جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۶

توئیتری‌ها به استقبال تیترهای اصلاح‌طلبان رفتند/ وقتی جریان تحریف در روزنامه‌های اصلاحاتی گل می‌کند

پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۱
کد مطلب: 748483
روزنامه‌های اصلاح‌طلب کشور در اقدامی هماهنگ یک تیتر خاص را از بیانات رهبر انقلاب استخراج کردند؛ «در رفع تحریم‌ها یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم». نگاهی به بیانات رهبر انقلاب در این دیدار اما نشان می‌دهد جریانی با تقطیع بیانات ایشان قصد تحریف آن را دارند.
توئیتری‌ها به استقبال تیترهای اصلاح‌طلبان رفتند/ وقتی جریان تحریف در روزنامه‌های اصلاحاتی گل می‌کند
به گزارش جهان نيوز، روزنامه‌های اصلاح‌طلب کشور در اقدامی هماهنگ یک تیتر خاص را از بیانات رهبر انقلاب استخراج کردند؛ «در رفع تحریم‌ها یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم». نگاهی به بیانات رهبر انقلاب در این دیدار اما نشان می‌دهد جریانی با تقطیع بیانات ایشان قصد تحریف آن را دارند.

چه اینکه ایشان در این دیدار گفتند: من قبلاً هم گفته‌ام، حالا هم تکرار میکنم: رفع تحریم دست دشمن است، و خنثیٰ ‌کردن تحریم دست ما است؛ غیر از این است؟ ما که نمیتوانیم خودمان رفع تحریم کنیم، دشمن باید رفع تحریم کند امّا خودمان میتوانیم این تحریم دشمن را خنثیٰ کنیم. پس این مقدّم است، این درست است؛ بیشتر دنبال این باشیم. البتّه نمیگویم دنبال رفع تحریم نباشیم؛ چرا، واقعاً اگر بتوانیم تحریم را رفع کنیم، یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم. البتّه چهار سال است تأخیر شده [یعنی] از سال ۹۵ بنا بوده همه‌ی تحریمها یکباره برداشته بشود [امّا] تا الان نه فقط برداشته نشده، زیاد هم شده. تأخیر شده [امّا] اگر بتوانیم با روش درست، عاقلانه، با روش اسلامی و ایرانی، با روش عزّتمندانه تحریم را برطرف کنیم، باید برطرف کنیم. امّا به این نیندیشید؛ عمده به خنثیٰ کردن تحریم بیندیشید که دست شما است و شما میتوانید این کار را بکنید. و دنبال کنید، با همدیگر کار کنید، تلاش کنید؛ این توصیه‌ی من است.

این اتفاق با واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. بخشی از این واکنش‌ها در ادامه آمده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


۱۱۰
Denmark
خیلی به دنبال نفوذی نباشید نفوذ آنچنان هم در پس پرده نیست اینها نمونه بارز نفوذ و جاسوس دشمن هستند بدون تردید
Italy
من نمی دانم شما چرا اینقدر از اصلاح طلب ها و روحانی می ترسید؟ مگر نمی گویید که مردم از اینها رویگردان شده اند؟ پس نگران چی هستید؟
Iran, Islamic Republic of
اگه با عامل فساد در بدن برخورد نشود به از دست دادن جان بیمار منجر میشود .......
United States
....
۱۱۱۱.
Iran, Islamic Republic of
........
Iran, Islamic Republic of
درکارخیر......درنگ جایز نیست.....زنده باد اصلاحات.....زنده باد رهبری.....