يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
۷

همتی: بازار ارز بدون هیجان کنترل خواهد شد

يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 744455
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه باید اجازه تخلیه انتظارات متراکم شده به بازار ارز داده شود، گفت: بانک مرکزی با رصد دقیق بازار ارز و عوامل شکل دهنده و موثر بر آن، به دور از هیجان اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
همتی: بازار ارز بدون هیجان کنترل خواهد شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از  ایسنا، عبدالناصر همتی در پستی اینستاگرامی نوشت: در برخی از تحلیل‌ها درباره شرایط فعلی بازار ارز تلاش می‌شود تا با القا رقم‌هایی از نرخ ارز در بازار و منتسب کردن آن‌ نرخ‌ها به بانک مرکزی، زمینه ساز سطح خاصی از نرخ ارز در بازار شوند.  
 
وی صمن تکذیب گمانه زنی‌ها تاکید کرد: مستقل از تحولات سیاست خارجی تنها معیار اعمال سیاست‌های بانک مرکزی، مصالح اقتصادی کشور و ضرورت استمرار پایداری و ثبات در بازارها و نیل به هدف تورمی است. بنابراین، براساس سازوکار بازار کارآمدترین روش را برای جلوگیری از هر گونه عدم تعادل در بازارها، به کار می‌بندیم.  

رئیس کل بانک مرکزی ادامه داد: اعتقاد بانک مرکزی این است که به صورت طبیعی و در چارچوب فرآیندهای بازار، باید اجازه تخلیه انتظارات متراکم  شده به بازار ارز داده شود. بنابراین، بانک مرکزی با رصد دقیق بازار ارز و عوامل شکل دهنده و موثر بر آن و به دور از هیجان، اقدامات لازم را انجام خواهد داد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این یعنی قیمتها رو خودمون تنظیم میکنیم.
Iran, Islamic Republic of
شما مگه جور دیگه ای فکر میکردی ؟...
Iran, Islamic Republic of
قیمت واقعی دلار کمتر از 12 هزار تومنه و هر وقت اومد قیمت واقعیش بیا و سینه چاک کن که داری کاری هم انجام میدی
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
مگه شما قيمت پائين اورديد انتظارات بررفع تحريم ها و رفتن ترامپ و بلبشو داخل امريكا بود البته شش ماه بيشتر دوام ندارد كاري نكنيد دوباره ميره بالا
Iran, Islamic Republic of
قيمت مسكن را چرا كاهش نمي ديد
اینها کنترل می کنند که بیشتر از این پایین نیاد
Iran, Islamic Republic of
این یعنی نمیگذاریم قیمت بیاد پایین، صرافی ها خیالشان راحت باشد!!!.