جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

موسسه حرف آخر بهترین موسسه متوسطه دوم و اول در کشور

چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 744819
موسسه حرف آخر، با استفاده از روش آموزش مجازی جدید به اسم انیمیشن سازی و شهودی سازی مطالب، به دانش آموزان و داوطلبان در فهم بهتر و یادگیری مفهومی درس‌ها کمک می‌کنند.
تفاوت موسسه حرف آخر با سایر منابع کنکور
موسسه حرف آخر یکی از معتبرترین و موفق ترین موسسه های آموزشی در زمینه کنکور و راهنمایی و دبستان در ایران می‌باشد. بنیانگذار موسسه حرف آخر استاد عبدالرضا منتظری می‌باشد.

سال 1390 موسسه حرف آخر با مدیریت استاد منتظری وارد دنیای آموزش به صورت غیر مجازی شد . این مجموعه با تکنولوژی و متد آموزشی جدید در ایران توانست رتبه برترهای زیادی را روانه دانشگاه ها کند.

این سبک آموزشی باعث شد دانش آموزان علاقه زیادی به آموزش از راه دور پیدا کنند و برای داوطلبانی که امکان رفتن به کلاس های خصوصی را ندارند به راحتی می توانند با بهترین اساتید کشور در منزل ارتباط برقرار کنند. و اما رو تدریس چیست؟

روش تدریس حرف آخر
حرف آخر، با استفاده از روش آموزش مجازی جدید به اسم انیمیشن سازی و شهودی سازی مطالب، به دانش آموزان و داوطلبان در فهم بهتر و یادگیری مفهومی درس‌ها کمک می‌کنند. دانش آموز با این سبک مطالب و درس ها را قراره درک کنند و مفهومی یاد بگیرد نه اینکه حفظ شود.

مهم‌ترین عاملی که باعث موفقیت  موسسه حرف آخر در این 10 سال اخیر شده استفاده از اساتید و مدرسانی دارای سبک یکسان می باشد خوشبختانه در تمام دروس چه اختصاصی و یا عمومی از سبک انیمیشن و الگوهای جذاب استفاده شده است.

مزیت آموزشی موسسه حرف آخر چیست؟
در این بخش می خواهیم مزیت ها و عامل هایی که موسسه حرف آخر نسبت به سایر منابع ها و کلاس های خصوصی را دارد براتون آموزش بدهیم.

1_ کیفیت آموزشی
اولین مزیت؛ کیفیت بالای آموزشی در تدریس می باشد اما منظور از کیفیت چیست؟ شاید شما هم بارها با این موضوع در پکیج های آموزشی برخورد کرده اید که استاد دوره آموزشی ، قدرت خیلی کمی در انتقال مفهوم دارد، در وسط کلاس سررشته کلام را از دست می‌دهد، با مکث‌های زیادی دانش آموزان را خسته و بی حوصله می‌کند و باعث آزرده شدن مخاطب ها و دانش آموزان می‌شود. اینها از ویژگی های یک دوره آموزشی بی کیفیت می باشند ولی در پکیج های آموزشی و کنکوری حرف آخر قرار نیس مشاهده‌ کنید. بلکه قرار است دقیقا مخالفشان را ببینید.

2_ آموزش بی نقص دروس
دومین ویژگی ؛ کامل بودن تدریس دروس می باشد . بدین معنی می باشد که بعد از دیدن کامل هر پکیج آموزشی ، نیاز ندارید به منابع آموزشی دیگر و یا کلاس و ... مراجعه کنید.

3_ پشتیبانی کردن از راه دور و ارتباط با دانش آموزها
ویژگی سوم، پشتیبانی کردن دوره های آموزشی می باشد احتمال دارد حین تدریس سوال هایی برای دانش آموزان به وجود بیاد ممکن است ابهام در یک قسمت از پکیج آموزشی، باعث شود شما در یادگیری بقیه مباحث دوره به مشکل برخورد کنید و فهم و یادگیری آن برایتان سخت شود اینجاست که اهمیت وجود یک پشتیبان احساس می‌شود. اما چه پشتیبانی؟

پشتیبانان دروس موسسه حرف آخر همگی از اساتید با تجربه و کاربلد هستند که می‌توانند با تسلط کامل به مباحث درسی، سؤالات شما در زمینه‌های مرتبط را جواب دهند.

4_ آموزش در راستای حل تست های کنکور
هر چقدر هم که کیفیت دوره‌های آموزشی بالا باشد و اساتید بتواند با قدرت زیاد آنها را به انش آموزها انتقال دهند ، تا زمانی که آموزش وارد دوره  عملی و غیر تئوری نشود، نمی شود از آن به عنوان یک مجموعه مناسب یاد کرد.

ویژگی های چهارم این است که؛ همه  آموزش‌های حرف آخر همراه با تست زنی سوالات شبیه ساز و کنکوری می باشد  اما این روش با سایر منابع های آموزشی و موسسه های دیگر تفاوت هایی وجود دارد.

حل کردن تست ها در این فاز آموزشی با تحلیل همراه می باشد ینی اینکه استاد مربوطه در پاسخ به سوالات فقط به تیک زدن گزینه ها راضی نمی شود بلکه علاوه بر مشخص کردن آن، دلیل درست و نادرست بودنش را هم تحلیل و برای دانش آموز  توضیح می و این روش برای همیشه در ذهن ماندگار خواهد بود.

5_ ارتباط با مشاوران موسسه حرف آخر
برای ارتباط با لیست مشاورین موسسه حرف آخر حتما با شماره هایی که در زیر درج شده است تماس بگیرید تا به صورت کاملا تخصصی در زمینه آشنایی با پکیج های موسسه حرف آخر و همچنین بحث انگیزشی و ارتباط با رتبه برترهای سال های پیش از تجربه های آنها استفاده کنید تا شما هم در کنکور سراسری 1400 و 1401 و .. بتوانید موفق شوید و جزو رتبه برترهای موسسه حرف آخر شوید.

02166000362

09120034203

09390087754

https://harfeakhariam.com/
 
لیست قیمت محصولات حرف آخر
خیلی از دانش آموزان می خواهند با موسسه حرف آخر کار کنند و بسته ای را به صورت نمونه رایگان از حرف آخر می خواهند دریافت کنند که خوشبختانه موسسه حرف آخر پکیج 5 روز با حرف آخر را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده است و با شماره گیری شماره های زیر می توانید به صورت کاملا رایگان از این پکیج ها استفاده کنید و برنده پکیج رایگان شوید.


 
تفاوت موسسه حرف آخر با سایر منابع کنکور
سبک آموزش پکیج های آموزشی در این مؤسسه با سایر موسسات متفاوت است  و در هیچ موسسه ای در ایران از این سبک استفاده نشده است  استفاده از الگوهایی تصویری باعث شده است که نیمکره راست مغز را فعال ‌کند در مجموعه در تمام دروس با استفاده سبک تصویری که کار شده باعث شده تا دانش آموز مطالب را به حافظه بلند مدت یا نیم کره راست دانش آموز وارد شود.

موسسه حرف آخر استفاده از سبک پویانمایی باعث شده است که به اشیاء مرده جان ببخشند و این سبک تدریس برای دانش آموزها بسیار جذاب می باشد و به داوطلبان کنکوری و راهمایی و ابتدایی انگیزه می دهد که یادگیری براشان جذاب شود و دانش آموز دیگر حین تدریس مطالب براش کسل کننده و خسته کننده نمی باشد.

منبع: سایت مرکزی موسسه حرف آخر
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


hanii
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و خسته نباشید .من میخوام شانس خودمو برای کنکور 1401 امتحان کنم آیا 6040 میتونه منو به پزشکی برسونه؟
فرشاد قهرمانی
Iran, Islamic Republic of
حرف آخر عالیه من می خواهم برای کنکور 1402 در کنکور سراسری شرکت کنم به نظرتون عمومی ها حذف می شود؟چون میخوام منابع آموزشی خریداری کنم