چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۵
۹

فیلم کامل نگرانیِ «آقای اصغر» برای حاج قاسم در خط مقدم

يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۷
کد مطلب: 750361
سال گذشته فیلمی از همراهی شهید اصغر پاشاپور با سردار سلیمانی در صحنه نبرد با تکفیری‌ها در سوریه پخش شد که خبرگزاری تسنیم برای اولین‌بار فیلم کامل آن را منتشر می‌کند.
فیلم کامل نگرانیِ «آقای اصغر» برای حاج قاسم در خط مقدم
به گزارش جهان نيوز، سال گذشته فیلمی از همراهی شخصی که  سردار شهید قاسم سلیمانی او را آقای اصغر خطاب می‌کرد، در صحنه نبرد با تکفیری‌ها در سوریه منتشر شد که در فضای مجازی بسیار دیده شد و مورد توجه قرار گرفت.  

شخصیت حاضر در این فیلم، شهید اصغر پاشاپور بود که یکی از شخصیت‌های برجسته مدافع حرم است. وی یک ماه بعد از شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در حلب توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

پیکر مطهر او که توسط تروریست‌های تکفیری ربوده و سر از بدنش جدا شده بود، همزمان با اولین شب از ماه رجب و مصادف با پنجم اسفند ماه 98 به کشور بازگشت.

او از فرماندهان ارشد جبهه مقاومت، مستشار نظامی رزمندگان دفاع وطنی سوریه و فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال سوریه بود که حدود هشت سال به منظور مقابله با تروریست‌های تکفیری داعش و احرار الشام در این جبهه حضور فعال داشت و عمده آموزش‌های رزمندگان سوری بر عهده او بود.

پیکر مطهر او توسط تروریست‌های احرار الشام (جبهه النصره) ربوده شده و نهایتاً پیکر بی سر این شهید توسط رزمندگان مدافع حرم بعد از گذشت چندین روز با دو اسیر جبهه‌النصره تبادل شده و به کشور بازگشت و در حرم حضرت عبدالعظیم به خاک سپرده شد. 

 فیلم سال گذشته‌ی مکالمه آقای اصغر(شهید پاشاپور) با حاج قاسم را که تنها چند ثانیه از‌ آن منتشر شده بود، را بصورت کامل در زیر مشاهده کنید:
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
رحمه الله تعالی علیهم
خدایا توفیق بده راه ون روو ادامه بدیم
فدای مرام همه شهدای جان بر کف این مرز و بوم
حسینی
Iran, Islamic Republic of
افرین به فبلمبردار این فیلم
خدا روح همشون شاد و قرین رحمت الهی و همنشین امام حسین باشند
Bulgaria
مرد میدان روحت شاد
Iran, Islamic Republic of
فیلم ایراد داره
حمید
Iran, Islamic Republic of
ایکاش در جبهه جنگ، سرباز حاج قاسم بودم.
Iran, Islamic Republic of
روح بلند آن بزرگ مرد، محشور با اولیاء الهی باد
محمد حسین
Netherlands
وای اگر رهبرم حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد
Iran, Islamic Republic of
خیلی قشنگ بود