پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲

سریال جدید ده‌نمکی کی پخش می‌شود؟

پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب: 751582
سریال "دادِستان" مسعود ده‌‎نمکی با سکانسِ معروف حمله داعش به مجلس از نیمه بهمن‌‌ماه با پایان سریال "باخانمان" به آنتن می‌رسد.
سریال جدید ده‌نمکی کی پخش می‌شود؟
به گزارش جهان نيوز، سریال "دادِستان" که تصویربرداری‌اش از اول مردادماه آغاز شد، پس از 3 ماه کار برنامه‌‌ریزی شده با ضبط سکانس‌های خارج از کشور در استانبول ترکیه به پایان رسید.

این مجموعه تلویزیونی کماکان مراحل فنی را می‌گذراند و قرار است "دادِستان" با 17 قسمت، خودش را نیمه بهمن‌ماه به تلویزیون برساند.

بعد از گمانه‌زنی‌های فراوان این مجموعه تلویزیونی فراجناحی اعلام شد و تهیه‌کننده "دادِستان" درباره موضوع سریال این‌چنین توضیح داد: عدالت‌خواهی، نفوذ و مفاسد اقتصادی محور اصلی موضوعات این سریال تلویزیونی‌اند که در قصه‌های فرعی به موضوعات مهم تاریخ معاصر مثل حمله داعش به مجلس هم می‌پردازد.

محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی، هومن برق‌نورد، برزو ارجمند، علی سلیمانی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده، هلیا امامی، رضا توکلی، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ‌شاهی، مجید شهریاری، شیوا خسرومهر، فریبا ترکاشوند، فرج‌الله گل‌سفیدی، ابراهیم کوهخایی، حمید متقی، مختار ثائقی، مریم وانشانی، یاسمن ترابی، مجید قادری و...  از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: "دادِستان" سریال تخیّلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود!

در "دادِستان" قرار است به بحث نفوذی‌ها پرداخته شود؛ برای اولین بار سکانس حمله داعش به مجلس نشان داده می‌شود که تصاویر منتشر شده از صحنه فیلمبرداری‌اش گویای اتفاق جذابِ یکی از قسمت‌های سریال جدید مسعود ده‌نمکی است.

کارگردانی که در تلویزیون "دارا و ندار" و در سینما، اخراجی‌های سه‌گانه و معراجی‌ها را چه با نسخه سینمایی و چه نسخه سریالی در کارنامه‌اش دارد. در چند سال اخیر هم مسعود ده‌نمکی را با فیلم سینمایی "رسوایی" 1 و 2 می‌شناسند.

سریال تلویزیونی "دادِستان" مسعود ده‌نمکی در 17 قسمت نیمه بهمن‌ماه جایگزین سریال "باخانمان" شبکه سه سیما خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *