چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

استقلال با برد و صدرنشینی به دربی رسید

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب: 750475
دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک به سود شاگردان محمود فکری به پایان رسید.
استقلال با برد و صدرنشینی به دربی رسید
به گزارش جهان نيوز، دیدار تیم‌ههای استقلال و آلومینیوم اراک از ساعت 16:20 در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با 2 گل به سود شاگردان فکری به پایان رسید.

استقلال با این پیروزی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت تا بدون تلفات و با روحیه خوب برای دربی آماده شود. رسول خطیبی هم که پیش از بازی از او و تیمش به عنوان گربه سیاه استقلال نام می‌بردند در این دیدار شکست خورد تا بعد از شش هفته طعم شکست را بچشد.این تیم با 10 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت.

داور: سید علی اصغر مومنی
کمک‌ها:  رحیم شاهین و علی اکبر عظیم پور
کارت زرد: مصطفی احمدی( آلومینیوم اراک) حنیف عمران‌زاده(مربی) استقلال
کارت قرمز:

گل: ارسلان مطهری(38) مهدی قائدی(73) برای استقلال

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، احمد موسوی( 71 شیخ دیاباته)، مسعود ریگی( 82 فرشید باقری)، مهدی مهدی‌پور(82 داریوش شجاعیان)، فرشید اسماعیلی( 67 آرش رضاوند)، ووریا غفوری، مهدی قائدی و ارسلان مطهری

سرمربی: محمود فکری

ترکیب آلومینیوم اراک:حسین پورحمیدی، رامتین سلیمانزاده(46 عزیز معبودی)، سیدمهدی حسینی، مصطفی احمدی(68 امید سینگ)، محمد علی نژاد(43 جابر انصاری)، شاهین توکلی، پوریا آریاکیا( 80 سید مهدی  سجادی)، امیرمحمد هوشمند، اسماعیل شریفات، حامد پاکدل و سعید باقرپسند( 80 میثم آقایی)

سرمربی: رسول خطیبی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *