شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰
۱

در خط تولید سینک گرانیتی چه می گذرد؟ فرمول ساخت سینک گرانیتی چیست؟

دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 744587
سینک‌های گرانیتی که این روزها تولید و استفاده از آن‌ها رواج زیادی پیدا کرده‌است، به خاطر لاکچری و لوکس بودنشان، متریال و فرمول ساخت جادویی (که باعث می‌شوند، سال‌ها شکل روز اول خود را حفظ کنند)، ضد خش و مقاوم بودن آن‌ها در برابر ضربه، آنتی باکتریال بودن و … کاملاً شهرت پیدا کرده‌اند! شاید برای شما هم جالب باشد که به عنوان یک مصرف‌کننده یا خریدار در مورد تولید سینک گرانیتی بدانید و یا در مورد فرمول ساخت سینک گرانیتی که به آن کاربردهای جادویی می‌دهد، اطلاع پیدا کنید.

حقیقت این است که در خط تولید سینک گرانیتی، فوت و فن و اسراری وجود دارد که باعث می‌شود محصول نهایی که برای شما تولید می‌شود، خاصیت‌ها و مزایای خاصی داشته باشد که شما به عنوان یک مصرف‌کننده تجربه بی نظیری داشته باشید. البته هر خط تولید و کارخانه ای در این زمینه پیشتاز نیست، امروز سعی کردیم که به سراغ یکی از بهترین تولیدکننده‌ها و فروشنده‌های این حوزه برویم و بیشتر در مورد آموزش ساخت سینک ظرفشویی گرانیتی صحبت کنیم!

هر طرحی که بخواهید موجود است!
یکی از ویژگی‌ها و مزایای برندهای معتبر و تولیدکننده‌های حرفه ای این است که شما می‌توانید محصولاتی را خریداری کنید که مطابق با سبک دکوراسیون داخلی یا طراحی مورد علاقه تان باشد. در این زمینه محدودیتی وجود ندارد و این شما هستید که باید در میان انواع طرح‌های مختلف سینک گرانیتی که در خط تولیدهای مجهز و بروز تولید می‌شوند، یک نمونه عالی و بی نظیر را انتخاب کنید.

اکثر مدل های سینک گرانیتی توکار هستند و برخی برند ها سینک های گرانیتی زیرکار نیز دارند. اگر فرق بین سینکهای روکار، توکار و زیرکار را نمی دانید با مطالعه پست تفاوت سینک روکار و توکار به طور کامل با انواع سینکها آشنا خواهید شد.

از کجا بفهمیم یک سینک گرانیتی خوب است؟
جواب این سوال و تشخیص سینک گرانیتی خوب از بد کار ساده ای نیست. اما 2 راه ساده و کارآمد به شما معرفی خواهیم کرد. یکی از راه های تشخیص سینک ظرفشویی گرانیتی خوب براقیت یا مات بودن سطح آن است. سینک گرانیتی خوب مات است و هیچ استثنایی هم ندارد. اگر درصد مواد شیمیایی و پتروشیمی سینک افزایش پیدا کند محصول نهایی براق خواهد بود که به هیچ عنوان خرید این نوع سینک پیشنهاد نمی شود. دومین راه کار لمس کردن سینک است، سینک گرانیتی خوب هنگام لمس شدن حس سنگ را به شما القا میکند و نه پلاستیک!
 

این 2 مورد تنها می تواند سینک های بی کیفیت را به شما نشان دهد اما نمی توان سینک های گرانیتی عالی را تشخیص داد. یک راه حل کلی این میباشد که سینک های متفرقه خریداری نکنید و برندهای خوشنام را بررسی کنید.

مقاله ای در سایت هوگونیک با عنوان "بهترین برند سینک گرانیتی ایرانی کدام است؟" به صورت مفصل برند های موجود در بازار را موشکافی و معرفی کرده است که مطالعه آن به شما بسیار کمک خواهد کرد.

خاصیت‌های جادویی و باورنکردنی سینک گرانیتی
در هنگام تولید سینک گرانیتی که یک فرایند تخصصی، سخت و طاقت فرساست، سعی می‌شود که بهترین محصولات با داشتن ویژگی‌های بی نظیر تولید شوند. در واقع رویایی که احتمالاً همه افراد دارند، این است که یک سینک با خاصیت جادویی، تمیزشوندگی خودکار داشته باشند! شاید در حال حاضر صنعت به درجه تولید این محصولات نرسیده باشد، اما به آن تا حد زیادی نزدیک شده‌است.

تولیدکنندگان حرفه ای با استفاده از بهترین مواد اولیه، محصولاتی در این زمینه ساخته‌اند که به راحتی قابل تمیز شدن است و می‌تواند به شما کمک کند که بدون صرف ساعت‌ها وقت و یا انرژی یک سینک همیشه تمیز داشته باشید! تا پایان مقاله همراه ما باشید تا برترین تولیدکننده و برند سینک گرانیتی را به شما معرفی کنیم.

برند های مطرح سینک استیل مثل اخوان و استیل البرز بیشترین سهم بازار سینکهای استیل دارند، اما اقدام به تولید سینک گرانیتی نمی کنند. آیا دلیل این استراتژی را میدانید؟ پاسخ شما در مقاله سینک گرانیتی اخوان ، سینکی که حق دارید به دنبالش بگردید! توضیح داده شده است.

گرانیت بسیار مقاوم است!
شاید تصور می‌کنید که اگر در هنگام شستشو قابلمه از دست شما رها شود، چه اتفاقی ممکن است بیفتد؟ آیا سینک شما از گرانیت ساخته شده‌است؟ پس اصلاً نگران نباشید. هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. استفاده از گرانیت باعث می‌شود که مقاومت سینک شما به طرز عجیبی در برابر ضربه و حرارت بالا رود. شما می‌توانید سال‌ها بدون هیچ تغییری، همانند روز اول سینک ظرفشویی خود را که از این ماده کم‌نظیر تولید شده‌است، مشاهده کنید.

سینکی که از این ماده و فرمول خاص آن، تولید شده باشد، می‌تواند کاملاً بهداشتی باشد. همان‌طور که می‌دانید در طول یک روز، مواد مختلفی را باید بر روی سینک بریزید که می‌تواند شامل شیر، چای و قهوه، باقی مانده سوپ و یا … باشد. نگران هستید که این مواد در کنار هم بر روی سینک شما واکنش‌های شیمایی خطرناکی بدهند که سلامتی شما را در خطر بیندازد؟
 

هدف اصلی تولیدکننده‌های حرفه ای سینک گرانیتی این است که یک محصول باکیفیت و حفاظت شده بهداشتی ایجاد کنند که خاصیت آنتی باکتریال و ضد بخار داشته باشد. آزمایشات مختلف کاملاً این موضوع را تأیید کرده‌اند که محافظت داخلی بی نظیری در این ماده وجود دارد که رشد هر نوع باکتری را تا ۹9 درصد کاهش می‌دهد. این تضمین ایمنی و سلامتی شما و خانواده دلبندتان است.

محافظت از طعم مواد غذایی
شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید، اگر ساعت‌ها یک سیب گاز زده، هلو یا قارچ را بر روی سینک رها کنید و بعد از ساعت‌ها برگردید، متوجه می‌شوید که سینک شما دارای یک صفت جادویی به اسم (فود سیف = محافظ غذا) است. میوه و سبزیجات شما هیچ بو یا طعمی نخواهند گرفت، این موضوع کاملاً طبیعی و قابل درک است. سینک شما هیچ ماده ای را از بین نخواهد برد و به صورت صد درصدی از آن محافظت خواهد کرد.

سینک شما در برابر اسید محافظ است و ظاهر خود را از دست نمی‌دهد
شاید پرتقال، لیمو یا ظرف سالاد میوه شما که از انواع میوه‌های اسیدی تشکیل شده باشند، در داخل سینک شما رها شوند و شما تصور کنید که الان این میوه‌ها و اسید داخل آن باعث ایجاد یک تغییر ناگهانی در رنگ محصول سفید، مشکی یا خاکستری می‌شوند. شما در حال استفاده از یک سینک گرانیتی تولید شده توسط یک برند یا کارخانه معتبر هستید؟ اگر جواب شما بله است، پس لازم نیست که نگران باشید چرا که گرانیت به کار رفته در محصول، کاملاً در برابر این عوامل مقاوم است.

یک حقیقت تلخ در مورد تولیدکنندگان سینکهای گرانیتی
مواد اولیه برای تولید سینک گرانیتی ارتباط مستقیم با کیفیت سینک دارد. امروز تولیدکنندگان سینکهای گرانیتی برای افزایش حاشیه سود و قیمت نهایی مناسب تر از مواد اولیه بی کیفیت استفاده میکنند. اگر می شنوید که درباره سینکهای گرانیتی بد می گویند و بیشتر درباره معایب آن حرف میزند علت آن تولیدکنندگان بی تجربه و سودجو هستند که متاسفانه سینکهای گرانیتی نامرغوب روانه بازار کرده اند.

اما اصلا آن سینکها گرانیتی نیستند و با توجه به اطلاعات کم خریداران به اسم سینک گرانیتی فروخته میشود. پیشنهاد میکنیم عبارت "مزایا و معایب سینک گرانیتی" را در گوگل جستجو کنید تا به مقاله سایت هوگونیک برسید که بدون سانسور و تعارف مزیت ها و معایب سینک های گرانیتی را توضیح داده است.

مواد اولیه سینک گرانیتی چیست؟
تولیدکننده‌های حرفه ای ایرانی و خارجی برای تولید این نوع از سینک از سنگ آذرین استفاده می‌کنند! همان‌طور که شاید از درس‌های علوم تجربی راهنمایی و دبیرستان یادتان باشد، این نوع سنگ در دل زمین رشد پیدا می‌کند و ترکیبی از انواع مواد معدنی طبیعی است! اگر به یک سینک گرانیتی نگاه کنید، احتمالاً با کمی بررسی تخصصی خودتان هم می‌توانید متوجه شوید که فرمول سینک گرانیتی، سنگ آذرین، اکرلیک و ماده پرکننده رزین است.
 

درصد استفاده از این مواد در کیفیت محصول نهایی تاثیر دارد. هرچه درصد کوارتز(پودر سنگ گرانیت) در فرمول ساخت سینک بیشتر باشد خواص سنگی و مقاومت آن بالاتر خواهد بود.

از کجا مواد اولیه خریداری کنیم؟
در ساخت سینک های گرانیتی می توان از مواد اولیه وارداتی و یا داخلی استفاده کرد. متاسفانه مواد پتروشیمی داخلی کیفیت بسیار پایینی دارند و سینک های ظرفشویی گرانیتی که با این مواد تولید می شوند بوی بد و ایجاد حساسیت پوستی از معایب آنهاست. اما واقعا تشخیص این مسئله که سینک با چه موادی تولید شده در تخصص مصرف کننده نیست، به همین خاطر ما تاکید به خرید از برندهای خوش نام بازار داریم.

آموزش تولید سینک گرانیتی در حیاط خانه!
با توجه به بازار گرم سینکهای گرانیتی، آموزش ساخت و تولید سینک های گرانیتی هم مشتریان خود را پیدا کرده است. نحوه تولید سینک های گرانیتی در مقایسه با استیل کاملا متفاوت است. تکنیک های ساخت، مهارت و تجربه مواردی هستند که به سادگی بدست نخواهد آمد. آموزش های ناقص و بدون پایه علمی، یکی از دلایل وجود سینک های گرانیتی بی کیفیت در بازار است.

قالب سینک گرانیتی چگونه ساخته میشود؟
کیفیت قالب در یک دست بودن سطح سینک خود را نشان می دهد. قالب سینک های گرانیتی فلزی یا فایبرگلاس است. این قالب ها عمر مفید دارند و اگر بیش از حد استفاده شوند به مرور سینکهای بی کیفیتی تولید می شوند. با توجه به اینکه هزینه ساخت قالب بالاست، معمولا تولید کنندگان بیش از عمر مفید قالب از آن استفاده می کنند و برای یک دست شدن سطح سینک ها و برطرف شدن ایرادات قالب، از پولیش و سمباده یا ساب زدن بهره میبرند. به این خاطر است که بعضی از قسمت های سینک براق بوده و جای ساب مشخص است.

سینک گرانیتی فونیکس، یک انتخاب بی نقص
تمام مواردی که در این مقاله مطرح شد، پارامتر های لازم برای تولید سینک ظرفشویی گرانیتی درجه یک است. اکنون با توجه به اطلاعاتی که کسب کردید شاید به نظر خرید سخت گیرانه ای پیش رو داشته باشید ولی ما یک شاه کلید به شما معرفی می کنیم که یک خرید هوشمندانه را تجربه کنید. سینک گرانیتی فونیکس با شعار "هرآنچه از یک سینک ظرفشویی انتظار دارید." تا به امروز سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار دارد.
 

سینک فونیکس، قدیمی ترین و خوشنام ترین برند سینک ظرفشویی گرانیتی در بازار است. مدیریت این برند مهندس فرشاد گل نام یکی از فعالان و قدیمی های حوزه صنعت ساختمان می باشد.

در خط تولید سینک گرانیتی فونیکس از مدرن ترین ماشین آلات و کارآزموده ترین نیروی انسانی استفاده میشود  و فرمول جادویی این برند باعث شده در بازار رقیبی نداشته باشد.

نتیجه‌گیری: گرانیت بهترین ماده اولیه است، اما هر تولیدکننده ای قابل اعتماد نیست!
همه توضیحاتی که در بالا ارائه کردیم، احتمالاً شما را هم مجاب کرده‌است که متوجه شوید، استفاده از گرانیت و فرمول خاص تولید سینک از این ماده، باعث می‌شود که شما بهترین محصول را در آشپزخانه داشته باشید، اما باید بدانید که همین ویژگی باعث شده‌است که اغلب سودجویان از آن سوءاستفاده کنند.

برندها و فروشگاه‌های معتبری مانند هوگونیک که خود در این صاحب نظر و فروشنده برندهای برتر مانند فونیکس است، با فروش محصولات باکیفیت و لوکس، در حال جذب مشتریان بیشتری هستند! خرید از فروشگاه اینترنتی هوگونیک برای هر خریداری می‌تواند سودمند و سرشار از یک تجربه عالی باشد. اگر در این زمینه تجربه یا سوالی دارید، می‌توانید در بخش نظرات با ما و دیگر افراد به اشتراک بگذارید.
https://jahannews.com/vdcc40qmm2bq0p8.ala2.html
jahannews.com/vdcc40qmm2bq0p8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
خیلی عالیست