پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

هتل‌‌های تهران مناسب بودجه اقتصادی را بشناسید

دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 746765
هتل‌‌های تهران مناسب بودجه اقتصادی را بشناسید
تهران پایتخت ایران، شهری بزرگ با امکانات خدماتی و رفاهی گوناگون است و از همین رو، روزانه میزبان مسافران بسیاری است که از شهرهای مختلفی به آن سفر کرده‌اند. بر همین اساس، هتل ‌های تهران در سطوح متفاوتی ساخته شده‌اند تا پاسخگوی نیاز تمام افراد باشند. همراه این مطلب در ایران هتل آنلاین باشید تا هتل ‌های تهران مناسب بودجه اقتصادی را بشناسید.

هتل ‌های تهران انواع متفاوتی دارند که بسته به امکانات رفاهی که به مسافران خود ارائه می‌دهند، هزینه اقامتی آن‌ها نیز متفاوت است؛ از هتل‌های لوکس و مجلل همچون هتل اسپیناس پالاس تهران و هتل اوین تهران گرفته تا هتل‌هایی با قیمت‌های مناسب‌تر. بسیاری از افراد در سفرهای کاری خود به دنبال هتل ‌های تهران با ستاره‌های کمتر هستند تا سفر به‌صرفه‌ای را تجربه کنند. در ادامه این مطلب شما را با تعدادی از هتل ‌های تهران با بودجه اقامتی مناسب آشنا می‌کنیم.

اقتصادی‌ترین هتل ‌های تهران
گزینه‌های به‌صرفه زیادی در میان هتل ‌های تهران با یک تا سه ستاره وجود دارد که در حالی که خدمات مناسبی را به مسافران خود ارائه می‌دهند، هزینه اقامتی مناسبی را هم دریافت می‌کنند. با این وجود باید این نکته را در نظر گرفت که امکانات رفاهی این هتل‌ها کاملاً متفاوت از هتل‌های پنج ستاره و لوکس تهران می‌باشد و خدمات آن‌ها معمولی است. اما این نکته بدین معنی نیست که اقامت در هتل‌های اقتصادی به‌هیچ‌وجه راحت نخواهد بود و تجربه بدی را برای شما رقم خواهد زد. هتل‌های اقتصادی تهران کاملاً مناسب افرادی است که تنها اقامتی راحت را می‌خواهند و امکانات تفریحی و رفاهی برای آن‌ها در الویت قرار ندارد. اگر شما هم مایل به اقامت در اقتصادی‌ترین هتل ‌های تهران هستید، می‌توانید با مراجعه به سایت ایران هتل آنلاین با تمامی هتل‌های اقتصادی تهران آشنا شوید و اقدام به رزرو اینترنتی اتاق مورد نظر خود کنید.

به‌صرفه‌ترین هتل‌های تهران کدام‌ها هستند؟
درمیان هتل‌‌ های تهران با یک تا سه ستاره، گزینه‌های به‌صرفه زیادی یافت می‌شود که ضمن ارائه خدمات مناسب، هزینه مناسبی را هم از مسافران اخذ می‌کنند. درهرصورت امکانات و خدمات این هتل‌ها معمولی خواهد بود، چراکه خدمات و امکانات بیشتر در هتل‌های لوکس تهران ارائه خواهد شد. افرادی که می‌خواهند فقط اقامت راحت و آرامی را تجربه کنند و استفاده از امکانات تفریحی و رفاهی بیشتر برای‌شان اهمیت ندارند، به‌راحتی می‌توانند به گزینه‌های زیر مراجعه کنند:

برخی از هتل‌های سه ستاره اقتصادی تهران

هتل بلوط
هتل نوساز بلوط تهران در محدوده ولنجک قرار دارد و با چشم‌اندازی زیبا و موقعیت مکانی عالی خود، میزبان مسافران گرامی است. استفاده از باشگاه بدن‌سازی و استخر روباز مخصوص آقایان در تمام چهار فصل سال رایگان است.

آدرس: ولنجک - خیابان یمن - بالاتر از چهارراه مقدس اردبیلی - سمت چپ - باغ گیاه پزشکی

هتل پاریز
هتل پاریز که در نزدیکی بسیاری از سفارت‌ها در محدوده خیابان آفریقا قرار دارد دسترسی به این اماکن و موقعیت‌های اداری دیگر را بسیار آسان نموده است.

آدرس: خیابان آفریقا - بلوار مینا

هتل دیاموند
هتل دیاموند، هتلی نوساز است که با امکانات رفاهی مدرن خود پذیرای مسافران بسیاری است. دسترسی آسان به سفارت سوئیس و محل دائمی نمایشگاه‌های تهران از ویژگی‌های اصلی این هتل سه ستاره به شمار می‌رود.

آدرس: خیابان ولی‌عصر بالا‌تر از چهارراه پارک‌وی - خیابان فرشته (فیاضی) خیابان بیدار - خیابان مریم غربی - خیابان راز - پلاک ۶
هتل مروارید
هتل مروارید از هتل‌های قدیمی و با سابقه تهران است. این هتل در سال 1395 بر اساس استانداردهای هتلداری، برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران خود بازسازی شده است.
آدرس: میدان هفت‌تیر - مقابل مسجد الجواد - پلاک ۲۴

هتل پژوهش
هتل پژوهش تهران زیر نظر بخش خصوصی فعالیت کرده و متعلق به پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران می‌باشد. دسترسی به بزرگراه‌های تهران، دریاچه چیتگر، بازار بزرگ ایران مال و باغ گیاه‌شناسی، در کنار خدمات رفاهی مناسب، این هتل را به یکی از هتل‌های اقتصادی مناسب تهران تبدیل کرده است.

آدرس: کیلومتر 15 اتوبان تهران كرج - خروجی شهرک علم و فناوری - خیابان پژوهش جنوب - پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران

هتل شهر
هتل شهر، با معماری سنتی و در نزدیکی فضای سبز گسترده سرخه‌حصار، اتاق‌های متنوعی را با سبک‌های لوکس و سنتی در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. این هتل با فاصله از شلوغی پایتخت، اقامتی آرام و دل‌نشین و به دور از آلودگی هوا را برای مسافران خود فراهم می‌کند.

آدرس: خیابان دماوند - تقاطع خیابان کیخسروی

هتل ایران
هتل ایران، هتلی بسیار تمیز و با خدمات رفاهی مناسب با موقعیت مکانی عالی در تهران است و روزانه پذیرای مسافران بسیاری می‌باشد.

آدرس: خیابان ولیعصر - بالاتر از میدان ولیعصر - مقابل سینما استقلال - خیابان شهید شهامتی
مجتمع جهانگردی میگون تهران
 
نمای بیرون مجتمع جهانگردی میگون تهران

مجتمع جهانگردی میگون تهران در سال 1350 شروع به فعالیت کرد و در سال 1389 به طور کامل بازسازی شد. این هتل دو طبقه بر روی ارتفاعات با چشم‌انداز زیبای شهرستان میگون قرار گرفته و این مجموعه را به یکی از هتل‌های بی‌بدیل شهر تهران تبدیل کرده است. این مجتمع گردشگری، اقامتی خاطره‌انگیز و آرامش‌بخش را برای میهمانان خود فراهم آورده است. این مجموعه عضو گروه هتل‌های جهانگردی است. مسافران می‌توانند از امکانات تفریحی این مکان ازجمله ایرهاکی، سالن بیلیارد، پینگ پونگ و فوتبال دستی استفاده کنند.

آدرس: فشم - رودبار قصران

با بازدید از سایت ایران هتل آنلاین با سایر هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های سه ستاره تهران آشنا شوید.

برخی از هتل‌های دو ستاره اقتصادی تهران

هتل نادری نو
هتل نادری نو از هتل‌های باسابقه تهران است که به منظور ارائه خدمات بهتر در گذر سال‌ها، به دفعات بازسازی شده است. این هتل هفت طبقه با موقعیت مکانی عالی خود و نزدیکی به اماکن مهم و اداری تهران، پذیرای میهمانان بسیاری در طول سال می‌باشد.

آدرس: خیابان جمهوری - بعد از خیابان 30 تیر - کوچه گوهرشاد
هتل امید

هتل امید در نزدیکی بلوار کشاورز قرار دارد که با توجه به موقعیت مکانی خود، از بهترین هتل ‌های تهران جهت اقامت اساتید و دانشجویان است.

آدرس: میدان انقلاب - خیابان کارگر شمالی - خیابان 16 آذر - خیابان نصرت شرقی - پلاک 22
هتل دانش
 
فضای داخل اتاق هتل دانش تهران

هتل دانش تهران در محوطه پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی واقع در بلوار پژوهش قرار گرفته است. این هتل با امکانات اقامتی مناسب خود و بهره‌مندی از پرسنل با تجربه و همچنین نزدیکی به اماکنی همچون باغ گیاه‌شناسی ملی و دریاچه چیتگر، اقامتی خاطره‌انگیز را برای میهمانان خود رقم می‌زند.

آدرس: پیکان شهر - بلوار پژوهش - بلوار دانش - پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی

هتل اورین
هتل اورین از هتل‌های دو ستاره تهران است که با توجه به قرارگیری در نزدیکی میدان انقلاب، دسترسی آسان مسافران خود را به مراکز مهم شهر تهران فراهم کرده است.
آدرس: میدان انقلاب - ابتدای کارگر شمالی - کوچه مجد

هتل ساسان
هتل ساسان از هتل‌های قدیمی و با سابقه در امر هتلداری است که به مدت 30 سال پذیرای میهمانان مختلفی از سراسر ایران بوده است. قرارگیری این هتل در خیابان شریعتی تهران و نزدیکی به بیمارستان‌های ایرانشهر و خانواده و نیز اماکن تفریحی و گردشگری تهران، باعث محبوبیت بسیار این هتل دو ستاره در بین گردشگران با بودجه اقتصادی محدود شده است.

آدرس: خیابان شریعتی - پایین‌تر از سینما ایران - کوچه نیرو

هتل مینا
هتل مینا تهران نیز از هتل ‌های تهران با سابقه خدمت طولانی است که در سال 1392 بازسازی شده است. موقعیت مکانی بسیار خوب این هتل از نکات حائز اهمیت آن می‌باشد.
آدرس: خیابان مفتح جنوبی - مقابل دانشگاه تربیت معلم

هتل پرستو
هتل پرستو تهران نیز از هتل‌های قدیمی تهران به شمار می‌رود که پیش از انقلاب با نام هتل آنجلس شناخته می‌شد. قرارگیری این هتل در قدیمی‌ترین خیابان تهران و نزدیکی آن به بسیاری از موزه‌های تهران ازجمله موزه آبگینه و موزه ملی و نیز اماکن تاریخی و دیدنی دیگر تهران، این هتل را در بین بسیاری از گردشگران با بودجه اقتصادی محدود، محبوب کرده است.

آدرس: خیابان جمهوری اسلامی - خیابان سی تیر - نرسیده به پل حافظ - خیابان نوفل‌لوشاتو - کوچه شاهرخ - پلاک 11

از هتل‌های دو ستاره دیگر تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هتل شهریار: میدان امام خمینی - خیابان ناصرخسرو - خیابان سعدی جنوبی جدید - بلوک ۸ غربی - پلاک ۲۴

هتل مرکزی: خیابان لاله‌زار نو - نرسیده به چهارراه منوچهری - پایین‌تر از سینما کریستال

هتل آرمان: میدان امام خمینی(توپ‌خانه) - خیابان سعدی جنوبی - خیابان اکباتان - کوچه بانک صادرات - پلاک309

هتل نادر: میدان هفت‌تیر – خیابان قائم مقام فراهانی – نرسیده به کریم‌خان زند – پلاک 22

هتل پاسارگاد: نرسیده به میدان انقلاب - خیابان آزادی - خیابان جمال‌زاده جنوبی - پلاک 61

هتل الیان: خیابان سعدی جنوبی - پایین‌تر از خیابان امیرکبیر - بلوک 9

هتل سعدی: خیابان جمهوری - حدفاصل چهارراه استانبول و مخبر الدوله - ابتدای لاله‌زار نو - پلاک 367

هتل بلوار: خیابان سپهبد قرنی - تقاطع پل کریم‌خان

جهت آشنایی بیشتر و رزرو هتل‌ های تهران و هتل‌آپارتمان‌های دو ستاره تهران می‌توانید از سایت ایران هتل آنلاین بازدید کنید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آلاله ستاری
Russian Federation
تا حالا 2 بار رفتم هتل بلوط تهران که به نظرم یکی از هتل های اقتصادی و مناسب پایتخت هست..
فرناز بندار
United Kingdom
به نظرمنم این هتل گزینه ی مناسبی هست مخصوصا وقتی از ایران هتل آنلاین رزرو کنیم ک قیمت مناسبی هم برامون دربیاد
سهند نصیری
Iran, Islamic Republic of
در سفر قبلم به پایتخت در هتل .... اقامت داشتم؛ متاسفانه صبحانه ضعیف و کم تنوع بود؛ همچنین به تمیزی و نظافت اتاق ها اهمیت چندانی داده نمیشد و رو تختی ها کثیف بودن. ارائه خدمات و امکانات اتاق بسیار ضعیف بود و حتی خمیردندان هم نذاشته بودن؛ با این حال من از رفتار کارکنان هتل کاملا راضی بودم.