پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

آیا سایت استاد انگلیسی مرجع آموزش زبان خواهد شد؟

پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 747784
یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های محتواهای آموزشی سایت استاد انگلیسی با سایر سایت‌های آموزش زبان انگلیسی سطح علمی آموزش‌ها است که در این راستا تمامی مقالات توسط اساتید برتر زبان انگلیسی نوشته شده است. زبان آموزان می‌توانند از کافه بازار و یا گوگل پلی اپلیکیشن استاد انگلیسی را دانلود کنند.
آیا سایت استاد انگلیسی مرجع آموزش زبان خواهد شد؟
سایت آموزش زبان انگلیسی استاد انگلیسی فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ شروع کرد این سایت در اوایل کار خود سایتی بسیار ساده در زمینه آموزش زبان انگلیسی بود که در نیمه دوم سال ۱۳۹۸ سیاست کاری خود را تغییر داد و به سمت مرجع کامل شدن در زمینه آموزش زبان انگلیسی در ایران قدم برداشت.
                               
اقدامات سایت استاد انگلیسی در سالهای اخیر چه بوده است ؟
استاد انگلیسی برای مرجع شدن در زمینه آموزش زبان انگلیسی می‌بایست سبکی جدید و کامل از خود ارائه می‌کرد به همین منظور یکی از اقدامات سایت استاد انگلیسی تولید محتوای علمی بوده است که این محتواها شامل آموزش های تصویری و پادکست و مقالات علمی می‌باشند البته مقالات و اکثر آموزش‌های تصویری به صورت کاملا رایگان در اختیار زبان آموزان قرار می‌دهند و نکته مفید این سایت تازه نفس این است که هر روز محتوای بروز تولید می‌کنند که حدودا بین 4 تا 8 مقاله می‌باشد.

تفاوت آموزش های سایت استاد  انگلیسی با سایر سایت ها در چیست؟     
یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های محتوا های آموزشی سایت استاد انگلیسی با سایر سایت های آموزش زبان انگلیسی سطح علمی آموزش ها است که در این راستا تمامی مقالات توسط اساتید برتر زبان انگلیسی نوشته شده است یکی دیگر از تفاوت های مهم سایت استاد انگلیسی این است که تمام مقالات به منظور ساده سازی بهتر توسط اساتید برتر زبان به صورت تصویری آموزش داده شده است و تمامی این آموزش ها به صورت رایگان در اختیار شما زبان آموزان قرار می‌گیرد.

       

معرفی اپلیکیشن استاد انگلیسی   
در سال ۱۳۹۹ تیم استاد انگلیسی پس از سه سال تلاش شبانه روزی موفق به طراحی و ارائه اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی شد این اپلیکیشن با وجود سابقه کم خود به سرعت در بین هواداران خود جای باز کرد یکی از علت‌های استقبال زبان آموزان از اپلیکیشن استاد انگلیسی محتوای رایگان و دسترسی ساده زبان آموزان به محتوای مورد نیاز خود می‌باشد.   
              
نحوه دانلود اپلیکیشن استاد انگلیسی چگونه است                
زبان آموزان می توانند از کافه بازار و یا گوگل پلی اپلیکیشن استاد انگلیسی را دانلود کنند البته در حال حاضر اپلیکیشن استاد انگلیسی در نسخه اندروید در بازار ارائه شده است و نسخه ios روانه بازار نشده است تیم استاد انگلیسی در این زمینه اعلام کرده است در ماه های آینده نسخه ios خود را انتشار خواهد داد.                           

معرفی بخش های اپلیکیشن استاد انگلیسی 
                          
اپلیکیشن استاد انگلیسی شامل چهار بخش می باشد:    
                    
۱. آموزش های تصویری                  
۲. کتابخانه                                  
۳. خبرگزاری استاد انگلیسی          
۴. وبسایت استاد انگلیسی 
          
در ادامه به معرفی تک تک بخش‌های اپلیکیشن استاد انگلیسی خواهیم پرداخت       
                                                                                                         
۱. آموزش های تصویری استاد انگلیسی                                   
در قسمت آموزش های تصویری شما زبان آموزان می توانید از بخش های آموزش مکالمه روزمره، آموزش مکالمات تجاری ، آموزش های تصویری کودکان،  سخنرانی های ted به همراه زیرنویس فارسی، موزیک های انگلیسی به همراه زیرنویس فارسی، آموزش لغات انگلیسی به روش ریشه شناسی که شامل ریشه شناسی ۵۰۴ و ریشه شناسی لغات تافل می باشد، آموزش گرامر و آموزش ترجمه انگلیسی که شامل ترجمه شفاهی و ترجمه کتبی است بهره مند شوید.
         
۲. کتابخانه استاد انگلیسی  
    
کتابخانه اپلیکیشن استاد انگلیسی شامل چند دسته بندی می‌باشد   
 

۱. کتاب های آموزشی      
              
۲. کتاب های آزمون        
               
کتاب های آموزشی اپلیکیشن استاد انگلیسی                                
این دسته خود به تنهایی شامل، کتاب داستان ، کتاب گرامر، کتاب ترجمه ،کتاب رایتینگ، کتاب های ریدینگ ، کتاب های ریشه شناسی لغات انگلیسی که شما زبان آموزان عزیز می توانید کتاب مورد نظر خود را به صورت رایگان مطالعه بفرمایید.

کتاب های آزمون اپلیکیشن استاد انگلیسی                                   
این دسته شامل کتاب های آزمون Msrt،  آزمون تافل ، آزمون آیلتس ، آزمون  Ept، آزمون تولیمو و آزمون های زبان عمومی و تخصصی به همراه پاسخ تشریحی می باشد که به صورت رایگان در اختیار زبان آموزان قرار داده شده است.

۳. خبرگزاری سایت استاد انگلیسی
در قسمت خبرگزاری استاد انگلیسی می توانید از جدیدترین اخبار در زمینه زبان انگلیسی اطلاع پیدا کنید.

۴.دسترسی به سایت استاد انگلیسی
شما می توانید از اپلیکیشن استاد انگلیسی به آسانی وارد سایت استاد انگلیسی شوید و مقالات علمی استاد انگلیسی را مطالعه کنید.  
      
آموزش گرامر  با استاد انگلیسی
یادگیری گرامر زبان انگلیسی و یا هر زبان دیگری برای استفاده از آن زمان امری ضروری می باشد اما یادگیری صرفاً نباید حفظ قواعد باشد. بنابر تحقیقات انجام شده یادگیری گرامر تاثیر بسزایی بر روی مهارت رایتینگ و ریدینگ و درک مطلب دارد.    
               
چرا گرامر با استاد انگلیسی    
سایت استاد انگلیسی در زمینه آموزش گرامر انگلیسی آموزش های بسیار مفیدی را ارائه کرده است که زبان آموزان می توانند به صورت رایگان استفاده کنند درسایت استاد انگلیسی در قسمت آموزش گرامر انگلیسی تمامی دروس طبقه بندی شده و با دسته بندی مناسب است که زبان آموزان می توانند بدون هیچ سر در گمی از این مطالب بهره‌مند شوند.

تمرین و نمونه سوالات آموزش گرامر در استاد انگلیسی                                         
زبان آموزان با مطالعه هر درس می توانند در سایت استاد انگلیسی به راحتی تمرینات خود را حل کنند و با مراجعه به ترجمه و پاسخنامه تمرین می توانند رفع اشکال کنند.

دسته بندی آموزش گرامر در سایت استاد انگلیسی

1. زمان ها
2. اسم ها
3. فعل ها
4. ضمایر
5. صفات
6. حروف اضافه
7. جملات
8. کاربردها

دسته آموزش گرامر زمان ها در استاد انگلیسی

دسته آموزش زمان های انگلیسی
زمان آینده نزدیک با going to  در زبان انگلیسی ، توالی زمان ها ، زمان آینده کامل  در انگلیسی ،آینده استمراری در انگلیسی ، زمان آینده ساده در انگلیسی ، زمان گذشته کامل در انگلیسی ، زمان گذشته کامل (ماضی بعید) ، زمان گذشته استمراری انگلیسی ، زمان گذشته ساده انگلیسی ، زمان حال کامل استمراری ، زمان حال کامل ماضی نقلی ، زمان حال استمراری ، زمان حال ساده انگلیسی

دسته آموزش اسم ها در انگلیسی

جمع اسمی و شکل مالکیت اسامی

دسته آموزش فعل ها در سایت انگلیسی

شکل فشرده افعال انگلیسی ، مروری بر زمان افعال در زبان انگلیسی ، افعال کمکی منفی و سوالی در انگلیسی ، سه قسمت مهم ترین افعال بی قاعده ، فعل مجهول در زبان انگلیسی

دسته آموزش ضمایر انگلیسی
ضمایر ملکی در انگلیسی ، ضمایر انعکاسی در انگلیسی ، ضمایر مغعولی در انگلیسی

دسته بندی صفات در استاد انگلیسی
صفت ها وقید ها در انگلیسی ، صفات ملکی در انگلیسی ، مکان صفات ترتیب قرار گرفتن صفت قبل از اسم

دسته حروف اضافه در انگلیسی
حروف اضافه در زبان انگلیسی ، حروف تعریف نامعین و معین در انگلیسی

دسته آموزش جملات انگلیسی در سایت استاد انگلیسی
ترتیب قرار گرفتن کلمات در جملات انگلیسی ، جملات شرطی نوع سوم انگلیسی ، جملات شرطی نوع دوم انگلیسی ، جملات شرطی نوع اول انگلیسی ، جملات امری ، منفی و سوالی انگلیسی ، نقل قول مستقیم و غیر مستقیم ، جملات سببی ، تعجبی و تاکیدی در زبان انگلیسی

دسته آموزش کاربردها در انگلیسی
کاربرد there is)  و (there are  ، کاربرد take)  و before  و  until  و (when ، کاربرد neither)  و  either  و anymore و (still ، کاربرد but به علاوه افعال کمکی  ، کاربرد may در زبان انگلیسی  ، کاربرد ( too و so و wish ) کاربرد اسم مصدر در زبان انگلیسی ، کاربرد ( would rather و  had better) ، کاربرد ( may have و must have ) ، کاربرد (supposed  و used to)  ، کاربرد (it و there) ، کاربرد (also و too و either) کاربرد (much  و many و a lot of)  کاربرد (tell و say) ، کاربرد (any  و some) ،کاربرد (should و ought to)  ، کاربرد (must  و have to)

آموزش لغات انگلیسی با سایت استاد انگلیسی
یکی از مهمترین نیاز ها در زبان انگلیسی یادگیری لغات انگلیسی می باشد که برای یادگیری لغات انگلیسی روش های زیادی وجود دارد یکی از بهترین روش های آموزش لغات انگلیسی ریشه شناسی کلمات انگلیسی می باشد که در سایت استاد انگلیسی به این روش آموزشی، لغات را یاد می‌دهند.

آموزش لغات انگلیسی به روش ریشه شناسی
سایت استاد انگلیسی توانسته است با جدیدترین متد آموزش لغات انگلیسی آموزش های خود را ارائه کند.

و آخرین خبر

پیشنهاد همکاری سایت استاد انگلیسی
سایت استاد انگلیسی امکانی را در سایت خود قرار داده است که اساتید زبان انگلیسی در سایت استاد انگلیسی یک صفحه ی شخصی داشته باشند که بتوانند آموزش های خود را در اختیار مشتریان سایت استاد انگلیسی قرار دهند و کسب درامد کنند. با ما در ارتباط باشید!
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *