جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵

جزئیات «نون خ ۳» از زبان سعید آقاخانی

دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب: 751933
برای بخشی از سریال باید تا پایان سال به کردستان برویم و اصلا این سریال بدون کردستان نمی شود.
جزئیات «نون خ ۳» از زبان سعید آقاخانی
به گزارش جهان نيوز، سعید آقاخانی در حاشیه بازدید خبرنگاران از پشت صحنه فصل سه سریال نون خ گفت: ما با خیلی ها در این سریال شوخی کردیم و حتی با وزیر جوان شوخی کردیم و بازخوردهایشان فوق العاده بود و مشکلی پیش نیامد. دقیقا از جاهایی که می ترسیدیم واکنش های منفی داشته باشیم خداراشکر واکنشی نداشتیم.

وی افزود: اما از جاهایی که نمی ترسیدیم و گفتیم به کسی بر نمی خورد واکنش هایی داشتیم که خیلی وقت ها دست و پایمان را می بندد و در فصل سه خیلی شوخی با ارگان ها نداشتیم.

وی ادامه داد: چند کاراکتر جدید داریم که از بندر ترکمن آمدند. قصه پتانسیل ادامه دار شدن را دارد اما برای ادامه کار باید ببینیم واکنش ها به فصل سه چطور است.

وی در پاسخ به سوال فارس درباره اینکه با توجه به سختی هایی که در به تصویر کشیدن فصل سه داشتید آیا حاضرید فصل بعدی را هم بسازید؟ گفت: قطعا بله چون کاری است که همه گروه خیلی دوستش دارند. هم کاراکترهایمان را دوست داریم و من خودم نوری را خیلی دوست دارم و خیلی دلم می خواهد مدام پیش بچه های بازیگر باشم و تک تک بچه ها خیلی دوست دارند که این کار را بازی کنند اما باز هم می گویم بازخوردها مهم است و اگر خوب باشد به ما برای ادامه کار انرژی می دهد. 
وی افزود: کارهایی که قبلا خودم انجام داده بودم آپارتمانی بود و فضاهای تکراری و لو رفته بود. قرار گرفتن در فضای کارهای خارج از تهران را هم خودمان به واسطه بکر بودنش دوست داریم و هم برای مخاطبان جذاب هستند. فکر می کنم ۴۰ درصد از موفقیت این سریال به خاطر همین تغییر فضا است. همچنین کارهای اینچنینی از ظرفیت بالایی برخوردار است. 

وی ادامه داد: کارهای اینچنینی ریسک دارد و پر زحمت است و هزینه های مان خیلی بیشتر از کارهای دیگر است. برای مثال برای ساخت تیتراژمان دو بار گروه به کرمانشاه رفتند و در آنجا تصویربرداری کردند. به ظاهر کار کمدی است اما در باطن به اندازه کار تاریخی زمان و هزینه می برد. 

آقاخانی درباره انتخاب لوکیشن روستای سنجریان برای این سریال ادامه داد: این لوکیشن معرفی بخش لوکیشن روستا است. اینجا چون نزدیک تهران بود و رفت و آمد و دسترسی مان راحت از کرمانشاه بود اما سردتر از آنجا است.

وی در پاسخ به سوال فارس گفت: ما کردستان هم می رویم و اصلا نمی شود که به آنجا نرویم. فضای خارجی مان و یکسری سکانس ها را باید در آنجا ضبط کنیم.

بنابراین گزارش، شقایق دهقان، هدیه بازوند، ندا قاسمی و ... از بازیگرانی بودند که امروز مقابل دوربین آقاخانی رفتند‌
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
هات داگ نون خخخخخخ سعید آقاخانی!!!
Iran, Islamic Republic of
خداکنه به ضعفها و بی ادبی ها و کاستی های پایتخت مبتلا نشه تا الان که خوب بوده
Iran, Islamic Republic of
میشه لطفاً توضیح بدید که پایتخت چه مشکلی داشته؟!😒
taha mirsmaili
Iran, Islamic Republic of
.... سریال پایتخت خیلی خوب بود
taha mirsmaili
Iran, Islamic Republic of
لطفا سریال نون خ را ببنید
اگه میشه فصل چهارم را بسازید