کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روحانی: ۱۲ شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند

22 آذر 1399 ساعت 11:15

رئیس جمهور با بیان اینکه تنها ۱۲ شهرستان وضعیت قرمز دارند، گفت: تمام موفقیت‌ها مرهون مسئولیت پذیری و اعتماد مردم به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا بود. اساس امر اعتماد است.


به گزارش جهان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهارداشت: تنها ۱۲ شهرستان وضعیت قرمز دارند. تمام موفقیت‌ها در مقابله با کرونا مرهون مسئولیت پذیری و اعتماد مردم به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا بود. اساس امر اعتماد است.

وی با تاکید بر عدم عادی انگاری بیماری کرونا از سوی مردم ادامه داد: هرگاه ازدحام، تردد و اجتماعات بدون مراعات پروتکل‌های بهداشتی زیاد شد بلافاصله با پیک کرونا در شهرستان‎های مختلف مواجه شدیم. کرونا تنها یک بیماری نیست و تبعات اجتماعی، اقتصادی و خانوادگی بسیاری در دنیا ایجاد کرده است. 

رئیس جمهور با اشاره به اینکه کرونا به اشتغال ضربه بزرگی زده است، عنوان کرد: مسائل ورزشی، گردشگری و آموزشی در دنیا از کرونا آسیب زیادی دیده‌اند. درست است که سلامت موضوع اول است اما اقتصاد، فرهنگ و زندگی اجتماعی مردم نیز مدنظر است. 

روحانی با بیان اینکه مبنای ما از ابتدا مبتنی بر علم گرایی بود، گفت: همواره بر اساس اصول علمی گام برداشتیم و همیشه  متخصصان وزارت بهداشت و درمان کشور همسوی متخصصان بهداشت جهانی برای مقابله با کرونا گام برداشتند و هیچگاه پندارگرایی نداشتیم.


کد مطلب: 747912

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/747912/روحانی-۱۲-شهرستان-وضعیت-قرمز-قرار

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com