جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۶

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک دستگیر شد

دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب: 751952
رئیس اتحادیه مشاوران املاک از دستگیری حسام الدین عقبایی نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران خبر داد.
نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک دستگیر شد
به گزارش جهان نيوز، به نقل از صداوسیما، مصطفی قلی خسروی با تأیید دستگیری حسام عقبایی گفت: وی روز چهارشنبه در منزلش دستگیر شده و سپس به دفاتر حقوقی برده شد و پس از بازرسی دفاتر حقوقی وی از سوی مأموران، به همراه آن‌ها به اتحادیه املاک تهران آورده شده و سپس مأموران وی را با خود بردند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران با بیان اینکه هر کس در هر مقام و منصبی باید پاسخگوی اعمال خود باشد افزود: چندی قبل از سوی کمیسیون ماده ۳۹ اتاق اصناف گزارشی از کوتاهی‌های عقبایی برای ما ارسال شد که ما هم برای کمیسیون مربوط در اتاق اصناف ارجاع دادیم و کمیسیون مربوط باید حکم برکناری وی از مقامش را در اتحادیه صادر می‌کرد، اما مشمول مرور زمان شد و به تأخیر افتاد.

خسروی همچنین ممنوع الخروجی خود را پس از دستگیری عقبایی تکذیب کرد و گفت: بعد از دستگیری عقبایی برخی رسانه‌ها تماس گرفتند و از بنده خواستند در نشستی خبری از خود دفاع کنم که گفتم وقتی خطایی نکردم از چه چیزی دفاع کنم؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.....
!!
Iran, Islamic Republic of
گرگان به لباس میش !!
Iran, Islamic Republic of
این اتحادیه املاک هیچ وقت جلوی ظلم به مردم را نمی گیرد. جالب استیک بنگاه املاک در معامله خیانت کند و کمسیون زیاد بگیرد املاک کنار بعنوان حکم نظر می دهد و حق مردم را می خورد. چرا املاک کد رهگیری نمی دهد چرا به هر فردی اجازه باز کردن املاک را می دهند ما که دو ماه است برای پول و چک از یک بنگاه نتوانستیم کاری کنیم. آیا فعالیت این صنف نباید نطارتی شودهرکاری دوست دارند با مردم می کنند.
Iran, Islamic Republic of
باید سازمان های عضوی شورای عالی اصناف دستور پایش و ابطال. پروانه کسب متخلفان را اجرایی کند.....
Iran, Islamic Republic of
چرا کسی به باند مخوف گران کردن مسکن که باعث طمع دیگران هم میشود رسیدگی نمی کند از یک بنگاه معاملاتی هم شکایت کنی به هیچ کجا نمی رسد .
Iran, Islamic Republic of
وای بر این مملکت که امثال این اقا با این ظاهر اسلامی میان فساد میکنن و اسلام و قران رو میبرن زیر سوال و باعث بد بینی مردم میشن . قوه قضائیه باید شدیدا برخورد کنه