شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰
۱

مقایسه پرفروش ترین انتشارات کتاب کمک درسی!

چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 747678
کتاب‌های کمک آموزشی شیوه جدیدی از آموزش را دنبال می‌کنند که این امر برای دانش آموزان مؤثر است. ما در این مقاله قصد داریم تا مقایسه انتشارات پرفروش کتاب کمک درسی را انجام دهیم.
مقایسه پرفروش ترین انتشارات کتاب کمک درسی!
استفاده از کتاب‌های کمک درسی به عنوان یکی از شیوه‌های مطمئن برای یادگیری دروس مختلف است که بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری از آن استفاده می‌کنند. یک راه مطمئن برای این که بتوانید در کنکور سراسری نتیجه درخشانی کسب کنید استفاده از کتاب‌های کمک درسی است. شناخت انتشارات پرفروش می‌تواند به عنوان یکی از عوامل تأثیرگذار در انتخاب برند مناسب برای دانش آموزان محسوب شود.

باید توجه داشته باشید که انتشارات پرفروش کتاب‌های کمک درسی می‌تواند به صورت مستقیم بر روی انتخاب‌های ما تأثیرگذار باشد. کتاب‌های کمک درسی با پوشش تمام مباحث کتاب سعی می‌کنند تا یادگیری را آسان کنند. کتاب‌های کمک آموزشی شیوه جدیدی از آموزش را دنبال می‌کنند که این امر برای دانش آموزان مؤثر است. ما در این مقاله قصد داریم تا مقایسه انتشارات پرفروش کتاب کمک درسی را انجام دهیم.

مقایسه انتشارات پرفروش کتاب کمک درسی
 با توجه به استقبال افراد از خرید کتاب‌های کمک درسی در سال‌های اخیر، انتشارات زیادی سعی کرده‌اند تا با ارائه کتاب‌های کمک آموزشی مناسب و متنوع بتوانند نیازهای دانش آموزان را مرتفع کنند. در بین انواع انتشارات موجود در بازار برخی از برندها به دلیل شرایط مناسبی که دارند مورد استقبال افراد قرار گرفته‌اند که از مهم‌ترین آن می‌توان به انتشارات مبتکران، انتشارات خیلی سبز، انتشارات گاج و نشر الگو اشاره کرد.

انتشارات مبتکران
یکی از انتشارات پرفروش در زمینه ارائه کتاب‌های کمک درسی مبتکران است در که سال‌های اخیر موفقیت‌های چشمگیری داشته است. این شرکت آموزشی فعالیت خود را در سال 1365 با تالیف کتاب‎های آموزشی آغاز کرده است و تا به امروز بیش از 3100 عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف دارد. هدف از فعالیت این موسسه، افزایش سطح علمی دانشجویان و آگاهی جوانان در حوزه‎های مختلف است. مشاوره‌های تحصیلی مبتکران به دو صورت حضوری و مجازی توانسته است بسیاری از دانش آموزان را در رسیدن به موفقیت‌های تحصیلی یاری کند. از دیگر فعالیت این موسسه می‌توان به برگزاری کلاس‌های آموزشی مختلف اشاره کرد.

انتشارات خیلی سبز
انتشارات خیلی سبز به عنوان یکی از موسسه‌های خلاق در تدوین و تهیه کتاب‌های آموزشی مختلف محسوب می‌شود که مورد توجه دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری قرار گرفته است. وجود تنوع در کتاب‌های آموزشی این موسسه باعث شده است تا دانش آموزان برای رفع اکثر نیازهای خود بتوانند از این کتاب‌ها استفاده کنند. کتاب‌های جمع بندی، تست، آموزش شگفت انگیز و غیره از جمله کتاب‌های پرطرفدار این انتشارات است که با قیمت مناسب در سراسر کشور عرضه می‌شود.

برای دیدن مطلب (معرفی ۵ تا از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید کتاب کمک درسی) اینجا کلیک کنید.

 
انتشارات گاج
انتشارات بین المللی گاج فعالیت رسمی خود را از سال 12 شهریور ماه 1381 آغاز نموده است که تا به امروز بیش از 1500 کتاب مختلف در زمینه‌های آموزشی دارد. وجود 5 هزار کارمند اداری و 3 هزار نمایندگی معتبر نشان از اعتبار انتشارات بین المللی گاج دارد. این برند در دو دهه فعالیت خود توانسته است با شعار برقراری عدالت، یک محیط آموزشی مناسب را برای دانش آموزان و دانشجویان مختلف فراهم بیاورد. فعالیت عمده این برند در زمینه ارائه کتاب‌های کمک آموزشی، آزمون‌های سراسری و اپلیکیشن‌های آموزشی موبایل است.

انتشارات نشر الگو
نشر الگو به عنوان یکی از برندهای مطرح در زمینه ارائه کتاب‌های آموزشی است که در سال 1384 توسط محمدحسین متولی کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده است. این موسسه با انگیزه پاسخ به نیاز آموزشی افراد تاسیس شده است. مهم‌ترین هدفی که انتشارات نشر الگو به دنبال آن است برقراری عدالت آموزشی است که بتواند دانش آموزان شایسته را از سراسر کشور شناسایی کرده و پرورش دهد. این انتشارات سه گروه اصلی کتاب‌های مختلف را تالیف و روانه بازار کرده است که شامل کتاب‌های سه بعدی، تست و موج آزمون است.

جهت دسترسی کامل به انتشارات ذکر شده و پرفروش‌ترین کتاب کمک درسی می‌توانید به فروشگاه کتاب کنکور سر بزنید. فروشگاه اینترنتی بانک کتاب کنکور با داشتن مجموعه کاملی از کتاب‌های کمک درسی و آموزشی توانسته است نیاز دانش آموزان را به خوبی مرتفع کند.

معرفی فروشگاه بانک کتاب کنکور
با توجه به استفاده روز افزون دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری از منابع کمک درسی، بسیاری از برندهای مختلف سعی کرده‌اند تا چاپ جدید خود را روانه بازار کنند. سایت کتاب کنکور به عنوان یک سایت جامع در زمینه خرید انواع کتاب‌های کمک درسی است که با ایجاد یک بستر مناسب توانسته است خدمات متنوع زیادی را به دانش آموزان و داوطلبان ارائه دهد. وجود یک فروشگاه جامع و کامل برای خرید انواع انتشارات بسیار حائز اهمیت است.

دسترسی به بهترین منابع کمک آموزشی باعث شده است تا بدون هدر دادن زمان و مدیریت دقیق‌تر هزینه‌های خود، بتوانید خرید خود را انجام دهید. سایت کتاب کنکور، با ارائه‌ی مجموعه‌ای از وسیع‌ترین و غنی‌ترین منابع کنکور از پیش دبستان تا کنکور، توانسته است به نیاز دانش آموزان به خوبی پاسخ دهد. کتاب کنکور دارای نماد اعتماد الکترونیک است و اگر می‌خواهید تجربه یک خرید خوب را داشته باشید و از تخفیفات هیجان انگیز بهره‌مند شوید، پیشنهاد می‌کنیم با خرید از کتاب کنکور، این تجربه شیرین را به‌دست آورید.

برای خرید کتاب کمک درسی از بانک کتاب سایت کتاب کنکور همین حالا اقدام کنید!
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ارمیا ملکی راد
Iran, Islamic Republic of
......