار داده اقدامات جنایت‌آمیز و کثیف خود در حق فرزندان ملت عراق ما را از سر گرفته‌اند.»

این گروه عراقی تأکید کرد: «هم‌زمانی این جنایت با روی کار آمدن دولت جدید آمریکا نشان می‌دهد که محور شر همچنان در راستای نقشه خود برای به‌زانو درآوردن مردم عزیز عراق حرکت می‌کند؛ مردمی که بر خروج نیروهای خارجی از خاک عراق تأکید و اصرار دارند».

حزب الله عراق با بیان اینکه همه منافع دشمن آمریکایی هدف مشروع به شمار می‌رود و فرقی بین آمریکایی چپ‌گرا و راست‌گرا وجود ندارد، تأکید کرد: «مردم سربلند ما در برابر همه تلاش‌های آمریکا و مزدوران آن در داخل و خارج از عراق که به منظور تحمیل هیمنه و خواست آمریکا بوده، مقاومت کرده و فداکاری‌های بزرگی را از بین بهترین جوانان خود تقدیم این راه کرده تا این کشور آزاد، مستقل و باعزت باقی بماند.»

در این بیانیه همچنین به ولی‌عهد سعودی درباره این نقشه‌ها هشدار داده شده و آمده است: «ما بار دیگر آنچه را که پیشتر درباره تصمیم بن سلمان و نیت او در حمایت دوباره از انجام عملیات وحشیانه [در عراق] گفته‌ایم، یادآوری می‌کنیم. قبلا به او هشدار داده بودیم که با دُم شیر بازی نکند؛ چرا که این آتش به پادشاهی شرّ سرایت خواهد کرد و دامن تاج و تخت سست آن‌ها را خواهد گرفت. به رغم این هشدارها، او نه‌تنها از این جنایت‌ها دست نکشید بلکه بیشتر از این نیز دستان خود را به خون بی‌گناهان آلوده کرد. لذا او بهای این تصمیم خود را خواهد پرداخت.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بن سلمان 100 درصد در ترور سردار سلیمانی و محسن فخری زاده نقش و دست داشته است.
Iran, Islamic Republic of
رسانه‌های غربی فاش کردند
دانشمند ایرانی با چراغ سبز آمریکا و به دست اسرائیل ترور شد
روزنامه «واشنگتن‌پست» به نقل از مقام ارشد آمریکایی نوشت: شکی وجود ندارد که اسرائیل پشت ترور دانشمند ایرانی بوده است. همچنین «گاردین» نوشت: ترور (شهید) فخری‌زاده توسط اسرائیل و با مجوز ترامپ انجام گرفته است.
Iran, Islamic Republic of
ریاض و متحدانش از سال 1980 تاکنون سرمنشاء تروریسم هستند
Iran, Islamic Republic of
بن سلمان بی ادب هم مانند ترامپ و نتانیاهو با دم شیر بازی می کند
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و عربستان در انفجارهای «بغداد» دست داشتند/ و این در حالی است که الکاظمی همه جانبه با آمریکا و عربستان همکاری می کند
Iran, Islamic Republic of
اللهم اهلك و العن آل سعود و آل نهيان جميعاً الي يوم القيامة