جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

ترامپ اقدام توئیتر را تلافی می‌کند

يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 751101
رئیس جمهور آمریکا در نظردارد مبارزه‌ای را علیه شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر آغاز کند.
ترامپ اقدام توئیتر را تلافی می‌کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، دونالد ترامپ که به لطف اقدام شبکه توئیتر، تریبون محبوب خود را از دست داده است، درصدد است تا در آخرین روز‌های حضورش در مسند ریاست جمهوری ضربه مهلکی به این شبکه اجتماعی وارد آورد.

شبکه خبری سی ان ان به استناد گفته یکی از مشاوران ترامپ گزارش داد رئیس جمهور آمریکا پس از تعلیق دائمی از شبکه توئیتر قصد دارد مبارزه‌ای را علیه این شبکه و دیگر شبکه‌های اجتماعی صورت دهد. این مشاور ترامپ جزئیات بیشتری از اقدام تلافی جویانه وی علیه شبکه‌های اجتماعی عنوان نکرد، ولی تاکید کرد این موضوع فقط مربوط به رئیس جمهور ترامپ نیست، بلکه به معنای واقعی کلمه مربوط به ۷۵ میلیون آمریکایی مربوط می‌شود که از وی حمایت می‌کنند.

روزنامه نیویورک پست نیز امروز گزارش داد با مسدود شدن حساب کاربری دونالد ترامپ در توئیتر بسیاری از حامیان او نیز به رسانه‌های اجتماعی دیگر روی آورده اند. حساب کاربری دونالد ترامپ روز جمعه به صورت دائمی به حالت تعلیق درآمده است. شبکه اجتماعی توئیتر که مدت هاست به طرق مختلف نسبت به پیام‌های منتشر شده از سوی ترامپ، هشدار می‌دهد دلیل این اقدام را نگرانی از ترویج خشونت بیشتر توسط پیام‌های ترامپ اعلام کرد.

براین اساس دو توئیت اخیر ترامپ مبنی بر عدم حضور در مراسم تحلیف بایدن و همچنین تاکید بر این موضوع که نمی‌توانند طرفدارانش را نادیده بگیرند، به عنوان پیام‌های تحریک کننده تشخیص داده شده است. چندی پیش نیز، شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام رئیس‌جمهور کنونی آمریکا را برای همیشه از کاربری خود منع کرده‌اند.

کمپین پسا انتخاباتی ترامپ که به طور ویژه بر حول کلید واژه تقلب و دستکاری آرا می‌چرخید، چهارشنبه گذشته و همزمان با برگزاری نشست ویژه سنا برای تائید آرا الکترال انتخابات ۲۰۲۰ به اوج خود رسید. آنجاییکه هواداران ترامپ به تحریک او رسوایی بی سابقه‌ای را در تاریخ دموکراسی این کشور رقم زده و ساختمان کنگره را مورد یورش قرار دادند و پرچم آمریکا را به زیر کشیدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Bulgaria
خودشیفته مریض فقط گمشو