جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
مهیمن:

جرات نمی‌کنم در شرایط کرونایی جلوی دوربین بروم

چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 749162
واقعیت امر در ماه‌های گذشته وضعیت بیماری کرونا به حدی بد شده که جرات نمی‌کنم جلوی دوربین بروم، پیشنهادات زیادی برای بازی داشته ام اما به واقع از جانم می‌ترسم به همین دلیل بازی نمی‌کنم.
جرات نمی‌کنم در شرایط کرونایی جلوی دوربین بروم
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، پوراندخت مهمین پیرامون آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: واقعیت امر در ماه‌های گذشته وضعیت بیماری کرونا به حدی بد شده که جرات نمی‌کنم جلوی دوربین بروم، پیشنهادات زیادی برای بازی داشته ام اما به واقع از جانم می‌ترسم به همین دلیل بازی نمی‌کنم.

وی در همین راستا ادامه داد: متاسفانه در پشت صحنه آثار بسیاری از دوستان به بیماری کرونا مبتلا شدند و وضعیت بسیار بدی را تجربه کردند، به همین دلیل در حال حاضر اگر خانه بنشینیم و کار نکنیم بسیار بهتر است زیرا در این صورت حداقل سلامتی خود را حفظ کرده ایم.

این بازیگر باسابقه سینما و تئاتر درباره فعالیت برخی بازیگران رد ایام کرونا اضافه کرد: به هیچ وجه نمی‌توان به دوستانی که این روزها جلوی دوربین رفته و یا جزو عوامل پشت صحنه هستند خرده گرفت، شاید خود من هم در شرایطی قرار گیرم که مجبور به حضور جلوی دوربین باشم پس به هیچ وجه عزیرانی که امروز جانشان را کف دستشان گذاشته و در تولیدات تصویری حضور دارند را نقد نمی کنم. 

وی در همین رابطه تاکید کرد: به واقع اگر من هم ماه‌ها بیکار باشم و تا کی می توانم به خاطر بیماری کرونا خانه نشین بمانم، بالاخره صبر انسان تمام می شود و شرایط به طوری پیش می رود که یک بازیگر مجبور می شود به هر دلیلی بازی کند، شاید این بازیگری با توجه به خطرات کرونا سخت باشد اما نوعی از اجبار است. 

بازیگر سریال «بیگانه‌ای با من است» فعالیت هنرمندان در شرایط کرونا را ستود و اضافه کرد: من به هیچ عنوان دوستانی که در شرایط کرونا کار می کنند را قضاوت نمی کنم، شغل یک بازیگر و یا عوامل پشت صحنه همین است، بالاخره معیشت بازیگران مساله مهمی است و وقتی حمایتی از آنها نمی شود باید خودشان امرار معاش کنند، پس اگر می بینیم هنرمندی در پروژه ها فعالیت می کند باید تمامی مسائل را در نظر بگیریم. 

وی با اشاره به استقبال مخاطبان از سریال «بیگانه ای با من است» افزود: از نظر من داستان و فیلمنامه کشش خاصی دارد که باعث می شود مخاطب تا انتها همراه اثر باشد، این سریال خوشیختانه تاکنون با استقبال خوبی روبرو شده و این برای من به عنوان بازیگر اثر حائز اهمیت است. 

مهیمن در همین رابطه خاطرنشان کرد: داستان نسا و اتفاقاتی که پیرامون آن رخ می دهد دلیل اصلی جذابیت «بیگانه ای با من است» برای مخاطبان خود است، خوشبختانه کارگردانی اثر با ظرافت و وسواس خاصی انجام شده و گروه بازیگران آن یکی از دلایل موفقیت سریال است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *