جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۶

سفر گل‌محمدی به یاسوج برای دیدار با خانواده هوادار درگذشته پرسپولیس + عکس

شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب: 749466
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با خانواده هوادار درگذشته این تیم به یاسوج سفر کرد.
به گزارش جهان نيوز، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی امروز (شنبه) برای ادای احترام نسبت به هواداری که پس از بازی فینال لیگ‌ قهرمانان ‌آسیا‌2020 به دلیل سکته مغزی درگذشت و اعلام همدردی خود و اعضای تیم به خانواده وی، به یاسوج سفر کرد.

متاسفانه بهروز خورشیدیان که از هواداران متعصب پرسپولیس بود به دلیل هیجان‌ها و ناراحتی‌های ناشی از شکست فینال، بعد از مراجعه به منزل خود در خواب دچار عارضه مغزی شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد. از وی فرزندی 6 ساله به یادگار مانده است.

سرمربی سرخپوشان ایران در جریان این سفر، پیراهن امضا شده توسط اعضای تیم  و مدال نایب قهرمانی خود در آسیا را به خانواده و فرزند آن مرحوم تقدیم کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یاسوج
Iran, Islamic Republic of
چرا تنها به یاسوج آمد این مظلومیت گل محمدی و هواداران تیم ها و افشای چهره مسئولین باشگاه پرسپولیس را می رساند که اینقدر طرفدار پول هستند
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
این مظلومیت بشریت را می رسونه که برای یک چیز بی ارزش(فوتبال) جان می دهند. ....
Iran, Islamic Republic of
بارک الله گل محمدی
یاس
Iran, Islamic Republic of
به به آقای گل محمدی جدا که خیلی گلی
طاها
Iran, Islamic Republic of
واقعا بزرگی این مرد رو میرسونه ...
666
Iran, Islamic Republic of
اول سلام به همه دوستان و تسلیت به خانواده خورشیدیان بعدمردانگی یعنی این، یحیی جان امیدوارم همینطور که دل این پسر وخانوادش رو خوشحال کردی همیشه خوشی در سر راهت قرار بگیره عشق یعنی یحیی.....عشق یعنی تیم پرسپولیس....
عشق یعنی طرفدارهای پرسپولیس