جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۴

آیا ترامپ نتانیاهو را هم با خود به زیر خواهد کشید؟

جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۲۱
کد مطلب: 751597
یک رسانه صهیونیست با اشاره به روابط بسیار عمیق بنیامین نتانیاهو با دونالد ترامپ از وضعیت بغرنج نخست وزیر رژیم صهیونیستی به همراه چند شخصیت دیگر جهانی همزمان با انزوا و محکومیت‌های ترامپ سخن گفت.
آیا ترامپ نتانیاهو را هم با خود به زیر خواهد کشید؟
به گزارش جهان نيوز، روزنامه یدیعوت آحارانوت با انتشار گزارشی نوشت : نا آرامی ها در کنگره مشکل رهبران سیاسی را که به ترامپ تکیه کرده بودند به شدت افزایش داده است.

به نوشته این رسانه عبری زبان، امروز در کنار بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس که خواهان اعطای جایزه صلح نوبل به دونالد ترامپ شده بود، نتانیاهو حتی با وجود اغتشاشات گسترده در کنگره آمریکا،حاضر نشد دونالد ترامپ را با واژه ای به جز دوست نزدیک خطاب قرار دهد.

در بخش دیگری از گزارش یدیعوت آحارانوت آمده است ، یکی از افردی که به شدت در وضعیت بغرنجی قرار گرفته بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل است که خود را متحد نزدیک ترامپ معرفی می کرد، شرایط چنان برای نتانیاهو پیچیده شده است که او بعد از چهار سال تمجید نتانیاهو و بعد از آن که هدایا و امتیازات مختلفی را از وی دریافت کرده قادر نیست، دونالد ترامپ را به خاطر رفتارهایش محکوم کند.

نتانیاهو را باید شبیه ترین افراد به ترامپ دانست که حتی تاکتیکها رفتاری با رسانه ها را هم از رئیس جمهور در حال خروج از قدرت آمریکا الگو گرفته است.

در ادامه این گزارش آمده است نتانیاهو هم همانند ترامپ به شدت به رسانه ها می تازد و هوادارانش به معترضان اسرائیلی حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار می دهند.
گفتنی است به اعتقاد کارشناسان صهیونیست بنیامین نتانیاهو که برای چهار سال کامل شبانه روز به تمجید ترامپ می پرداخت امروز حتی با وجود وقوع اغتشاشات در کنگره و با وجود محکومیت ضمنی آن ، حاضر نشد از دونالد ترامپ در این رابطه نامی ببرد  تا نشان دهد بیش از هر زمانی خطر سقوط خود را بعد از اثاث کشی وی ازکاخ سفید احساس می کنند.‎
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ما از آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی انتقام می گیریم
Iran, Islamic Republic of
ترامپ را به همراه نتانیاهو و بن سلمان باید به ایران تحویل دهید
Iran, Islamic Republic of
منتظر فروپاشی آمریکا، زوال اسرائیل و پایان آل سعود باشید
محمد
Iran, Islamic Republic of
به مردم آدرس اشتباهی ندهیم
تمامی روسای جمهوری امریکا عوامل اسرائیل هستند .رفتن و آمدن این رئیس جمهور یا آن رئیس جمهور هیچ تاثیری بر وضعیت اسرائیل نمی گذارد ....