جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ضامن وام ازدواج حذف می‌شود؟

سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب: 752075
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 از مصوبه امروز این کمیسیون برای حذف ضامن وام ازدواج در سال آینده خبر داد.
ضامن وام ازدواج حذف می‌شود؟
به گزارش جهان نيوز، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 گفت: با مصوبه امروز اعضای کمیسیون 1500 میلیارد تومان اعتبار از محل درآمدهای اختصاصی بیمارستان‌ها برای تعرفه‌‌گذاری نظام پرستاری تخصیص یافت.

وی افزود: علاوه بر این اعضای کمیسیون تلفیق مصوب کردند وام ازدواج در سال آینده نیاز به ضامن ندارد و اعتبارسنجی در این باره آن انجام خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 اظهار داشت: همچنین اعضای کمیسیون در اصلاحیه مصوبه دیروز خود درباره وام ازدواج مصوب کردند وام ازدواج که برای هریک از زوجین 70 میلیون تومان با بازپرداخت 10 ساله است برای آقایان با سن کمتر از 27 سال و خانم‌ها با سن کمتر از 25 سال 100 میلیون تومان خواهد بود.

امیرآبادی فراهانی خاطرنشان کرد: علاوه بر این براساس مصوبه اعضای کمیسیون دانشگاه‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی که تاکنون از قانون دیوان محاسبات مستثنی بوده‌اند این استثنا درباره آنها برداشته شد و قانون محاسبات عمومی در مورد آنها انجام خواهد شد.

به گزارش فارس، مصوبات کمیسیون تلفیق پس از تصویب در صحن علنی مجلس و تأیید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و برای اجرا ابلاغ خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *