پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام در سه سوت!

شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 744335
روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام در سه سوت!
امروزه کمتر کسی را پیدا می‌کنید که درگیر اینستاگرام و داستان‌های آن نباشد! تقریباً همه‌ی ما بخشی از وقت خود را در صفحات اینستاگرام سپری کرده و حتی ممکن است یک کسب و کار نیز در این برنامه داشته باشیم. در چنین شرایطی، بسیاری از افراد به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام و یا حتی خرید فالوور هستند. تا بتوانند مخاطب بیشتری جذب کنند. حال به نظر شما چگونه می‌توان این کار را انجام داد؟

تجربه ثابت کرده است که افزایش فالوورهای پیج اینستاگرام به این راحتی هم نیست و دردسرهای خاص خود را دارد. ولی ما در این مقاله می‌خواهیم 10 روش سریع و کاربردی برای افزایش فالوور را به شما معرفی کنیم که با کمک آن بتوانید بازدیدهای پیج خود را افزایش داده و در فضای اینستاگرام بهتر دیده شوید؛ پس در ادامه همراه ما باشید...

روش‌های سریع و کاربردی افزایش فالوور اینستاگرام عبارتند از:
1- تمرکز روی تولید محتوا
تولید محتوا در فضای اینستاگرام حرف اول را می‌زند! چراکه رقابت در اینستاگرام آنقدر بالا رفته که مخاطبان به محتواهای بی کیفیت و کم ارزش هیچ توجهی نخواهند کرد. پس در اولین قدم برای افزایش فالوور باید محتواهای جذاب تولید کنید. به همین منظور می‌توانید از عکس‌های باکیفیت و همچنین ویدئو کلیپ‌های منحصربفرد استفاده کنید که برای مخاطب جذابیت داشته باشد.

علاوه بر آن، بهتر است محتوای تولید شده دقیقا در مورد همان موضوع پیج بوده و تا حد امکان کپی شده از سایر صفحات اینستاگرامی نباشد. رعایت اصول نگارشی و پرهیز از غلط‌های املایی نیز باعث افزایش اعتبار پیج خواهد شد که در تولید محتوای متنی باید مورد توجه قرار گیرد.

2- رعایت اصول هشتگ‌گذاری در اینستاگرام
شاید برایتان جالب باشد که بدانید هشتگ‌ها نقش اساسی در دیده شدن پیج دارند و با رعایت اصول هشتگ‌گذاری می‌توان افزایش فالوور اینستاگرام را تا حدود زیادی تضمین کرد.

حرفه‌ای‌های این قضیه معتقدند که استفاده از هشتگ‌های زیاد در زیر یک پست نه تنها باعث جذب فالوور نمی‌شود، بلکه اینستاگرام مانع از دیده شدن آن نیز خواهد شد. بنابراین تعداد هشتگ‌ها باید متناسب باشد. علاوه بر آن، قرار دادن هشتگ‌های غیر مرتبط با موضوع پست به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌شود زیرا از جذب مخاطب جلوگیری خواهد کرد.

3- توجه به طراحی و گرافیک پیج
اولین چیزی که یک مخاطب با ورود به پیج اینستاگرام‌تان با آن روبه‌رو می‌شود، نوع طراحی، رنگ‌بندی و گرافیک پیج شما است. پس با یک انتخاب هوشمندانه در رنگ و طراحی پیج می‌توانید شاهد افزایش فالوور اینستاگرام باشید.

انختاب یک تم منحصربفرد برای تهیه‌ی عکس‌ها و کلیپ‌ها نیز موجب هماهنگ شدن آن‌ها و بهبود فضای بصری پیج خواهد شد.

4- افزایش تعامل و ارتباط با فالوورها
تجربه نشان داده است که ایجاد یک رابطه‌ی دوطرفه بین شما و مخاطبان باعث به وجود آمدن حس نزدیکی و صمیمیت می‌شود. در نتیجه اعتماد فالوورها به شما بیشتر شده و به مرور زمان بر تعداد آن‌ها افزوده خواهد شد.

برای تعامل کردن با مخاطب می‌توانید از آن‌ها سوال بپرسید یا چالش‌های هیجان‌انگیز برگزار کنید. همچنین پیشنهاد می‌شود که اتفاقات جذاب زندگی خود را در استوری‌های اینستاگرام با فالوورها به اشتراک بگذارید و از آن‌ها نظرخواهی کنید.

5- استفاده از قابلیت‌های استوری و لایو اینستاگرام
اضافه شدن قابلیت استوری و لایو، کار ما را برای افزایش فالوور اینستاگرام راحت کرده است. شما با کمک استوری می‌توانید ارتباط خود با مخاطبان را حفظ کرده و محتواهای تولید شده را به آن‌ها معرفی کنید.

همچنین با استفاده از لایو اینستاگرام نیز می‌توانید به صورت رو در رو با فالوورها صحبت کرده و کسب و کار خود را نمایش دهید.
 
 
6- رعایت کردن اصول انتشار پست و استوری
یکی دیگر از روش‌های ساده برای افزایش فالوور اینستاگرام، توجه به زمان انتشار پست و استوری است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که اگر در طول روز ده‌ها پست منتشر کنند، بازدهی بالاتری خواهند داشت؛ در حالی‌که این یک تصور کاملا غلط است!

ما به شما توصیه می‌کنیم که از منتشر کردن پست‌ها و استوری‌های زیاد خودداری کنید تا باعث خستگی مخاطبان نشوید. همچنین یک پست را بهتر است در ساعات اولیه شب و یا اواسط روز منتشر کنید تا بازدید آن بیشتر شود.

7- تگ کردن لوکیشن در پست و استوری
بسیاری از افراد ممکن است از طریق جستجوی لوکیشن‌ها به دنبال محتوای مورد نظر خود باشند. به همین دلیل، با تگ کردن لوکیشن در پست‌ها و استوری‌ها می‌توانید پیج خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنید. با این کار احتمال جذب فالوور نیز افزایش پیدا می‌کند.
 

 
8- برگزاری مسابقات اینستاگرامی
اگر به دنبال افزایش فالوور در کمتر از چند روز هستید، می‌توانید مسابقات اینستاگرامی را در پیج خود برگزار کنید. به همین منظور باید جایزه یا هدیه‌ای نیز برای برندگان در نظر بگیرید تا انگیزه‌ی آن‌ها بیشتر شود. تجربه ثابت کرده است که برگزاری این مسابقات موجب ارتباط بیشتر با فالوورها و دیده شدن پیج نیز خواهد شد.

9- انجام انواع تبلیغات اسپانسری
تبلیغ کردن پیج، یکی دیگر از روش‌های سریع برای افزایش فالوور اینستاگرام است. در این سال‌ها نیز شیوه‌های تبلیغی متفاوتی برای این کار طراحی شده است که هر کدام از آن‌ها معایب و مزایای خود را دارند.

شما نیز می‌توانید با استفاده از تبلیغات آفلاین، تبلیغ در سایر پیج‌های اینستاگرام، تبلیغات اینفلوئنسری و تبلیغات اسپانسرها به معرفی پیج خود و افزایش مخاطب بپردازید.

10-  خرید فالوور اینستاگرام
ساده‌ترین و سریع‌ترین روش برای دیده شدن، خرید فالوور اینستاگرام است! شما با کمک این روش می‌توانید تعداد فالوورهای خود را به طور چشمگیری افزایش دهید. نکته‌ی جالب اینجا است که این کار در مدت زمان بسیار کمی انجام خواهد شد و نیاز به تخصص خاصی هم ندارد. اما یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن پیدا کردن یک سایت معتبر برای خرید فالوور است. به همین دلیل ما در ادامه می‌خواهیم سایت ایران فالوور را به شما معرفی کنیم تا خیالتان از خرید فالوور راحت شود...
 
 
ایران فالوور؛ معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام
ایران فالوور یک سایت مطمئن برای ارائه‌ی خدمات اینستاگرام است که با بیش از شش سال تجربه‌ توانسته است گامی بلند در جلب رضایت مشتریان بردارد. از جمله خدمات ایران فالوور می‌توان به خرید فالوور ایرانی، خرید لایک، خرید کامنت و همچنین خرید بازدید ویدئو و استوری اشاره کرد که استفاده از آن‌ها منجر به رونق پیج اینستاگرام شما خواهد شد.

ایران فالوور همواره تلاش کرده است که مناسب‌ترین قیمت‌ها را داشته باشد و از مشتریان خود پشتیبانی کند. علاوه بر آن، طراحی سایت اینترنتی ایران فالوور آنقدر جذاب و کاربردی است که استفاده از آن برای افراد مختلف هیچ‌گونه دشواری و دردسری ندارد.

شما نیز می‌توانید با ورود به سایت ایران فالوور از خدمات متنوع آن بازدید کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهید. همچنین کارشناسان ایران فالوور نیز آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود.
 
کلمات کلیدی: خرید فالوور اینستاگرام- خرید فالوور- ایران فالوور
 
متا تایتل: 10 روش سریع افزایش فالوور اینستاگرام | ایران فالوور
متا دیسکریپشن: برای خرید فالوور اینستاگرام و افزایش مخاطبان خود می‌توانید از سایت معتبر ایران فالوور استفاده کنید. زیرا بهترین قیمت‌ها را ارائه می‌دهد.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *