پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

تحلیل کدما، سهمی که از ابتدای ۹۹ دائما صعودی بوده است!

يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 750346
کدما تقریبا از ابتدای سال ۹۹ تا کنون قفل در صف خرید بوده است به طوری که در برخی روز‌ها کمتر از حجم مبنا عرضه شده، اما در نهایت طی این چند ماه از ابتدای سال بیش از ۲۶ برابر رشد کرده است! آیا باید کدما را خرید؟ سهامداران آن چه باید کنند؟ بفروشند یا نگهداری کنند؟
سهمی که از ابتدای سال دائما صعودی بوده!
به گزارش جهان نيوز، کدما همچنان بر مدار صعود و صف خرید قرار دارد. امروز ۱۴ دی ۹۹ نیز با صف خرید کار خود را آغاز کرد و در پایان با عرضه ۲۲۶ هزار برگ سهم به خریداران که کمی بیش از حجم مبنا بود پایانی سهم ۵ درصد مثبت خورد و همچنان در حدود یک میلیون صف خرید سهم برجای ماند.

حالا پرسش این است که در روز‌های آینده روند قیمتی کدما چگونه خواهد بود؟ زمان ورود به نماد کدما فرا رسیده است؟ تحلیل تکنیکال چه می‌گوید؟

   تحلیل کدما، سهمی که ۲۶ برابر شد
 
کدما تقریبا از ابتدای سال ۹۹ تا کنون قفل در صف خرید بوده است به طوری که در برخی روز‌ها کمتر از حجم مبنا عرضه شده، اما در نهایت طی این چند ماه از ابتدای سال بیش از ۲۶ برابر رشد کرده است و از این بابت ریسک نگهداری بسیار بالا رفته است که البته بوده روز‌هایی که عرضه شده و دوباره صف خرید شده است، اما باز با این وصف طی این چند ماه تنها ۲ الی ۳ کندل قرمز ثبت کرده است که در نوع خود بی نظیر است.

پیش بینی روند قیمتی شاید راحت باشد (چراکه سهم بدون وقفه دارد بالا می‌رود، پس هرجا خرید انجام بشود می‌تواند در روز بعد بلافاصله وارد سود شود)، اما بسیار هزینه بالایی دارد از این جهت اگر روند قیمت برگردد معلوم نیست که تا کجا ریزش کند. اما با نگاهی ساده به منحنی میانگین وزنی ۲۰ روزه می‌توان نتیجه گرفت که میانگین ۲۰ روزه می‌تواند در شرایط ریسک بالا تنها سیگنال جهت تصمیم گیری برای سهم باشد.

در پایان باید گفت قیمت می‌تواند تا خط میانی کانال صعودی از مرتبه ۳ در ۴۰ هزار تومان رشد کند، اما ملاحظه منحنی میانگین ۲۰ روزه به عنوان حد ضرر الزامی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *