يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

مرگ مشکوک دختر جوان در خانه مجردی

شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 747926
مرگ مشکوک مدیر مزون لباس عروس و آرایشگاه زنانه‌ای در غرب تهران پرونده تازه‌ای است که روی میز بازپرس جنایی گشوده شد.
مرگ مشکوک دختر جوان در خانه مجردی
به گزارش جهان نيوز به نقل از جوان، ساعت ‌۱۱ روز چهارشنبه ۱۹‌ آذر قاضی مصطفی واحدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۴۰ باغ فیض از مرگ مشکوک دختر جوانی در خانه‌اش با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی در محل حادثه که اتاق خواب آپارتمانی در طبقه سوم ساختمان مسکونی بود با جسد دختر ۲۶‌ساله‌ای به نام ماهرخ روبه‌رو شدند که حکایت از آن داشت حدود سه‌هفته‌ای از مرگ وی گذشته است.

بررسی‌ها نشان داد ماهرخ دانشجو بوده و علاوه بر آن یک مزون لباس عروس و یک آرایشگاه زنانه را هم اداره می‌کرده است که حدود ۲۰‌روز قبل به طرز مرموزی در خانه مجردی‌اش فوت می‌کند.

همچنین در بررسی‌های محل حادثه مشخص شد دختر فوت شده احتمالاً داخل پذیرایی فوت کرده و بعد جسدش توسط فرد یا افرادی کشیده و به اتاق خواب منتقل شده است.

یکی از اعضای خانواده وی که موضوع را به مأموران خبر داده‌بود، گفت: «ماهرخ چند سال قبل در دانشگاه قبول شد و برای ادامه تحصیل به تهران آمد. او پس از اینکه تحصیلاتش را تمام کرد مزون لباس عروس و آرایشگاه زنانه‌ای را راه‌اندازی کرد و در تهران ماندگار شد. ماهرخ مدتی بود به خاطر موضوعی از ما دلخور بود به همین خاطر گاهی وقت‌ها به تلفن‌های ما جواب نمی‌داد، اما دیروز نگرانش شدیم و به تهران آمدیم تا از دخترمان خبری بگیریم. ابتدا به مزون او رفتیم که تعطیل بود و بعد هم به خانه‌اش آمدیم که در را روی ما باز نکرد. وقتی با کمک مأموران پلیس در را باز کردیم با جسد او روبه‌رو شدیم.»

وی در پایان گفت: «ماهرخ همیشه مقدار زیادی پول خارجی، طلا و لباس عروس در خانه‌اش نگهداری می‌کرد که الان نه از پول و طلا و نه از لباس‌های عروس خبری نیست.»

یکی از همسایه‌ها هم گفت: «ماهرخ در این آپارتمان تنها زندگی می‌کرد و ما هم مدتی بود از او بی‌خبر بودیم و فکر می‌کردیم به خاطر بیماری کرونا از خانه بیرون نمی‌آید.»

همزمان باادامه تحقیقات درباره این حادثه جسد ماهرخ برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به دستور قاضی واحدی به پزشکی قانونی منتقل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مرگ این دختر جوان غم انگیزه اما تأسفبارتر از مرگ این خانم بی خیالی همسایه ها در مورد غیبت سه هفته ای او در انظار می باشد.