پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

بازداشت معترضان در نزدیکی اقامتگاه نتانیاهو

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب: 751476
رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند، نیروهای پلیس حداقل معترض صهیونیست را در نزدیک اقامتگاه نخست‌وزیر این رژیم در قدس اشغالی بازداشت کردند.
بازداشت معترضان در نزدیکی اقامتگاه نتانیاهو
به گزارش جهان نيوز، دو روز بعد از گمانه‌زنی رسانه‌های رژیم صهیونیستی درباره تاریخ بعدی جلسه رسیدگی به اتهام‌های فساد مالی بنیامین نتانیاهو، پلیس امروز چهارشنبه تعدادی از معترضان را در نزدیکی اقامتگاه او دستگیر کرد. 

بر اساس گزارش فارس، نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی از بازداشت هفت تن از معترضان در نزدیکی اقامتگاه بنیامین نتانیاهو در قدس اشغالی خبر دادند.

به گزارش روزنامه «جروزالم پُست»، معترضان مخالف نتانیاهو صبح زود به وقت محلی، در نزدیکی اقامتگاه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با پوشیدن لباس‌های دلقک‌ها تجمع ترتیب دادند اما با واکنش ماموران پلیس مواجه شدند.

طبق گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، حدو ۱۰۰ نفر از صهیونیست‌ها در اعتراض به به تعویق افتادن جلسه دادگاه نتانیاهو به دلیل وضعیت ناشی از شیوع ویروس کرونا تظاهرات کردند و تعدادی به سمت اقامتگاه او در قدس اشغالی رفته بودند.

جمعه هفته گذشته بود که دادگاهی در قدس اشغالی دستور تعویق جلسه دادگاه نتانیاهو را به دلیل مقررات و محدودیت‌های اعمال شده برای مقابله با ویروس کرونا صادر کرد.

روز دوشنبه هفته جاری بود که روزنامه «یدیعوت آحارونوت» گزارش داد، جلسه بعدی رسیدگی به اتهام‌های فساد مالی نتانیاهو، بیستم بهمن ماه با حضور او برگزار می‌شود.

پلیس رژیم صهیونیستی سه پرونده درباره فساد دولتی و مالی علیه نتانیاهو تشکیل داده و طی سه سال اخیر از مقام‌های مختلفی بازجویی کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *