کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

این دستگاه محبوب را مینی لودر بنامیم یا بابکت؟!

22 دی 1399 ساعت 10:16


خب در ابتدا به توضیح کلمات مینی لودر و بابکت میپردازیم .

بابکت یک برند تولید کننده ادوات و ماشین آلات راهسازی و سنگین است که نامش را از یک نژاد گربه وحشی برداشته است.

فلسفه نام بابکت هم ممکن است این باشد که ماشین آلات تولید شده در کارخانه بابکت به راحتی همه جا می‌روند و همه کاری ازشان بر می‌آید.

اما مینی لودر نوعی ماشین است که از لودر کوچک تر است و کارها لودر و خیلی از ماشین آلات راهسازی دیگر را انجام می‌دهد.

اینکه همه ما مینی لودر را با برند بابکت میشناسیم شاید به این دلیل است که یکی از اولین توسعه دهنده های مینی لودر به شکل کنونی شرکت بابکت بوده و کیفیت بالای محصولات آن ، سبب جایگیری نام بابکت در حافظه شده است.

لذا زین پس به احترام آن چه که در ذهن ما جای گرفته مینی لودر را بابکت می‌نامیم، فارق از برند معتبر بابکت

دستگاه مینی لودر بابکت
بابکت را بیشتر در پروژه های ساختمانی و شهری دیده ایم، از بابکت برای هرکاری می‌توان استفاده نمود. از خاک برداری ساختمان و بارگیری نخاله، تا اوامر کشاورزی و باغداری از جمله شخم زمین و سم پاشی و …

طراحی مینی لودر بابکت به نوعی است که با تغییر پاکت و بازوی جلوی آن می‌توان بسیاری ادوات طراحی و نصب کرد که با بابکت و طرز کار آن سازگار باشد.
مینی لودر ها یا بابکت ها انواع ختلفی دارند که نوع بزرگتر آنها به عنوان بکهو لودر و یا بیل بکهو شناخته می‌شود که معروف ترین برند تولید کننده بیل بکهو در ایران نیز شرکت سنوپارس است. بیل بکهو و یا بکهو لودر را نیز با نام سنوپارس می‌شناسیم.

البته شرکت های تولید کننده دیگری در ایران از جمله ماشین سازی تبریز و یا شرکت نیوهلند نیز اقدام به تولید و واردات انواع بکهو لودر و یا بیل بکهو نموده اند.
بکهو لودر ها و بیل بکهو ها نیز در دسته مینی لودر ها قرار می گیرند اما با سایز بزگتر !!!
 


لاستیک بابکت
برای استفاده بابکت در هر جغرافیا و شهر خاص و یا هر پروژه ای می‌بایست از لاستیک استاندارد با آج مناسب استفاده کرد. بازار لاستیک ایرانیان به عنوان فروشگاه آنلاین لاستیک مینی لودر و لاستیک بابکت در ایران را می‌توانید به عنوان مشاور پیش از اقدام برای خرید لاستیک بابکت و یا کسب اطلاع از قیمت لاستیک بابکت، انتخاب کنید.

با مراجعه به وب سایت بازار لاستیک به نشانی www.BazarLastik.com  و یا تماس با مشاوران فروش بازار لاستیک ایرانیان می‌توانید کسب مشاوره و اطلاعات نمایید.
لاستیک بابکت در انواع و برند های مختلفی طراحی و تولید شده اند .
معمولا لاستیک بابکت را به صورت تیوبلس ( بدون تیوب و نوار دورونی لاستیک ) استفاده می‌کنند.

لاستیک بابکت دارای چند نوع آج تویلد شده معروف است که بنا به شکل ظاهری آنها توسط خریداران و فروشندگان سنتی لاستیک نام گذاری شده اند.

آج E2/G2 که به لاستیک گل چکشی بابکت معروف است.

آج E3/G3 که به لاستیک گل باقلوای بابکت معروف است
آج L5/G5 که به لاستیک معدنی یا لاستیک ال ۵ بابکت معروف است
 

و …

برند های تولید کننده لاستیک بابکت در جهان
در کشور های زیادی صنایع تولید کننده تایر و لاستیک اقدام به طراحی و تولید لاستیک بابکت کرده اند. معروف ترین و شناخته شده ترین برند تولید کننده لاستیک بابکت در کشور ترکیه است که بازار لاستیک ایرانیان به عنوان نمایندگی فروش لاستیک بابکت اوزکا ترکیه در ایران اقدام به فعالیت می‌کند. کشور های دیگری در آسیا و اروپا نیز اقدام به طراحی و تولید لاستیک بابکت نموده اند.

از جمله کشور عزیزمان ایران نیز که طی سالهای اخیر اقدامات شایسته ای در زمینه طراحی و تولید انبوه لاستیک بابکت کرده است. تا سال ۱۳۹۹ تنها شرکت کیان تایر ( البرز ) اقدام به طراحی و تولید لاستیک بابکت و تولید انبوه آن داشته است که اقدامات تمامی تولید کنندهگان لاستیک در جهت جهش تولید و پیششبرد اهداف کشور قابل ستایش است.

کیفیت لاستیک تولید شده در کارخانجات ایرانی قابل قبول است و از قیمت مناسب و رقابتی میان تولیدات دیگر کشور ها و لاستیک های وارداتی دیگر برخوردار است.

بازار لاستیک بابکت کجاست ؟
لاستیک مینی لودر و یا لاستیک بابکت را می‌توان در تمامی شرکت های تولید کننده و یا عوامل فروش و نمایندگی های فروش لاستیک بابکت پیدا کرد اما …

تنها با یک کلیک و ورود به سایت بازار لاستیک ایرانیان و یا تماس با شماره های ۰۹۳۵۴۰۰۷۰۰۷ و یا ۰۲۱۳۳۵۳۰۴۸۲ می‌توان از تمامی نقاط ایران به راحتی به لاستیک بابکت و یا لاستیک انواع مینی لودر دستری پیدا کرد.

بازار لاستیک ایرانیان به عنوان فروشگاه آنلاین در کنار بستر فروشگاه سنتی لاستیک بابکت، امکان ارسال لاستیک به تمام نقاط ایران را در کمترین زمان ممکن دارد.
بازار لاستیک ایرانیان با بیش از سی سال سابقه در زمینه تامین و فروش لاستیک بابکت و لاستیک مینی لودر و همچنین ادوات راهسازی دیگر از جمله لودر، گریدر، لیفتراک، دامپتراک ، جرثقیل و … ، مفتخر است اکنون در



فضای اینتنرت نیز افتخار خدمت رسانی به تمامی هم می‌هنان عزیزمان را داشته باشد.
 
بازار لاستیک ایرانیان
فروشگاه آنلاین و فروشگاه سنتی فروش لاستیک بابکت با امکان ارسال به سراسر نقاط ایران
تهران - بازار لاستیک ایران خیابان امیر کبیر، مجتمع تیمچه امیر کبیر
۰۲۱۳۳۵۳۰۴۸۲
۰۲۱۳۳۹۷۷۰۴۹
۰۹۳۵۴۰۰۷۰۰۷


کد مطلب: 751170

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/751170/این-دستگاه-محبوب-مینی-لودر-بنامیم-یا-بابکت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com