شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

ندبه‌خوانی مطیعی در حرم سیدالکریم/ سخنرانی صدیقی در حرم شاهچراغ

پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 747793
صبح فردا جمعه ۲۱ آذرماه مراسم قرائت دعای ندبه در دو حرم عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرری و حضرت شاهچراغ(ع) در شیراز برگزار می‌شود.
ندبه‌خوانی مطیعی در حرم سیدالکریم
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، صبح فردا جمعه ۲۱ آذرماه مراسم قرائت دعای ندبه در دو حرم عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرری و حضرت شاهچراغ(ع) در شیراز برگزار می‌شود.

مراسم قرائت دعای ندبه هیأت رزمندگان اسلام این هفته در حرم حضرت شاهچراغ در شیراز برگزار می‌شود. در این مراسم، حجت‌الاسلام صدیقی سخنرانی و  کاظم محمدی قرائت دعا خواهد داشت.

این مراسم به دلیل شرایط کرونایی و محدودیت‌های اعمال شده بدون حضور جمعیت در روز جمعه ٢١ آذرماه از ساعت ۶ صبح در حرم حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود و از  شبکه یک سیما نیز پخش زنده خواهد شد.


 
ندبه‌خوانی مطیعی در حرم سیدالکریم
مراسم قرائت دعای ندبه آستان مقدس عبدالعظیم حسنی(ع) نیز این هخفته با سخنرانی حجت‌الاسلام سعیدی آریا و قرائت دعای میثم مطیعی برگزار می‌شود.

این مراسم فردا از ساعت ۶ صبح برگزار و از شبکه دو سیما پخش زنده می‌شود. این برنامه از صفحه اینستاگرام meysammotiee نیز پخش زنده می‌شود.

این دو برنامه به دلیل شرایط کرونایی و محدودیت‌های اعمال شده بدون حضور جمعیت برگزار خواهد شد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *