جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۳

آمریکا: دنبال درگیری با ایران نیستیم

پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۷
کد مطلب: 749960
فرمانده تروریست‌های سنت‌کام درباره پرواز دو بمب‌افکن آمریکایی بر فراز خلیج فارس گفته که واشنگتن دنبال درگیری با ایران نیست.
آمریکا: دنبال درگیری با ایران نیستیم
به گزارش جهان نيوز، «کنث مک‌کنزی»، رئیس سازمان تروریستی «سنت‌کام» امروز چهارشنبه بار دیگر تأکید کرده که واشنگتن دنبال درگیری با ایران نیست. 

بمب‌افکن‌های نیروی هوایی آمریکا امروز چهارشنبه برای سومین بار ظرف ۴۵ روز گذشته بر فراز خلیج فارس به پرواز درآمدند. واشنگتن گفته هدف از این پروازها اخطار به ایران، در بحبوحه احتمال اقدام تلافی‌جویانه این کشور در سالروز ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. 

مک‌کنزی گفت: «ایالات متحده به استقرار تجهیزات جنگی در مناطق تحت مسئولیت ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده ادامه می‌دهد تا از اقدامات احتمالی دشمنان جلوگیری کرده و نشان دهد آماده پاسخ به هر گونه تجاوز علیه آمریکایی‌ها یا منافع آنها است.»

وی در ادامه گفت: «ما دنبال درگیری نیستیم ولی هیچ کس نباید توانایی ما برای دفاع از نیروهایمان یا اقدام قاطع در پاسخ به هر حمله‌ای را دست کم بگیرد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حرف دل همه مردم ایران و عراق
Iran, Islamic Republic of
عاملان ترور سردار سلیمانی و المهندس روی آرامش نخواهند دید
حرف دل همه مردم ایران و عراق
Iran, Islamic Republic of
دولت ترامپ آخرین ضربه را از برجام در ۲۰۲۰ دریافت کرد
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک از سال 2001 تاکنون به جای مبارزه با تروریسم در حال جنگ با کشورهای اسلامی است و مسلمانان را قتل عام و ترور می کند و به همراه رژیم صهیونیستی و با کمک مالی عربستان سعودی دست به اقدامات تروریستی می زند.