شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

عرضه اولیه سهام پتروشیمی بوعلی سینا پس‌فردا در بورس

دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 747509
تعداد ۴۲۰ میلیون سهم شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، پس‌فردا(چهار‌‌شنبه) با نماد معاملاتی "بوعلی" در بازار دوم بورس تهران عرضه اولیه می‌شود.
زمان عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی سینا
به گزارش جهان نيوز، تعداد 420 میلیون سهم شرکت پتروشیمی بوعلی سینا معادل 12 درصد سهام این شرکت، پس‌فردا (چهارشنبه) در بازار دوم بورس تهران عرضه می‌شود.

این میزان سهام در محدوده قیمتی 39 هزار و 360 ریال تا 41 هزار و 430 ریال برای هر سهم و با سهمیه 200 سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد.

همچنین مدیر این عرضه شرکت کارگزاری خبرگان سهام، متعهد عرضه شرکت صنایع پتروشییم خلیج فاس و متعهد خرید نیز شرکت تامین سرمایه سپهر دماوند به میزان 50درصد از سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه می‌باشند.

گفتنی است تعداد 420 میلیون سهم شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در حالی چهار‌شنبه این هفته عرضه اولیه می‌شود که از این تعداد، 315میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد 105میلیون سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

این گزارش می‌افزاید: بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *