پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۰
۱۱۲

«پایتخت ۷» از گره های باز نشده تا دستمزدهای میلیاردی/ دستمزد تنابنده برای پایتخت هفت چقدر است؟

يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب: 747976
علی رغم سرنوشت مبهم و نامشخص «پایتخت6»، قرار است فصل هفتم این سریال ساخته شود، در صورتی که هنوز حواشی این سریال حل نشده است.
«پایتخت ۷» از گره های باز نشده تا دستمزدهای میلیاردی/ دستمزد تنابنده برای پایتخت هفت چقدر است؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم اثری است که در فصل اول نظر خیلی ها را جلب کرد.در فصل دوم مردم با نقی و خانواده اش انس گرفتند و رفته رفته در فصل های بعدی با آنها همراه شدند.

حالا پس از این فراز و فرودها و قصه هایی که به جان نشسته بسیاری از خانواده‌های ایرانی منتظر بودند تا فصل ششم این سریال را در روزهایی که برای مقابله با کرونا در خانه مانده‌اند، ببینند و از آن لذت ببرند. اتفاقی که این بار نیافتاد و تغییرات عمده در شخصیت پردازی ها مخاطبان را دل آزرده کرد.

**وقتی خانواده نقی قالتاق می شوند!
خانواده نقی معمولی در فصل ششم از آن حالت روستایی و ساده خود به در آمده و قالتاق شدند، بابا پنجعلی که روزگاری نماد ستون و پایه خانواده بود از دست رفت و جایگزینی برای آن وجود نداشت. اهداء عضو در این سریال به سخره گرفته شد و حتی مزاری برای پدر در نظر گرفته نشد همچنین مضامین ارزشی و مقدس مانند مناسک حج، نماز خواندن، شئون و ظواهر مذهبی مانند جای مهر روی پیشانی و ... وارد حیطه طنز و شوخی های سخیف شدند.

نقی به عنوان پدر خانواده در حدی دچار خصوصیت های بد اخلاقی است که نمی تواند الگوی خانواده باشد. همه اعضاء خانواده به راحتی به هم دروغ می گویند و موضوعات زندگی را از هم پنهان می کنند. هما به عنوان نماد زن ایرانی تحصیل کرده، که در فصول گذشته تلاش می کرد نقی را هدایت کند و برای زندگی اش تلاش می کرد، این بار خود از خط خارج شده، دخترانش را بدون اجازه پدر به اردو می فرستد و به همسرش دروغ می گوید.
 
سارا و نیکا به عنوان دختران نوجوان نقی می توانند به راحتی ماهواره سفارش بدهند و حتی برای این کار به بزرگتر خود هم نیازی ندارند. بهتاش خواهر زاده نقی، گرچه به ظاهر به ورزش و پیشرفت ابراز علاقه می کند، اما هتاکی و بی‌احترامی های او به بزرگترها، در این فصل از سریال برجسته تر شده است. دست بلند کردن او روی نقی، خطاب قراردادن مادر و زن دایی اش به اسم کوچک، ارتباطات نامتعارف و منافی اخلاق با دختران و تیغ زدن اطرافیان با دروغ و دغل از جمله رفتارهای اوست.تا جایی که در واکنش به رفتارهای مادرش در مقابل رحمت، به او می گوید: «خجالت بکش. کیس از این بهتر نبود باهاش کانکت شی؟»

ارسطو که با عفو از زندان آزاد شده، برای رهایی از مشکلات مالی، درگیر قاچاق مواد مخدر به داخل زندان می شود.

موضوع تریاک کشی و اعتیاد تقی و برادران رحمت به راحتی و به عنوان مساله ای عادی در سریال عنوان می شود.

**قصه ناتمامی که تکلیف آن روشن نشد
فصل ششم درحالی که مخاطبان انتظار داشتند حداقل در قسمت های پایانی انتظاراتشان را برآورده کرده و همه چیز را به خوبی و خوشی تمام کند، ناگهان و نیمه کاره و درست در زمانی که اعتراضات به بالاترین حد خود رسیده بود به پایان رسید.

همان زمان سیروس مقدم درباره پایان این فصل گفت: «پایتخت» در 15 قسمت طبق قرار و تعهدش در ایام نوروز پخش شد و تنها قسمت های آخر و فینال آن طلب مخاطبین از ما است که ان شاءالله در اولین روزی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام وضعیت عادی کرد، تیم پایتخت فینال را ساخته و در یکی از اعیاد مثل عید فطر و یا... به محضر مردم عزیز تقدیم می کنند.

 
**بالاخره نفوذی که بود؟
قسمت آخر پایتخت نیز که سکانس های پایانی آن مشابه یکی از فیلم فارسی های دوران طاغوت ساخته شده بود، کار را به جایی رساند که علی عسکری در نامه ای خطاب به مرتضی میرباقری معاون سیمای وقت با اشاره به حواشی قسمت آخر مجموعه پایتخت 6 تاکید کرد: لازم است بررسی شود که این اقدام حاصل اشتباه، بی توجهی و وادادگی است یا نتیجه عملیات مرموز و فتنه انگیز «ستون پنجم فرهنگی دشمن»؟!

از آنجا که برخی از موارد ( از قبیل قسمت پایانی سریال پایتخت) نسبت به ضوابط و چارچوب های رسانه ملی دقت لازم را نداشته اند و تلاشهای شبانه روزی صورت گرفته در بخش های مختلف سازمان صدا وسیما را تحت الشعاع حاشیه سازی هایی قرارداده اند لازم است این موضوع بررسی دقیق و همه جانبه شود.

نکته جالب ماجرا اینجاست که در این مدت نه تنها نفوذی شناسایی نشد، بلکه ساخت فصل هفتم به همان تیم و با همان ترکیب سابق سپرده شد.

 
**آیا تلویزیون در مقابل حاشیه ها مقاومت می کند؟
این روزها قصه «عادل فردوسی پور» برای همه آشناست. گزارشگر محبوبی که علی رغم حرفه ای بودن در کارش جایی که مقابل رئیس بالادستی خود ایستاد و از چارچوب های سازمان صداوسیما بیرون زد، مدیر شبکه علی رغم تمام هجمه ها، مقابل این خودسری ایستاد تا این کج روی ها و رفتارهای سلیقه ای باب نشود و کسانی که در رسانه ملی کار می کنند، بدانند که این چارچوب ها و قوانین مشخص است و بنا نیست مدیران بالادستی مرعوب تعداد بالای هواداران افراد شوند.

حالا در مقیاسی کوچکتر این اتفاق برای سارا و نیکا دوقلوهای پایتخت افتاده است. آنها که از کودکی در این سریال حضور داشتند، کم کم با ورود به دنیای نوجوانی شروع به انتشار تصاویر و رفتارهای خارج از عرف از خود کردند و کار را به جایی رساندند که گفته می‌شود در فصل هفتم بنا نیست حضور داشته باشند. هرچند که این دو بازیگر نقش مهم و پیش برنده ای در داستان نداشتند، اما تا خبر حذف آنها از فصل هفتم منتشر شد، بازیگران دیگر سریال در فضای مجازی شروع به داغ کردن ماجرا کردند تا آنها به سریال برگردند. حال باید دید تلویزیون در مقابل این ماجرا می‌ایستد یا کوتاه خواهد آمد.

 
**پرداخت دستمزد 5 میلیاردی با چه منطقی؟
از سوی دیگر گفته می شود که محسن تنابنده نویسنده و بازیگر سریال برای فصل هفتم تقاضای 5 میلیارد تومان دستمزد کرده است که با یک حساب سرانگشتی به رقمی بالای 330 میلیون تومان برای هر قسمت می رسیم.این در حالی است که دریافت چنین ارقامی از سوی بازیگران تلویزیون عرف نیست و در این پروژه نیز مشخص نیست که این رقم از بودجه بیت المال بر چه اساسی باید به جیب سازندگان این سریال برود؟ این را بگذارید در کنار بودجه 30 میلیاردی که بناست 15 قسمت سریال با آن ساخته شود.

**چرا «پایتخت» زیر نظر سیما فیلم نیست؟
سوال دیگری که درباره پروژه پایتخت همواره مطرح بوده، این است که چرا این سریال در مجموعه سیمافیلم که سریال های تلویزیون در آن ساخته می شوند، قرار نمی گیرد؟ مرکز سیمافیلم محلی برای تولید و توزیع سریال های تلویزیون است و معمولا نرخ مشخصی برای سریال سازی در سطوح مختلف دارد. اما پایتخت همواره از سوی بازرگانی صداوسیما هدایت می شود و تبادلات مالی آن نیز با این مرکز انجام می پذیرد. یکی از دلایل غیرعرف بودن هزینه تولید و دستمزدهای سریال نیز همین موضوع است.

**پایتخت به مسیر اصلی بازمی گردد؟
همانطور که در ابتدا نیز اشاره شد، سریال پایتخت، اثری است که اکثریت مردم با آن ارتباط برقرار کرده اند و با اعتراضشان به فصل 6 نشان دادند که ترجیح می دهند تماشاگر قصه زندگی همان نقی معمولی باشند. بعد از اتفاقاتی هم که برای این سری از پایتخت افتاد، سیروس مقدم در سخنانی اعلام کرد که همه چیز به خوبی و خوشی به پایان خواهد رسید و خانواده نقی دوباره دور هم جمع خواهند شد. حالا باید دید این سریال دوباره محبوب خانواده ها می شود یا خیر.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قدرت نفوذ خیلی جدی است،؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
همین تنابنده نبود که صدا و سیما رو تحریم کرده بود؟!!!!
حالا 5 میلیارد دستمزد؟!! رو چه حساب؟!
صدا و سیما باید پاسخگو باشد به خصوص بعد از بی اخلاقی های فصل قبلی
Iran, Islamic Republic of
فیلمهاش که فروش نمیکنه.
Bulgaria
من به سهم خودم راضی نیستم این مبلغ بابت سریال پایتخت هزینه شود. با این پول می توان چندین مدرسه یا منزل مسکونی برای نیازمندان ساخت.
Iran, Islamic Republic of
چون شما راضي نيستي ديگه نميدن😝😝
ارسلان
Iran, Islamic Republic of
چرا همه چیز را به شوخی می گیرید؟ .
Bulgaria
سلبریتی ها این پول های مفت را می گیرند که از جای خودشان در می آیند و گذشته خود را فراموش می کنند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
واقع پولش خیلیه حق مردم زایه میشه
Iran, Islamic Republic of
ضایع درست مجید جان‌. زایه دیگه نداریم.
Iran, Islamic Republic of
کاش می دونستی که فیلم درست کردن چه قدر سخته حیف😞
یک انقلابی
Iran, Islamic Republic of
کاش میدونستی که کارگری که روزی ۸ ساعت بیل و کُلنگ بزنه چقدر سخته. مثلا ماهی ۳ میلیون میگیره.
بازیگری از این سختره؟؟!!!
دستمزده بازیگران (برخی که بالا میگیرند) کیلویی یه، متری یه، بر چه مبنایی هست؟؟؟!!!!
بر مبنای توانایی؟ هر چقدر هم توانا باشند، نباید پول بیت المال حیف یا احیانا میل شود. و باید محتوای مفید و خوب و با رعایت حدود و شئونات اسلامی ساخته شود.
Pakistan
معلوم هر شب فیلم می سازی !!!
Iran, Islamic Republic of
ما مردم راضی نیستیم به خاطر ما سختی بکشیدو میلیاردی بگیرید
Iran, Islamic Republic of
چرا نمیزارید عطاران سریال بسازه؟ میترسید پایتخت اوت بشه ....!!!!؟
Iran, Islamic Republic of
چون شما راضی نیستی دیگع خلاص هزینه نخواهند کرد ....!!!!!!!!
Pakistan
مقصر شخص علی عسکری مدیر صدا و سیماست.
Iran, Islamic Republic of
بابا پایتخت نخواستیم....
Pakistan
. در این اوضاع اقتصادی که مردم محتاج یک لقمه نان هستند دستمزدهای فوق نجومی به یک کمدین چه معنا و مفهومی دارد.....
حیف بیت المال برای برنامه های پوچ وبی محتوایی چون عصرجدید/ن -خ/ پایتخت/ستایش
دادا
Iran, Islamic Republic of
ای خدا پدرت رو بیامرزه که حرف دل مردم رو زدی. .
رضا
Japan
ن خ را خوب نیومدی
یک نکته فرهنگی ومثبت سریال ن-خ را بیان کنید!
Iran, Islamic Republic of
نکته مثبت شاد کردن مردم هست .
مجتبی
اینطور هم نیست برادر
در جامعه ی که فیلم سینمایی خوب کم هست و اثار تلویزیونی هم چندان بدرد نمی خورد و ماهواره جای اینها را گرفته ساخت یک سریال خوب بسیار کارآمد است..
Iran, Islamic Republic of
بله .فیلم و سریال خوب دوست عزیز نه هر فیلم و لودگی سینمایی و تلویزیونی.
Iran, Islamic Republic of
متاسففانه طنز ما بیشتر لودگی و طنز زرد شده
Iran, Islamic Republic of
بالاخره یه چیزی باید نشون بده این تلویزیون یا نه؟ .
Iran, Islamic Republic of
پس چی خوبه فقط بشینیم توخونه غصه بخوریم..یا میزگرد وسخنرانی گوش کنیم
Iran, Islamic Republic of
نه به هر قیمتی
محسن در پاسخ به ۱۲:۱۷
Iran, Islamic Republic of
حرف این نیست که فیلم ساخته نشه. حرف اینکه:
۱-فیلم از لحاظ محتوا قوی و خوب باشد.۲-از لحاظ بازیگری قوی باشه. ۳- خروجی فیلم مفید باشه.۴-حدود الهی و ادب و حیا رعایت بشه. ۵- پول بیت المال حیف یا میل نشه.
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام فقط یک مسئله مهم است که اقای سیروس مقدم جزوخودی هاست که میتونه اینجورپول بیت المال را برای یک فیلم بی محتوایی همچون پایتخت حیف ومیل کنه ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
لابگری و نفوذ و استفاده بیجا از بیت المال در فوتبال و تی وی موج می زند!!
Iran, Islamic Republic of
مطالب نگارنده درست است فقط اینکه در مورد فردوسی پور اشتباه و مغرضانه نوشتید
Iran, Islamic Republic of
از موقعی که فردوسی پور رو گذاشتن کنار خیلی از باندبازی ها و فساد توی فوتبال علنی شد...
الهام
Iran, Islamic Republic of
جالبه تنابنده با توهین و بدوبیراه با تلویزیون قهر می کنه بعد با این دستمزد بالا دوباره میاد به همان تلویزیون ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
این برنامه های پرمخاطب باید نقشی تو تربیت و سبک زندگی هم داشته باشه و برخی ناهنجاری ها را اصلاح کنه، از جمله احترام پرهیز از مصرفگرایی و اسراف کردن و ... که تو برنامه های تولیدی صداوسیما دیده نمی شود
Iran, Islamic Republic of
مدیر بالا دستی؟؟؟.
Iran, Islamic Republic of
بودجه 30 میلیاردی؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ای کاش انحرافات اخلاقی فرهنگی و ادبی و بد اموزی های قسمت ششم را لیست کرده و به عنوان مطالبه همگان برای صدا و سیما ارسال شود
حسن
Iran, Islamic Republic of
این همه پول مفت! با این سریال ضد فرهنگی و ترویج بی اخلاقی!
Iran, Islamic Republic of
پایتخت عالی بود اما بهتر است به مسیر اصلی اش یعنی همان سادگی باشه عالیه
Iran, Islamic Republic of
آقای تنابنده که سال گذشته اعلام کرده بودند دیگر هیچ نقشی بازی نخوهم کرد پشیمون شده یا بلوف زده بوده
Iran, Islamic Republic of
تحلیل شما خیلی عالی بود ...
امیر علی
Iran, Islamic Republic of
...
رومینا
Iran, Islamic Republic of
بازیگر ها هم باید یک پولی در بیارن و انصافاً پایتخت خنده داره ....
Iran, Islamic Republic of
دیگه قرار نیس کل ملت رو تیغ بزنن
Iran, Islamic Republic of
شکم‌گرسنه‌و‌مردم‌بی‌سر‌پناه‌که‌برای‌نون‌شبش‌مونده‌سریال‌میخواد‌چکار‌‌پول‌بیت‌المالاز‌جیب‌باباشونه‌انگار‌که‌اینجوری‌خرج‌سریال‌بی‌محتوا‌کنن
Iran, Islamic Republic of
حالا اگر ب نقي ندن بيت الحال ميان ميدن به شما؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
والا
حداقل پایتخت ببینیم بخندیم واقعا دیالوگاش خنده داره
محیط زیبای شمال کشور عزیزمان
لهجه شیرین
درود بر شمالی ها
من خودم کرجی هستم
Iran, Islamic Republic of
بعضيا همچين ميگن نبايد بدن مال بيت الماله و...
مثلا انگار اگه ب اونا ندن ميان پولارو ميدن ب اينا.
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم درست گفتی
Iran, Islamic Republic of
پول بیت المال یا بودجه صدا سیما نیست ،پولی است که از جیب من و شما در میارن بابت تبلیغ کالاها توی سریال و گرانتر فروختنشان به ما
Iran, Islamic Republic of
آقای تنابند حرف مساوی عمل
شما ک خدافظی کردی چرا باز اومدی
Iran, Islamic Republic of
5 میلیارد میدن و بجاش 500 میلیارد آگهی یامفت صید میکنن مثل بایا و تبرک و هایلی و حرف آخر و اسنوا و جی پلاس و....
Iran, Islamic Republic of
از نظر من باید مجبورش کنید در نهایت ۲ میلیارد رو چه حساب برای هر قسمت ۳۳۰ میلیون پول بگیره نهایت همهی قسمت ها یعنی ۱۵ دو میلیارد
Iran, Islamic Republic of
خودت فهمیدی چی نوشتی؟
Iran, Islamic Republic of
مگه آقایان نگفتند دیگه با تلویزیون کار نمی‌کنند؟ دوباره بوی پول خورد به دماغشون.
محمد
Iran, Islamic Republic of
البته ما یک حرف بزنیم که جهان نیوز جان که تازگی خیلی مصلحت اندیش شده...
یهار
Romania
تیم پایتخت عملکرد فوق العاده‌ای دارند،تک تک اعضا به سرپرستی جناب تنابنده به بهترین نحو بازی میکنند.....
Iran, Islamic Republic of
سری اخر که افتضاح بود
Iran, Islamic Republic of
درسته بازیشون خوبه ولی دستمزدشون نسبت به من کارگر باحقوق روزی هفتادهزارتومان زیاده
Iran, Islamic Republic of
عاشقان دلار!!
Iran, Islamic Republic of
تنابنده باز لقمه چرب و نرم دید برگشت تلویزیون. چه خبره تو صدا و سیما!!!
Iran, Islamic Republic of
فقط تو خوبی و لا غیر ، دست از سر این ملت وردارید با این تحلیلا
رازفی
Iran, Islamic Republic of
اگر من هم سهمی از بیت المال دارم، راضی نیستم در این شرایط اقتصادی مردم ،اینگونه هزینه کلان دستمزد یک نفر بشود .
Iran, Islamic Republic of
حالا مگه پول به اینا ندن میان میدن به ‌شما..
ف / پاسخ به ۱۵:۱۹
Iran, Islamic Republic of
باید پول به اندازه و منصفانه بدهند. نه ریخت و پاش.
و به اهلش بدهند. نه به فیلم هایی که بی اخلاقی و بدی ها را خواسته یا ناخواسته ترویج کند.
مازیار
Iran, Islamic Republic of
چه معنی داره که ی بازیگر یا بازیگرانی چنین دستمزدهایی رو دریافت کنن در حالی که حقوق ی کارگر زحمتکش طبق اداره کار در ماه حدود دو ونیم میلیون تومن هست
سیروان
Iran, Islamic Republic of
بااین آب و تابی که شما داری میدی همه خوب می‌دونن اینها همه مسائل روزانه این جامعه است.
Iran, Islamic Republic of
پایتخت الان زیاد جذاب نیست فصل ۶ اصلا جذاب نبود ما اصلا پایتخت نحواستیم .
Iran, Islamic Republic of
ازبسکه سریال غم انگیز ازفلاکت مردم ومعتادیو طلاق وکلاه برداری دیدی یه سریالم که طنز یذره مردوموشاد میکنه تومیگی نمیخای .
Iran, Islamic Republic of
نباید همچین دستمزدی داده شود خیلیییییی
Iran, Islamic Republic of
تو نمی خوای ولی نظر همه یکی نیست گلم
Iran, Islamic Republic of
لطفا اون ۳۰میلیارد ر و بین فقرا تقسیم کنید ما قول میدیم بدون فیلم پایتخت ۱۵ جلسه کامل به مدت ۴۵ دقیقه بخندیم
Netherlands
....
مرجان
Iran, Islamic Republic of
..........
Iran, Islamic Republic of
بابا نخواستیم نسازیدش
Denmark
بازیگران هالیوودی اینقدر دستمزدشون نیست واقعا صداوسیما بی صاحبه مثل بازیکنان فوتبال که پول یا مفت میگیرن جای تاسف داره
Germany
30 میلیا رد برای چنین سریالی پولی نیست تو این گرونی که مردم سر گرم میکنه واقعا حساب کنید چیزی نیست برای یک کشور بزرگی مانند ایران عزیزمون
Iran, Islamic Republic of
بخدا نمیخواهیم ، به کی بگیم
محمد
Iran, Islamic Republic of
چرا چرت میگی بابا ۵میلیارد کجا بود کلا بودجه فیلمشون ۵میلیارد نیس که به تنابنده ۵میلیارد بدن
Iran, Islamic Republic of
توراقران پول بیت المال راحرام نکنید.
باان یک مدرسه بسازید ...
مهربان انصاری
Iran, Islamic Republic of
سلام من بعنوان یک ایرانی و یک هنرمند تازه کار ترجیح می دم تکرار قسمتهای قبل رو ببینم و این دستمزد نجومی آقای تنابنده بین فقرا تقسیم بشه مردم در شرایط سختی زندگی میکنند، رسالت هنرمند ارتقاء فرهنگ جامعه است نه ترویج زیاده خواهی. ممنونم
مجید.
Iran, Islamic Republic of
به جای این چرندیات به فکر مردم باشید که به شام شبشون محتاج شده اند.پایتخت برا خودتون خوبه.
چاوشی
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب بود..
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا وسلام نمیدونم چرا تلویزیون همش به بازیگرهای تکراری گیر میده هنرمندان خوب وناشناخته در تئاتر ایران داریم که باید از اونا استفاده بشه.
Iran, Islamic Republic of
...
Z
Iran, Islamic Republic of
چه خبره!
با پول ملت و مردم هر کار دلشون میخواد میکنن....
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
سلام. خوب حالا خوب است که اینها با این مبالغ، کمی سر مردم را گرم می کنند......
Iran, Islamic Republic of
سلام به جناب نورایی وبا تشکر از نظرشون فرق انسان با بینش و فرهنگ اینجا معلوم میشه
....
Iran, Islamic Republic of
به جای اینکه وزراء گرامی این پول هارا که از بیت المال مردم است را به این فوتبال مسخره که معلوم نیست که تهش چی میشه و این همه هزینه میکنن میتونن دل مردمو شاد کنن
سینا
Iran, Islamic Republic of
...این هزینه باید جایی دیگه بشه.
Iran, Islamic Republic of
....
مهناز
Iran, Islamic Republic of
هر چی به تنابنده و پایتخت بدن کمه نوش جونش !!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
قراره چیزیشو به تو بده؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا
باید گفت دست مریزاد
به نظرم باید دستمزدشون برای هر قسمت 30میلیارد باشه نه 5میلیارد
Iran, Islamic Republic of
افرین به اقای محسن تنابنده و تمام عوامل پاییتخت ...
Iran, Islamic Republic of
پایتخت کلا با همه عوامل چه سوئدی چه مثلا ایرانی نفوذی و عنکبوت و…به زباله دان تاریخ پیوست. حالا چرا به زور میخوان درش بیارن و پول بی زبون رو خرج پاکسازی زباله ها کنند خدا عالمه؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
نویسنده محترم اول شما منبع اطلاعات درج شده رو اعلام بفرما تا ما خدای ناکرده فکر نکنیم شما کذب و از سر عناد مطالب رو نوشتی ....
چراغعلی
Iran, Islamic Republic of
......
United States
لئوناردو دکاپریو در فیلم از گور برخاسته برای یک سکانس شکم اسب رو با دست خودش خالی کرد رفت داخل شکمش خوابید همچین دستمزدی نگرفته..
faeze
Germany
تنابنده که گفت دیگه صداسیما کار نمیکنم چی شد 😏😂😂
Iran, Islamic Republic of
واقعا یک سریال بی مایه است. خودشون نمره میدن به این
حبيبي
Iran, Islamic Republic of
چه دستي در كار است كه اين سليبريتي(محسن تنابنده) را باز بال و پر مي دهند..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این پولهای گزاف رو که تهیه کننده از جیب مبارکش نمیده.از جیب ملت میده...
Iran, Islamic Republic of
سریال پایتخت 6 بسیار مزخرف و پر از بد آموزی برای مردم بود و انواع اهانت به یکدیگر رو به مردم آموزش می داد و هنجار شکنی در همه جای اون دیده می شد
Iran, Islamic Republic of
آخرین قسمت پایتخت درسته که بدآموزی داشت ولی واقعیت‌های جامعه رانشان می دادواینکه جامعه مابه چه سمتی درحال حرکت است امیدوارم برداشت مردم ایران ازاین قسمت ادب از که آموختی از بی ادبان باشد
Iran, Islamic Republic of
یکی از بهترین و به جا ترین تصمیمات حذف دوقلوهای پایتخت بود که من به نوبه خودم تشکر میکنم.
Km
Iran, Islamic Republic of
این پول یه جوری به دست مردم برسونید عمیقا شاد میشن دیگه نیاز نیست با این طنزهای مسخره دلخوش بشن
مهربان
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
سلام من فرهاد هستم و بازیگری رو خیلی دوست دارم شبا خواب بازیگری رو میبینم ومن دوست دارم بازیگر شوم من رو تو پایتخت هفت راه دهید