کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کدام بازیگران شانس دریافت سیمرغ دارند؟

29 دی 1399 ساعت 15:33

شنیده‌ها درباره فیلم‌های حاضر در سی و نهمین دوره جشنواره فجر حاکی از این است که تعدادی از بازیگران برای کسب سیمرغ بلورین شانس بیشتری دارند. در این یادداشت شانس‌های بازیگری سیمرغ جشنواره سی و نهم را باهم مرور خواهیم کرد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، شنیده‌ها درباره فیلم‌های حاضر در سی و نهمین دوره جشنواره فجر حاکی از این است که تعدادی از بازیگران برای کسب سیمرغ بلورین شانس بیشتری دارند. در این یادداشت شانس‌های بازیگری سیمرغ جشنواره سی و نهم را باهم مرور خواهیم کرد.


سحر دولتشاهی (خط فرضی)
خط فرضی به کارگردانی فرنوش صمدی از مطرح‌ترین فیلم‌های جشنواره امسال است که در جشنواره‌های بین‌المللی مورد توجه قرار گرفته است. سحر دولتشاهی که دو سیمرغ بازیگری در کارنامه دارد می‌تواند امسال یکی از جدی‌ترین مدعیان سیمرغ باشد.

پارسا پیروزفر (تی تی)
تی تی به کارگردانی آیدا پناهنده دیگر فیلم مهم جشنواره امسال است که طبق شنیده‌های ما توانسته بازی بسیار خوبی از بازیگران اصلی خود بگیرد. پارسا پیروزفر که تاکنون موفق به دریافت سیمرغ نشده امسال این شانس را دارد.

الناز شاکردوست (تی تی و ابلق)
الناز شاکردوست در ادامه همکاری موفق با نرگس آبیار که برایش سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را به همراه داشت امسال با دو کارگردان زن به جشنواره می‌آید که هر دو فیلم‌های قابل توجهی هستند و شاکردوست را باید از نامزد‌های امسال دانست که امکان دریافت سیمرغ را دارد.

هوتن شکیبا (تی تی و ابلق)
هوتن شکیبا از بازیگران اصلی فیلم تی‌تی ساخته آیدا پناهنده است که شنیده می‌شود بازی‌های بسیار خوبی دارد. همچنین دومین همکاری او با نرگس آبیار نیز به احتمال زیاد بازی قابل توجهی برای داوران خواهد بود و هوتن شکیبا را نیز باید از مدعیان امسال دانست.

مجید صالحی (صحنه زنی)
بازی خوب و متفاوت مجید صالحی در استراحت مطلق کاهانی و نقش متفاوتش در کلمبوس را یاد داریم. او امسال با نقشی جدی در فیلم صحنه زنی به جشنواره آمده، نقشی که می‌تواند برایش نامزدی یا سیمرغ بازیگری به همراه داشته باشد.

محسن تنابنده (روزی روزگاری آبادان)
تنابنده با سه سیمرغ برای فیلم‌های استشهادی برای خدا، هفت دقیقه تا پاییز و فراری از موفق‌ترین بازیگران جشنواره فجر به حساب می‌آید. شنیده می‌شود در فیلم روزی روزگاری آبادان هم نقش سختی داشته که می‌تواند کاندید سیمرغ شود.

رضا عطاران (روشن _ شیشلیک)
رضا عطاران که یک سیمرغ هم در کارنامه دارد، پس از چند سال دوری از جشنواره امسال با دو فیلم "روشن" و "شیشلیک" به جشنواره می‌آید. شنیده‌ها حاکی از این است که بازی او در روشن از مدعیان اصلی سیمرغ است.

لیلا حاتمی (قاتل و وحشی)
بی‌پولی و رگ خواب حاصل دو همکاری پیشین لیلا حاتمی با حمید نعمت الله برای حاتمی دو سیمرغ به همراه داشته است. بعید نیست نقش ویژه او در "قاتل وحشی" نیز سومین سیمرغ را برای او به ارمغان اورد.

سارا بهرامی (چپ راست _ روشن)
سارا بهرامی برای ایفای نقش همدلی‌برانگیز و باورپذیرِ یک مادر معتاد در فیلم دارکوب اولین سیمرغش را دریافت کرد و حالا شنیده می‌شود بازی متفاوتش در یک نقش کمدی او را به دومین سیمرغش امیدوار کرده است.

هادی حجازی فر (بدون همه چیز)
پس از چندین سال نادیده گرفته شدن بازی تحسین‌برانگیز حجازی‌فر در فیلم‌هایی مانند ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز و آتابای، او امسال با فیلم "بدون همه چیز" نقشی متفاوت را تجربه کرده است که می‌تواند این‌بار او را به سیمرغ برساند.

امین حیایی (قاتل و وحشی)
او یک بار برای فیلم "شب" برنده سیمرغ بازیگری شده است و همکاری موفق قبلی‌اش در فیلم شعله‌ور با حمید نعمت‌الله یک دیپلم افتخار برایش داشت. بازی متفاوت او در فیلم قاتل و وحشی نیز او را به یکی از مدعیان اصلی سیمرغ تبدیل کرده است.

بهرام افشاری (صحنه زنی)
بازیگر محبوب فیلم‌های کمدی که با پایتخت به شهرت رسید و خیلی زود توانایی بازی‌اش را در مدیوم سینما هم ثابت کرد. او امسال با یک نقش جدی به جشنواره آمده و شانس بالایی برای کسب سیمرغ دارد.


کد مطلب: 751936

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/751936/کدام-بازیگران-شانس-دریافت-سیمرغ

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com