جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۳

وزارت بهداشت دستورالعمل استفاده از طب ایرانی را ابلاغ کرد

چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب: 747746
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: پس از کش و قوس‌ها و تلاش‌های فراوان، معاونت درمان وزارت بهداشت دستورالعمل استفاده و بهره‌گیری از طب ایرانی را به کلیه دانشگاه های علوم پزشکی کشور ابلاغ کرد.
وزارت بهداشت استفاده از طب ایرانی را ابلاغ کرد
به گزارش جهان نيوز، زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: پس از کش و قوس‌ها و تلاش‌های فراوان، معاونت درمان وزارت بهداشت دستورالعمل استفاده و بهره‌گیری از طب ایرانی را به کلیه دانشگاه های علوم پزشکی کشور ابلاغ کرد.

وی افزود: امید است این موضوع به خوبی عملیاتی شده و به جد مورد اقدام قرار گیرد و بدین وسیله به کاهش تعداد مبتلایان و جان باختگان کرونا کمک شود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد: استفاده از ظرفیت طب ایرانی در جهت کنترل ویروس کرونا بتواند مثمر ثمر باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدي
Iran, Islamic Republic of
بيمه هم زحمت بكشه طب سنتي رو به رسميت بشناسه
Iran, Islamic Republic of
طب ایرانی ؟! ضدیتشان با اسلام در همه چی معلوم و مشهوده ! حتی نمی خواهند اسم طب اسلامی را بیاورند ! شما کی به خدا و سخنان پیامبران الهی و ائمه معصومین اعتقاد داشتید که این بار دومش باشه ؟؟ وقتی داروی امام موسی کاظم علیه السلام را اصلاً نمی بینید ! لیاقتتان همین مرگ است !
Iran, Islamic Republic of
صنعت تولید روغن بنفشه بسیار رونق خواهد یافت انشالله.....