يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

نمایندگی دوربین مداربسته پاناسونیک در ایران

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 744076
پاناسویک یکی از بهترین برندها در زمینه طراحی و ساخت انواع دوربین‌های مدار بسته به شمار می‌رود. تمامی دوربین‌های مدار بسته ساخت پاناسونیک، کیفیت و ماندگاری بالایی دارند و در عین حال، کار کردن با آن‌ها نیز بسیار آسان است.
نمایندگی دوربین مداربسته پاناسونیک در ایران
دوربین مدار بسته پاناسونیک در ایران از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. این شرکت در ساخت دوربین‌های خود، به فاکتورهایی نظیر کیفیت، دوام، راحتی کاربران و قیمت، توجه زیادی نشان می‌دهد.

از طرفی دیگر و با توجه به اهمیت امنیت در منازل و مغازه‌ها، بسیاری از افراد در سالیان اخیر به فکر راه‌انداختن سیستم‌های امنیتی نظیر دروبین‌های مدار بسته افتاده‌اند.

با توجه به موارد گفته شده، به نظر می‌رسد که دسترسی آسان و سریع به یک نمایندگی معتبر در زمینه فروش و راه‌اندازی دوربین مدار بسته پاناسونیک از اهیمت بالایی برخورار است.

 به همین دلیل، امروز قصد داریم تا شما را با یک نمایندگی دوربین مدار بسته پاناسونیک در ایران آشنا کنیم. اما قبل از آن لازم است تا به بررسی دوربین مدار بسته و انواع مختلف آن بپردازیم. با ما همراه باشید:

دوربین مدار بسته چیست؟
دوربین مدار بسته را می‌توان به این صورت و به بیانی ساده تعریف کرد: یک دوربین ثابت که می‌تواند اطلاعات و تصاویر را به محلی مشخص ارسال کند.


 
این دوربین‌ها امروزه در مراکزی مانند: بانک‌ها، هتل‌ها، ساختمان‌های مسکونی، ادارات، مغازه‌ها و ... کاربرد دارند.

این دوربین‌ها از نظر فناوری به کار رفته در ساخت آن‌ها، به دو دسته دوربین‌های مدار بسته آنالوگ و دوربین‌های مدار بسته تحت شبکه یا IP تقسیم‌بندی می‌شوند.

دوربین‌های مدار بسته آنالوگ
دوربین‌های مدار بسته آنالوگ به عنوان اولین نسل از این تجهیزات، برای ارسال تصاویر از سیگنال آنالوگ استفاده می‌کنند. کابلی که برای انتقال اطلاعات در این دوربین‌ها مورد استفاده قرار می‎گیرد، عموما کابل کواکسیال است.

دوربین‌های مدار بسته آنالوگ از قیمت مناسبی برخوردار هستن و کار کردن با آن‌ها نیز بسیار آسان است. اما در این کار این محاسن، ایرادات و معایبی مانند کیفیت پایین تصاویر ارسالی و یا امکان نویز پذیری نیز می‌باشند.

دوربین‌های مدار بسته تحت شبکه
این دوربین‌ها به عنوان نسل جدید دوربین‌های مدار بسته شناخته می‎شوند. در دوربین‌های IP برای انتقال اطلاعات، از سیگنال‌های دیجیتال استفاده می‌شود. این دوربین‌ها نسبت به دوربین‌های مدار بسته آنالوگ، کیفیت بسیار بالاتری را ارائه می‌دهند.

علاوه بر این، دوربین‌های مدار بسته IP می‌توانند صدا، تصویر و برق را به صورت همزمان و در بستر بیسیم و تحت شبکه ارسال کنند. در حالی که دوربین‌های آنالوگ، صدا و تصویر را به صورت جداگانه ارسال می‌کنند.

از معایب کار کردن با دوربین‌های مدار بسته می‌توان به قیمت بالای آن‌ها اشاره کرد. با اینحال، اگر به دنبال کیفیت بهتر هستید، حتما باید این دوربین‌ها را در محل زندگی و یا کار خود نصب کنید.

نمایندگی دوربین مدار بسته پاناسونیک
برای خرید انواع دوربین‌های مدار بسته پاناسونیک، بهترین راه، مراجعه به یکی از نمایندگی‌های معتبر و مجاز این شرکت است. ما در اینجا به شما، شرکت ایده آل گستر را پیشنهاد می‌دهیم:

ایده آل گستر به عنوان نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران، آماده ارائه انواع دوبین‌های بسته آنالوگ و تحت شبکه به مشتریان خود است. شایان ذکر است که تمامی محصولاتی که در شرکت ایده ایده آل گستر عرضه می‌شوند، اورجینال و با کیفیت اصل شرگت پاناسونیک هستند.

علاوه بر این، شما با خرید از شرکت ایده آل گستر، از یک گارانتی معتبر و 12 ماهه تعمیر دوربین مداربسته نیز بهره‌مند خواهید شد.

انواع دوربین مدار بسته پاناسونیک
پاناسویک یکی از بهترین برندها در زمینه طراحی و ساخت انواع دوربین‌های مدار بسته به شمار می‌رود. در حال حاضر این شرکت، تلفن‌های مدار بسته خود را در دو نوع آنالوگ و تحت شبکه روانه بازار می‌کند.
 

تمامی دوربین‌های مدار بسته ساخت پاناسونیک، کیفیت و ماندگاری بالایی دارند و در عین حال، کار کردن با آن‌ها نیز بسیار آسان است. به همین دلیل است که ما به شما این دوربین‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در ادامه بهترین مدل‌های دوربین مدار بسته پاناسونیک را بررسی می‌کنیم:

دوربین مدار بسته آنالوگ WV-CP500
این دوربین مدار بسته آنالوگ، از بهترین انتخاب‌هایی است که برای راه‌اندازی یک سیستم امنیتی، می‌توانید انجام دهید. این مدل دارای رزولوشن 700TV LINE در حالت سیاه و سفید است و علاوه بر این، از یک نویزگیر دیجیتال نیز، بهره می‌برد.

دوربین مدار بسته آنالوگ WV-CW590
نوع لنز این دوربین چرخشی است، خاصیت ضدآب دارد و گرد و غبار هم تاثیری بر روی آن ندارد. WV-CW590 برای افرادی که قصد نصب دوربین در فضای بیرون از محیط کار یا منزل را دارند، بسیار مناسب است.

یکی از ویژگی‌های طلایی این دوربین، قابلیت تشخیص و دنبال کردن افراد است. علاوه بر این، WV-CW590 با استفاده از قابلیت ضد نور، می‌تواند در محیط‌های نورانی نیز به راحتی تصویر را ضبط کرده و ارسال نماید.

دوربین مدار بسته آنالوگ WV-CP620
لنز این دوربین ثابت بوده و دارای رزولوشن 650 است. ویژگی ضد نور دارد و به طور کلی می‌توان گفت که یک دوربین مدار بسته بسیار مناسب به شمار می‌رود.

از دیگر قابلیت‌های دوربین مدار بسته WV-CP620 می‌توان به کاهش نویز دیجیتال، حساسیت به حرکت، قابلیت AGC و ثابت کردن تصویر به صورت اتوماتیک اشاره کرد.

دوربین مدار بسته تجت شبکه WV-SW598
این دوربین مدار بسته تحت شبکه، دارای کیفیت تصویر فول اچ دی است. نوع لنز آن چرخشی بوده و در ردیف دوربین‌های ضد آب و ضد گرد و غبار قرار می‌گیرد.

دوربین WV-SW598 قابلیت ضد نور دارد و بر این اساس، می‌تواند در محیط‌های نورانی نیز تصاویر باکیفیتی را ضبط و ارسال کند. از دیگر مزیت‌های این دوربین مدار بسته پاناسونیک می‎‌توان به قابلیت ضد ضربه بودن، کاهش نویز دیجیتال، دارای زوم دیجیتال و ... اشاره کرد.

دوربین مدار بسته تحت شبکه WV-SPN631
این دوربین نیز دارای کیفیت تصویر فول اچ دی است. ضد مه و ضد گرد غبار بوده و نوع لنز آن نیز ثابت است. سرعت انتقال تصاویر در دوربین WV-SPN631 تا 60 فریم بر ثانیه نیز می‌رسد.

از آنجایی که این دوربین به اشعه مادون قرمز مجهز است، می‌توانند در تاریک‌ترین محیط‌ها نیز به تصویر برداری بپردازند.

کلام آخر
خرید یک دوربین مدار بسته مناسب، نیازمند داشتن اطلاعات زیادی است. در صورت داشتن هرگونه سوالی در زمینه خرید دوربین‌های مدار بسته پاناسونیک، می‌توانید با کارشناسان واحد فروش این شرکت تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت به آدرس www.idehal.org می‌توانید با انواع مختلف دوربین‌های مدار بسته پاناسونیک آشنا شوید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *