جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

برتری ایران مقابل بوسنی با تیم «مدل اسکوچیچ»

پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱
کد مطلب: 744978
دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و بوسنی با برتری شاگردان دراگان اسکوچیچ پایان رسید.
برتری ایران مقابل بوسنی با تیم «مدل اسکوچیچ»
به گزارش جهان نيوز، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران بوسنی از ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه  آسیم فرهاتوویچ شهر سارایوو برگزار شد که دیدار با 2 گل کاوه رضایی و مهدی قائدی به سود تیم ملی به پایان رسید. تیم ملی در ایران دیدار با آرایش و نفراتی جدید وارد میدان شد و به دومین برد با دراگان اسکوچیچ دست پیدا کرد. تیم ملی فوتبال ایران با ترکیبی دگرگون شده نسبت به زمان ویلموتس و دیدار‌های ابتدایی مقدماتی جام جهانی در 2 بازی اخیر به برتری رسید. شاگردان اسکوچیچ در دیدار گذشته مقابل ازبکستان به پیروزی رسیدند.

پیش از این تیم‌ ملی فوتبال ایران 7 بار به مصاف بوسنی رفته بود که در 4 مسابقه به پیروزی رسید، 2 دیدار را واگذار کرد و یک دیدار نیز با تساوی به پایان رسید.

داور: میلووان میلاتسیچ
کمک‌ها: جوویتس تاتار و ماریانوم پایونوویچ
کارت زرد: بنجامین تارتار و استفان لونچار(بوسنی) علی قلی‌زاده( ایران)
کارت قرمز:

گل: کاوه رضایی(46) و مهدی قائدی (1+90) برای ایران

ترکیب تیم ملی بوسنی: جاسیم بوریچ (20 پریچ )، جوسیف چورلوکا، عدنان کواچویچ، سینیشا سانچانین، بویان ناستیچ( 58عدوان کادوسیچ)
،میرالن پیانیچ(46 گوچکو چیمیروت)، استفان لونچار، عامر رحمانوویچ(80 میلوشویچ)، بنجامین تاتار، عامر گوجاک( 46 آرمین هودزیچ) و عرفان هادزیچ

سرمربی: دژان بجویچ

ترکیب تیم ملی ایران: امیر عابدزاده، صادق محرمی( 76 سیامک نعمتی)، احسان حاج صفی( 62 امید نورافکن)، شجاع خلیل زاده، میلاد محمدی، علی قلی زاده(83 مهدی قائدی)، مرتضی پورعلی گنجی، احمد نوراللهی( 83 علی کریمی)، وحید امیری( 76 سعید عزت اللهی)، محمد حسین کنعانی زادگان، کاوه رضایی( 61 کریم انصاری‌فرد)

سرمربی: دراگان اسکوچیچ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چه تیتر ساده ای زدی! تیم سطح یک اروپا را بردیم بابا