جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۹

روحانی به جای دیدار با دانشجویان، نامه نوشت!

يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب: 747407
رئیس جمهور در پیامی به مناسبت روز دانشجو تاکید کرد: دانشجویان مصداق نبض بیدار جامعه و سرمایه واقعی و ماندگار کشورند.
روحانی به جای دیدار با دانشجویان، نامه نوشت!
به گزارش جهان نيوز، در حالی که مرسوم هست هر ساله رئیس جمهور به مناسبت روز دانشجو با دانشجویان دیدار می کند، امسال به دلیل کرونا انتظار می رفت حداقل این دیدار با نمایندگان تشکل های دانشجویی و به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی یا حداقل به صورت مجازی برگزار شود ولی به گفته غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی وزارت علوم،  با درخواست وزارت علوم برای برگزاری برنامه‌ای با حضور رئیس‌جمهور جوابی داده نشده و این برنامه  از سوی دفتر ریاست‌جمهوری تاکنون  هماهنگ نشده است.

اما به مناسبت روز دانشجو روحانی امروز یک پیامی صادر کردند.

متن پیام حجت‌الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
شانزدهم آذر در تقویم ما؛ نماد خردگرایی، آزادی‌خواهی و روز تجلیل از مبارزات سرنوشت‌ساز دانشجویی است. دانشجویان فهیم و بصیر کشور، همواره ثابت کردند که دانشجو نه فقط جوینده دانش، جوینده آزادی و استقلال هم هست.

این رخداد به خوبی ثابت کرد که قدم‌های استوار دانشجو، همواره همگام و همراه با ملت بزرگ ایران بوده و دانشجوی این سرزمین به همان اندازه که در عرصه دانش فعال است، در صحنه دفاع از کیان و هویت دینی و ملی خود نیز امیدآفرین و فداکار است.

دانشجویان مصداق نبض بیدار جامعه و سرمایه واقعی و ماندگار کشور و کلید سعادت فردای ایران عزیز هستند. دولت تدبیر و امید با تکریم رسالت تاریخی دانشجویان، نگاه نقادانه و مشارکت و حضور سازنده آنها در تصمیم‌سازی‌ها را برای توسعه کشور، همواره فرصتی ارزنده می‌دانسته و می‌داند.

در همین دوره سخت و طاقت‌فرسای جنگ اقتصادی و شیوع کرونا که کشور با کمبودهای فراوان به ویژه در زمینه تجهیزات و امکانات بهداشتی و پزشکی مواجه شد، دانشگاهیان و دانشجویان پرتلاش ما در عرصه‌های مختلف علمی و صنعتی، نقشی پیشرو در کنترل و مهار کرونا داشتند و افتخاراتی خلق کردند که ثمرات آن در آینده بیشتر نمایان می‌شود.

از اینکه بر خلاف رویه هفت سال گذشته، امسال با توجه به تعطیلی دانشگاه‌ها و به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان دیدار حضوری با دانشجویان عزیز برایم میسر نشد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای روز دانشجو، این روز را به همه دانشجویان و دانشگاهیان تبریک می‌گویم و امیدوارم به زودی شرایطی فراهم شود تا بتوانم در سال پایانی دولت در جمع صمیمی شما دانشجویان عزیز حضور پیدا کنم.

عزّت و سرافرازی روزافزون همه دانشجویان و دانشگاهیان کشور را از درگاه خداوند بزرگ مسألت دارم.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همه وعده های انتخاباتی‌ روحانی/ مردم وعده‌ها را فراموش نمی‌کنند
Iran, Islamic Republic of
حالا چی میشه برادر جهان؟ فقط نامه نوشته اخه
Iran, Islamic Republic of
خود کرده را تدبیر نیست!
Iran, Islamic Republic of
با این شرایط کرونایی .
Iran, Islamic Republic of
برخلاف رويه هفت ساله؟
چيزي كه من يادمه يكي دو سال اخير جلسه هماهنگ شده با نمايندگان خودتان بود دانشجو ها هم كه نميذاشتيد حرف بزنند. جلسه را ترك كردند.
سید
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی دلاور!!!!
Iran, Islamic Republic of
یکی دیگر از دلایل اختلاف روحانی با احمدی نژاد پیدا شد ...!!
...
Iran, Islamic Republic of
کرونا همه اش آثار منفی نیست.